Gå til innhold

Kriserammet THQ hopper på bundle-bølgen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

THQ har kanskje gjort et par solide blundere, men når man ser på den lista over spill håper jeg virkelig de får leve videre. Om ikke annet så jeg kan få spille Darksiders 3 og 4, og jeg vil virkelig ikke se Saint's Row gå dukken.

De sterkeste franchisene blir nok kjøpt av andre, sammen med studioene som lager spillene. Men om Activision får kloa i noen av de kommer det nok til å gå dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper THQ overlever, har allerede mesteparten av det som tilbys i pakken her, men vurderer om jeg skal ta meg råd til å kjøpe det som en gave.

 

Bare jeg som har blandede følelser når snittet for en pakke verdt nærmere 200 dollar ligger under 6?

 

Har derimot ingen problem med at dette går gjennom Humble Bundle.

Lenke til kommentar

Eg har ingenting imot THQ, og dette var ei god moglegheit, so denne vart kjøpt. :)

 

@vun

Eg må innrømme at eg ikkje betalte meir enn 6 dollar, men der har vore mange utgifter i det siste (Kickstarter byrjer å bli eit problem), og dette er spel som eg neppe ville ha kjøpt ellers. Eg trur nokre få dollar er betre enn ingenting, og totalsummen kan no bli rett pen, sjølv om gjennomsnittet er lågt.

 

Kay

Lenke til kommentar

Nå synes jeg vi her til lands kan ta oss råd til å betale fullrpis for et av spillene i det minste. Det tror jeg de aller fleste av oss har råd til, men likevel, penger i kasse er penger i kassa.

 

Støtt THQ så mye dere bare kan. De har vært i hardt vær en stund nå, men makan, de har også laget noen av de mest solide spillene på mange år. For ille om et feilslått tegnebrett skal ta knekken på dem.

Lenke til kommentar

Har alt alle spela - eller, ikkje RF:A, men det er faktisk så hjarteskjærande dårleg at eg aldri vil spele det igjen, mykje mindre betale for det - men ellers er dette ei god pakke. Kunne kanskje slengt med det første STALKER-spelet òg, men det har vel alle kjøpt på Steam-sal no. :p

Lenke til kommentar

Siste intresante spillet som THQ ga ut var Titan Quest. Det sier vel litt om hvorfor de sliter. Skulle gjerne hjelpe, men de har jo ingen spill jeg har lyst på

 

Men det får jo være din mening. Ikke kom å si at det som om det er en universal mening. THQ har gitt ut flere gode spill siden det. Feks: CoH, Darksiders 1 og 2, Metro 2033 og snart 2034, Warhammer 40k dawn of war 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...