Gå til innhold

Her er PlayStations strømmingsteneste


Anbefalte innlegg

 

 

Når tenesta vil dukke opp i Noreg er eit ope spørsmål. Sony har vore forsiktige med å seie noko om når tenesta kan bli tilgjengeleg i Europa, mykje grunna den varierande utbygginga av breiband.

 

Dette bør love bra for bredbåndsutbyggingen i Europa, eller? Håper Playstation kan være med å utvikle infrastrukturen da noen garantert vil oppgradere bredbåndet sitt for å få tilgang til ting de setter ekstra stor pris på.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt rart hvis dårlig internett er grunnen til at de venter med å bygge ut i Europa. Såvidt jeg vet er USA like dårlig om ikke dårligere stilt når det kommer til dette.

 

Vel ... Jeg kan uansett vente. Jeg er mer interessert i forandringene dette kanskje kan føre til i bransjen generelt enn jeg er i å spille PS2 og PS1-spill. Jeg har selv kjøpt mange av mine gamle favoritter både fra Sony og Nintendo, og har etter mange leksjoner lært at gamle spill ikke er morsomme å spille lenger. Min tid er dyrebar, og jeg har dermed valgt å kutte ut alt som ikke er fra nåværende generasjon.

 

Men hvis man i fremtiden kan spille AAA-spill på enhver enhet gjennom steaming, kanskje også ved å leie/abonnere på en Netflix-aktig tjeneste så er jeg meget interessert.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Skjønner overhode ikke begeistringen. Dette kommer til å ha horribelt etterslep. På toppen av lagen man får fra at dette skal kommunisere over internett, så har man input lag i tillegg fra TVer (mange LCDer har over 100ms input lag) og eventuell input lag fra trådløs kontroll.

Gaikai og Onlive har aldri tatt av på PC. Hva i all verden får folk til å tro dette kommer til å bli bra på PS4?

Lenke til kommentar

Vil gjerne se om vi får de samme resultatene når dettr systemet slippes ut av det lukkede miljøet.

Poenget er nettopp det; det gjenstår å se. Dette er ikke Gaikai eller OnLive, så hva Sony har gjort for å forbedre sin egen tjeneste vites ikke, men forhåpentligvis har de gjort fremskritt slik at Playstation Now klarer å skille seg positivt ut fra tidligere tjenester.

Lenke til kommentar

Poenget er nettopp det; det gjenstår å se. Dette er ikke Gaikai eller OnLive, så hva Sony har gjort for å forbedre sin egen tjeneste vites ikke, men forhåpentligvis har de gjort fremskritt slik at Playstation Now klarer å skille seg positivt ut fra tidligere tjenester.

Spiller ingen rolle hva tjenester Sony vil tilby når de er utsatt for akkurat de samme begrensninger på etterslep. Da blir det like dårlig som med tjenester som Gaikai og OnLive på PC. Det blir nok verre også, da mange sitter på TV med massiv input lag.

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle hva tjenester Sony vil tilby når de er utsatt for akkurat de samme begrensninger på etterslep. Da blir det like dårlig som med tjenester som Gaikai og OnLive på PC. Det blir nok verre også, da mange sitter på TV med massiv input lag.

Kanskje, kanskje ikke. Blir spennende å se, det som i alle fall er sikkert er at du ikke vet noe som helst enda om hvordan tjenesten blir om et halvt år ;)

Lenke til kommentar

Jeg er en stolt eier av OnLive Microconsole og jeg har ikke tvil om at Playstation Now kommer til å bli bra. Har selv spilt en del Bioshock, Just Cause 2 og PES 2012 uten at jeg noengang har merket noe til input lag. Vel... Bortsett fra når en nedlasting har gått i bakgrunnen, men det sier seg vel selv.

 

Nå har jeg forsåvidt fiber da, så kan ha noe med saken å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...