Gå til innhold

Jeg laget en religion. Noen som vil skrive boken?


N*

Anbefalte innlegg

Skrev nettopp dette på et annet forum:

Det handler om en religion jeg har funnet på. Jeg er også meget fristet til å skrive en bok om det, men tror ikke jeg orker eller er god nok til å skrive.

Det har seg nemlig slik at det er flere universer enn bare dette. Flere dimensjoner om du vil. Det er også slik at det er flere evigheter. Man kan gange opp evigheter og sette de opp i annen (et sånt lite 2-tall jeg ikke klarer å skrive), og så kan man sette hele den utregningen opp i annen igjen osv.. på den måten får man mer og mer psykisk styrke. Det begynner med at du trener deg opp til dette som liten, ved å prøve å regne ut det største mattestykket. Og da tar det ganske lang tid før du kommer frem til en evighet skal jeg si deg!

Og så har det seg slik at det er mange flere vesner enn oss også. Alle vesnene er plassert i en rangstige ettersom hvor høy intelligens de har, og hvor mye kunnskap de har om det å starte liv i universer ved hjelp av lys, holde orden i universer, altså luke ut universer som er helt like andre. Det er evig vet du, så noe likt må jo dukke opp. De som er på de øverste leddene av rangstigen kan bestemme selv hva slags universer de vil ha. Om de vil beholde helt absurde ting som kan dukke opp, eller om de vil ha et helt normalt univers. Problemet du har som universherre er at det kan bli krig i universet ditt. De som er øverst på rangstigen, altså gudene, eller boksemenne som jeg kaller dem, fordi de behandler unvierser som om de var bokser. Flytter dem hit og dit, og styrer og ordner. Disse, øverstrangerte; heter Illuminati!

Det tar lang tid for et vanlig menneske å nå øverst i Illuminati-rangstigen. Kun noen få jordboere i dag, er i den, men de har ikke kommet særlig langt med det.

Men så til hele poenget: Vårt univers er i en slags kuvøse, eller som jeg liker å kalle det: en transe. Dette er et sted for planeter det er krig på. Og det er mange av dem, så det er viktig at vi ikke ser hverandre, og ikke får kontakt med hverandre, slik at det ikke bare blir enda værre. Tenk hvis transen skulle slutte! Fullstendig ragnarok! Denne transen vi er i heter Tromotranse. Tromo betyr "Tro More", altså Tro mer. Mer religion! Religionen vil etterhvert gjøre tromotranse-universet bedre. Så lenge det er en god religion.

Boken jeg tenkte å skrive er et samarbeid mellom meg og pappa.
Pappa har funnet på en historie han driver å skrøner til folk med hele tiden. Den er slik:
Meg og Bendik (Altså meg, Bendulf) var i København for noen år siden. Jeg la merke til et bilde der som jeg syntes det var noe rart med. Bendik likte det ikke noe særlig. Men jeg kjøpte det likevel for en billig penge. Det var bilde av en fugl som var inne i et bur. Fuglen var alt for stor for buret, så nebb, vinger og klør stakk ut av buret.
Så har det bildet hengt rundt forskjellige steder i huset i flere år. Helt til...
For noen måneder siden, da jeg studerte bildet, så jeg at det var jo en plantegning av kjelleren min, her hjemme i Norge. Bildet var signert med årstallet 1954. Det var dønn likt kjelleren! Der hvor klørne stakk ut var det vinduer osv. Bortsett fra det at det var et ekstra rom i kjelleren tegnet på maleriet.
Så vi begynnte å hugge i veggen. Tykk betongvegg..
Til slutt kom vi frem til en mørk trapp som ledet ned under huset. Der nede fant vi nok en vegg å hugge i. På andre siden av den var det ett rom som var fullt av gamle krønikere.

Etter å ha hørt den historien tenkte jeg: Jeg skriver en bok om dette, bare at i bokhylla nede i kjelleren, skal Tromotranse-religionen stå! Etter hvert, ute i boka, finner hovedpersonen ut at han er guden i hele greia, han får beskjeder i form av tall og bokstaver han knytter sammen på en eller annen måte, han merker også at noen ganger, når folk prater, så prater de om han og religionen. Til slutt skjønner at han må gå til toppen av Sinai-fjellet. Der får han kontakt med andre guder, han skjønner plutselig all den kunnskapen han hadde når han var utenfor Tromotransen, i sitt tidligere liv som boksemann øverst i Illuminati, og etter utallige, forsøk på å redde verden som jordboer (noe han også til en viss grad hadde lykkes i. Det var hovedpersonen som gjorde Norge så fredlig det er i dag), klarer han enderlig å få til en avtale med de andre gudene om at Norge kan evakueres ut av Tromotransen.

Eller; den kan avslutte med at dimensjonskræsjen som skjer når han er på Mt.Sinai gjør slik at alle planetene slipper løs av tromotransen, og begynner å gå berserk i de frie planetene. Tenk hvor mange store, krigerske beist som finnes rundt omkring da! En slags himmel vs. helvette historie.

Men hvis du, ja, nettopp du, vil skrive historien er du hjertlig velkommen. Prosenter av boken vet ikke jeg hvordan skal gjøres.

Du stiller meg spørsmål om hvorden det var når jeg var psykotisk og var gud, og hadde helt far out tanker osv på mail innimellom, så blir det på en måte en slags ghostwriting. Jeg er også oppfinner, har kommet på over 10 forretningsideer, og flere ideer som bare er helt far out! Kanskje vi kan bruke de sprøe ideene og skrive at hovedpersonen redder jorda med dem?

Jeg vet det! Hovedpersonen får superpowers av å røyke seg en rev! Han er bestandig innlagt på lukket psykiatrisk. Han har egentlig planer om å slutte. Men så blir han tilbundt en rev inne på lukket en gang i blandt. Og da flykter han, og gjør en oppfinnelse som gjør noe med hele planeten. F.eks 6 store rom rundt hele planeten. Fulle av lasere, som lager 3D bilder over alt. Trance spilles fra kjempehøytalere, og hele planeten er i supermodus! Jeg har også flere ideer. Må bare få skjekket litt opp om det er mulig å realisere de. Og hvis ikke, kan vi bruke de i boka! har noen ideer om hvordan planeten kan flyttes fra et univers til et annet med stikkflammen fra rakettene som lys og varmekilde osv. Det blir en type skittenlitteratur/scinece fiction freak out! inv_biggrin.gif

Kanskje hovedpersonen begynner i et univers langt herfra som er fredlig. Og så finner han religionen i kjelleren. Han bryr seg ikke noe om den, og begynner å dikte videre på den. Han begynner å få masse tanker om hvorfor ting noen ganger ikke gikk helt 100% som det skal. Selv om det er en bra planet han bor på. Og så lager han konspirasjoner om kjæresten sin eller noen han kjenner. Og skriver om mye kaos og konflikter i religionsboka, men så blir plutselig alt sammen sant. Det er da han skjønner han er gud. Planeten hans forsvinner inn i tromotransen, og han mister boka. Og så må han redde planeten.

Kanskje det at han fant boken var en styrelse fra gudene. de skulle gjøre han til gud, fordi han egnet seg. Men så ødela han alt.

Jeg vet det er et ganske stort market for denne typen bøker blandt unge narkomane/freaks. Men jeg vet ikke om denne egner seg.

 

-

 

Dette, skal representere Jesus, i religionen:

Løsningen på alle verdensproblemer.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1562924&hl=

 

Dette er religionen's universsystem:

Systemet. Gudenes dataspill.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1529913

 

-

Dersom du ønsker å lese alle de religiøse tekstene, med typografi, som .PDF; så ta en titt, her: https://www.dropbox.com/s/74s74pu1cxi9ri4/Tromo.pdf?dl=0 WPRoad.PDF, må leses ved siden av. Den ligger på dropbox-indexet, og på bendiklaland.info's index.

Endret av N*
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du "laget" en religion?

 

Det her er nok det mest idiotiske eg har lest siden eg bladde innom Arbeiderpartiet sitt partiprogram sist.

 

Da har du ikke lagt til engleskolen på Facebook. ;)

 

Personlig ser jeg ikke at dette er noe mer tullete enn en gjennomsnitlig religion.

 

Ap sitt partiprogram er still worse.

 

Anyhow, så lager man ikkje en religion på "fun" nå er ikkje eg religiøs men religioner har jo dannet vårt livsgrunnlag, uansett hvordan en snur på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har allerede et par påbyggelser til boken. Hovedpersonen er venstrestillt politisk, han bekjemper høyrepolitikken, og prøver å flate ut verdensøkonomien. Alle planeter (også utenfor tromotransen) har flere nivåer/membraner. usynlige lag både under og over planeten. Disse lagene kan til en viss grad brytes. De øverste lagene er de som er mest utviklet, og er best å leve i. Tobakk brukes til straffing av høyrepolitikere som bedriver tankekriminalitet som består av at de lager en stor løgn om seg selv, og får lov til å finne på en forretningside. Deretter tar de alle pengene selv. Det at tobakken vokser opp av bakken er tegn på at det er noe som brenner i lagene under oss. Når du dør bestemmes det om du skal gå opp eller ned i lagene. Noen gjør innbrudd i kunnskapen etter de er døde. Det å røyke hasj er å hacke kunnskapssystemet. Alt dette har jeg opplevd selv.

 

Og så er det slik at hovedpersonen begynner utenfor tromotransen. han finner boka til religionen i kjelleren. han syntes bokaa er dårlig, og finner ut at han skal begynne å skrive i boka selv. han kjøper en bibel og en fremmedord, og finner frem de gamle donaldbladene sine. Og så lager han en mix av alle ordene og noen setninger i disse bøkene: donald sa: ære være pilgrimene og deres ferd. mikke mus sa: amen! og så terminerte mikke mus til donald i tarsus. tarsus ja. ikke anus. heller ikke anal [dirge]. (Dette var egentlig ikke seksuelt, helt til donald sodomerte mikke på det groveste). Dette syntes han som var utenfor tromotransen var så morsomt at han skrev alt dette. men så når han våknet hadde plutselig alt han hadde skrevet skjedd. en uke etterpå var det krig på planeten. så havnet planeten i tromotranse, og han mistet boken.

 

Det er slik at på siste side i religionen han finner i kjelleren er det en knapp hvor det står: "apply to all universes". han har ikke sett knappen, og den blir klikket på hver gang han lukker boken.

 

skal skrive et skikkerlig manus nå. men må komme på universer som forandrer seg rundt om kring f.eks fra å være et univers hvor alle har ett stort ben, som forandrer seg til at de begynner å hoppe rundt på hjul pga han har skrevet noen fremmedord han ikke kunne.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Du "laget" en religion?

 

Det her er nok det mest idiotiske eg har lest siden eg bladde innom Arbeiderpartiet sitt partiprogram sist.

 

Da har du ikke lagt til engleskolen på Facebook. ;)

 

Personlig ser jeg ikke at dette er noe mer tullete enn en gjennomsnitlig religion.

 

Ap sitt partiprogram er still worse.

 

Anyhow, så lager man ikkje en religion på "fun" nå er ikkje eg religiøs men religioner har jo dannet vårt livsgrunnlag, uansett hvordan en snur på det.

helt enig. rødt sitt er mye bedre ikkesant? alle er jo egentlig enig i det.

Lenke til kommentar

Du "laget" en religion?

 

Det her er nok det mest idiotiske eg har lest siden eg bladde innom Arbeiderpartiet sitt partiprogram sist.

 

Da har du ikke lagt til engleskolen på Facebook. ;)

 

Personlig ser jeg ikke at dette er noe mer tullete enn en gjennomsnitlig religion.

 

Ap sitt partiprogram er still worse.

 

Anyhow, så lager man ikkje en religion på "fun" nå er ikkje eg religiøs men religioner har jo dannet vårt livsgrunnlag, uansett hvordan en snur på det.

helt enig. rødt sitt er mye bedre ikkesant? alle er jo egentlig enig i det.

 

Holdt ikke du på å skrive en bok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du "laget" en religion?

 

Det her er nok det mest idiotiske eg har lest siden eg bladde innom Arbeiderpartiet sitt partiprogram sist.

 

Da har du ikke lagt til engleskolen på Facebook. ;)

 

Personlig ser jeg ikke at dette er noe mer tullete enn en gjennomsnitlig religion.

 

Ap sitt partiprogram er still worse.

 

Anyhow, så lager man ikkje en religion på "fun" nå er ikkje eg religiøs men religioner har jo dannet vårt livsgrunnlag, uansett hvordan en snur på det.

helt enig. rødt sitt er mye bedre ikkesant? alle er jo egentlig enig i det.

 

Holdt ikke du på å skrive en bok?

joda. men jeg skriver om alt som skjer meg. kommer til å huske deg som han satanisten fra hardware. haha neida. det skal bare være en kort bok om religionen hehe :D

 

Jeg er forresten den første tromsa på hw.no. Jeg erklærer dette stedet for troma. dere må etterhvert gjennreise roma i afrika. og tilbe meg. afrika skal ta over!

Endret av N*
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har kommet litt lenger nå:

 

Det handler om en person som lever i paradis, han begynner å skrive i Tromotransen, han skriver slemme ting, som gjør at planeten havner i Tromotranse.

 

I tromotransen må han bidra til å gjøre følgende oppfinnelser:

 

Atomomgjøreren som flytter de minste partiklene i atomet, og setter de sammen til nye atomer/atomparbindinger. Se for deg dette i stor skala. Da kan man kjøre hele planeten gjennom maskinen, og så blir den til "paradis" igjen. Maskinen har den geniale funksjon at den utvider seg i uenderligheter opphøyd i uenderligheter, ut i skalaer av opphøyehlse, forminskning med det mål å forstørre, overgåelse osv. Kanskje sorte hull egentlig er prtaler inn til paradis. Eller så er det dimensjonskollapser. Dette er jeg ikke sikker på. Kanskje en dimensjonskollaps oppstår når en planet utvikler atomomgjøreren for sent, og man har forholdt seg for mye til [gudemaskinen] som igjen gjør at det blir dimensjonskollaps, fordi man "forsvinner" inn i "gud"/en fiktiv dimensjon.

 

Gudemaskinen som er en maskin som på en TRYGG måte, altså IKKE skaper dimensjonskollaps, er knyttet opp mot "den psykiske telekinesedimensjon" hvor gudemaskinen opererer som regelverk og overhode, som straffer folk om de har vært slemme, og belønner de som har vært snille. Gudemaskinen jobber akterut i tid med det mål å bringe menneskeheten til utviklingen av atomomgjøreren.

 

Da har gud(han som religionen handler om/DEG) vært med på å bringe verden til paradis. Det er budskapet i religionen min. Bring verden til paradis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...