Gå til innhold

Her er PlayStations strømmingsteneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli interessant å se hvordan det fungerer. Jeg har ikke tro på at Europa får dette med det første...

 

(Ang nynorsk så må jeg være ærlig å si at jeg synes det er fryktelig slitsomt å lese. Da foretrekker jeg heller bokmål eller engelsk. Synes det er noe som passer seg i lokal avisa på bygda og ikke på en landsdekkende nettside. Og for min del så er det siste ord for meg ang det.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Usaklig og ubegrunnet sutring nok en gang. Tydelig at skolesystemet ikke har gjort jobben sin. :( De som faktisk hadde lest atiklene ville ganske raskt funnet ut at Øystein faktisk er en av de skribentene som har den beste og mest beskrivende ordforrådene.

 

Angående Playstation Now, så håper jeg vi for se det her til lands om ikke så altfor lenge. Tror det er en liten genistrek av Sony å lansere en slik tjeneste, da det nok er mange som vil betale for å enkelt kunne kose seg med gamle barndomsklassikere, eller spill de aldri rakk å spille tidligere. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og da er nynorsk diskusjonen ferdig.
Ønsker dere å gi tilbakemelding på bruken av Nynorsk i artiklene til Tek får dere ta det på riktig plass , her diskuteres "Her er PlayStations strømmingsteneste"
Videre diskusjon rundt bruken av Nynorsk her vil bli slettet og kan få følger for de som fortsetter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette virket utrolig spennende. Det faktum at det fungerer på PSvita gjør at utviklere ikke trenger å sette noe arbeid inn i å porte flere PS2 og PS3 spill som jeg kunne tenkt meg å spille på PS Vitaen. Må jo da ha tilgang til nett for å spille dem, men "som regel" så har man det. Har absolutt lyst å få tilgang til Timesplitters trilogien fra PS2, Infamous 1,2, MGS4, The Last of Us og Uncharted fra PS3. Hadde egentlig vært mer kjekt om denne tjenesten hadde vært ute nu ettersom det er nu det er mangel på gode spill på maskinan. For min del blir ikke PS4n interessang igjen før mars måned når nye infamous kommer.

Lenke til kommentar

Kan ikke vente.

 

 

 

mgqpke.gif

 

 

 

Engadget var av en helt annen oppfatning:

 

"(...) Both games played like there was a local PlayStation 3 (including the incredibly long initial load for The Last of Us) and ran without a hitch. There was zero perceptible lag in our (admittedly brief) playtime (...)"

Endret av GeCcO
Lenke til kommentar

@Thomas. Kanskje du har hentet den gifen fra Neogaf . Som mange påpekte der, det er en slowmotionvideo. Ergo er den svært lite egnet til å vise hvor stor tidsforskjell det er mellom knappetrykk og det som skjer på skjermen.

 

Jeg er forsiktig optimist. Men noe lag vil det uansett være.

Lenke til kommentar

@Thomas. Kanskje du har hentet den gifen fra Neogaf . Som mange påpekte der, det er en slowmotionvideo. Ergo er den svært lite egnet til å vise hvor stor tidsforskjell det er mellom knappetrykk og det som skjer på skjermen.

 

Jeg er forsiktig optimist. Men noe lag vil det uansett være.

 

Ja, fant den der. Men som du sier, noe lag vil det være uansett hvor rask nettlinje man har. Det er mulig at denne tjenesten vil fungere bra for mange spill, men det vil alltid være presisjonsspill som krever at spillene kjøres lokalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...