Gå til innhold

Systemet. Gudenes dataspill.


N*

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet på en funksjon/univers/maktteori, som er så fleksibel, at den kan omfatte hvilket som helst univers:

 

Acceleration in descendation of the ultimate regime.
Brukerveileding til mitt oppsett for å hente inn de vanskligste/tregest lærende/"non-knowledge-absorbant" universene, og "field of atom processing"(ultraeternal, expandionable, flexible atomprocessor laser wavefield beacon).
Far out idea design. Innovative power/resource plant//Universal power battery loading - resulting in lodge-product design/purpose/meaning development//Creating the -far out- universal, systemizing//mentor/advising automatization process.

 

Lost planets achivement circle.

Sannheten om universet vi lever i: Er at det finnes sammenkoplinger mellom stjerner, som gjør at i vår "univers-donut"/redningsring, blinket/vip-signal-lyste; solene i nærheten av planeten vår, i år 2000. Dette er den første målingen vår av innkommende solstrålesignaler som inneholder informasjon om hvordan vi bringer hele verden til paradis. Jeg kan se at senere i tid, i år 4000, lenger oppover i redningsringen: Da blinker stjernene ut samme vip-info.

 

Dette er fordi retningen til "fremover i tid": Ville være når planeten vår beveger seg fra år 00, til år 2000. Da har vi forflyttet oss fra helt ifra bunnen av redningsringen, på venstre side av en dimensjonsvegg.

Det er forresten matematisk bevist at universet ser ut som en redningsring.
Hver planet som ligger mellom oss, og lysblinkår 4000: Bygger atomprosessorfeltet(ultraeternal, expandionable, flexible atomprocessor laser wavefield beacon) senere enn oss, mest sansynlig pga. mer uro i deres planetgruppe. År 2000 ligger nesten i bunnen av redningsringen. Og på andre siden, nede i bunnen, på høyre side av dimensjonsveggen: Ligger de aller tregeste universene, hvor det er mye krig og fattigdom. De er, i år 12.000; da de til slutt kommer seg til et annet sted.

#12.000's store gjennombrudd og glede, var da de endelig klarte å skape noe som virkelig var høyteknologisk, og noe, ingen av de andre av planetsektorene hadde: Tidsmaskin. Men i år 12.000, hadde de kun planer om å bruke tidsmaskinen i kamp. Disse er de eneste som har utviklet tidsmaskinen. Når de; da: tar tidsmaskinen tilbake til år 0: Finner de informasjon/chips/"bøker" som er lagt igjen til dem. Dette: er det eneste som ligger i år 0, fordi vi fra vår planet har enda ikke fjernet fremtiden vår, og dermed flyttet oss gjennom atomprosessorfeltet, og Disse informasjonskapslene ser de på som den eneste fangsten i røvertokten i år 0.

Denne befolkningen på planeten: 12.000: Teleporterte seg bort fra lifetime#12.000, akkurat på samme tidspunkt som vip-strålingen fra solen åpnet seg, i area 12.000 for første gang. Skiftet av vip-stråler, fra stjerne til stjerne: ledet til da strålene spretter tilbake fra gummihjulets dimensjonsvegg (Plassert: Midt i bunn av ringen). Da endte 12. opp i år 0, og begynte: Å bevege seg, under påvirkelse av infokapsler, som kom fra vår planet, fra der vi sitter nå. Infokapslene, i løpet av 6000 år: Brakte menneskerasen til planet #12, og #12 var dermed på hotell 6000, mens jorda var på: 8000, men hadde kun brukt 40 år på å komme seg dit pga. vip-stråling.

 

#12 fikk vip-strålingen, og "backstep paradise portal", samme sekund, samme dag. #12 var den planeten som var tregest, som forventet. Men da #
Der jeg oppbevarer: Selve information capsule generator - based on trance-hypnosis/search for the most intelligent/sophisticated/smart/innovative solution to current universal destiny's next step(step by step guide to transmit info capsules to centre, and basic use of info capsules) Det var vår klode som hadde radaren, etter å ha forflyttet seg rundt i gummiringen via ett mye hurtigere reisenettverk, enn nettverket som ble brukt fra 0-2000.

 

Jorda forflyttet seg fra 2000-12000, ned til 0 igjen, og opp til: 6000.
Jorda: Brukte 5 år pr.2000' hotell. Vi brukte 40 år; fra 2000-12000-0-6000. Gummiredningsringen's speedometer(hurtigreisenettverkets tidligere nevnte hastighet rundt i hotellene) viste ikke hastigheten på reisen i bane rundt i redningsringen/universet Jorda tilhører i, men snarveisutregnings hovedtall, og tallet: hvor lang tid brukte vi for å komme frem til ett produkt. Mens snarveisutregnings hovedtall: Kun er mørkelagt og aldri-eksisterende tidsrom, men likevel en lagringsplass, og planlegging/prosessbearbeidingsmaskin, som oppstod i løpet av 40 arbeid.

 

40 års forskning på teorien om Velopt, og utviklingen av Velopt Software; på planeten jorda. Dvs: At jorda har brukt 40 år fremover i tid (herfra), og brukt kreftene til 8.000 år, overført til kunnskapslagringsrom, hvor en jordboer, på #6000, lap#2: Vandret inn med tanker med hjernebensin, for å drive kunnskapslagringsrommet. Hjernebensinen var tappet fra en tank som oppstod ett sted.

En citycarrier/planet-tanker: Er den delen av systemet, som frakter skjulte planeter og universer, forminsket til datakoder; i chipper gjennom redningsringuniverset, og skaper dermed større befolkning i paradis, etter/før backstep påvirkelse av: atomprosessorfeltet(ultraeternal, expandionable, flexible atomprocessor laser wavefield beacon).

Rubber life ring er vårt univers. Sannheten bak universet vårt: Det står en gummiring et sted. Den har tau rundt seg. Tauene deler opp gummiringen i år 0, 2000, 4000, 6000, 8000, 10.000 og 12.000. Det ligger også en casemod, kjøpt på komplett.no, med lys plassert i hvert 2000'ende år: Inni gummiringen.

-

Grunnlaget for denne teksten:

Planlegging er min spesialitet. Jeg kan gå igjennom en solipsistisk, selvhypnotisk: Transe/arbeidsperiode, på grunnlag av en lengere "nede"-periode, hvor jeg setter sammen tankene, og planlegger prosessen i selvhypnosen. I disse transene lager jeg ofte store mesterverk, som avbilder gjenstander av gudommerlighet.

 

Tankesammensetninger/tankemaskinfunksjoner/prosess hvor jeg f.eks tegner motoren som driver en mikrofon. Tegningen/den billedlige solipsismetransefunksjonsbeskrivelsen av motoren; beskriver alt hva du trenger å vite for å bære det som de kristne rundt år 1000-1950; kalte for ett lys. Det finnes mange lysbærere. Jeg er for tiden, og har vært veldig lenge jobbet som: Tellus' fremste lysbærer/leder/ideskaper/fantasifunksjonssammensetter/drivmotor.

 

Det er de personene som alltid er i sentrum av planeter, områder, universer, paradiser, eller påvirker: Som er ledere, og intelligenshevere, i form av opprydning, i personlig uryddighet i andres privatliv. F.eks uløste problemer som kan påvirke negativt i hiarkiet over personen som er i ferd med å bli opplyst mot det å skape noe stort, og stige i hiarkiet, det kan være skapelsen av f.eks en revolusjon, eller andre heltedåder. Når en person har tilegnet seg erfaring: Om fremtiden, og hvordan man fremskynder prosessen frem dit: Er det personens oppgave å skape sine etterfølgere i "lysets vei": Bygge opp om heltene.

 

For å skape en helt/helgen/revolusjonær: Må de personlige, uløste problemene: Unnskyldes slik at problemet minskes/skylden renner lenger bakover i tid, og ender opp i at jeg: Planleggeren av verdenslosjen, som påvirker akterut i tid, med å fjerne kriger, andre diplomatiske oppgaver, og pengeutflatning, som er den største diplomatiske gjerning: Jeg har satt opp alle maskiner rundt om her i verden, for at jeg til slutt fra her hvor jeg sitter nå, skal opprette inngangen til paradis, for å lesse av tyngden av ondskapsfulle systemer, som er opprettet framover i tiden.

 

Dersom alle i hele verden var uskyldige, og ingen uetisk/umoralsk gjerning noensinne hadde blitt utøvd, ville du sett verden slik den var planlagt å være, slik du venter på at verden skal bli: En verktøykasse hvor bla. Vi kan hente ut, og filmatisere spådommer fra de fremtidige tidene, fulle av krig; slik som f.eks Star Wars. Jeg fjerner den ondskapsfulle fremtiden, ved å opprette kontakt med dere, som jeg vet er ett investorfirma; for å gjøre en pengeavtale med dere: Hvor jeg spør dere om startkapital til Vope. Programmererene må lønnes, og det må jeg som kunstner også.

 

Sammarbeidet mellom meg og koderene foregår via diskusjon, og kritikk fra de koderene, som da: Forsøker å holde seg bak lerretet til mikrofonen/kunnskapschiputviklingsmaskinen, som kunstneren: Jeg, har utviklet. Metoden jeg brukte, for å utvikle hjernechipmaskinen: Var å passere informasjonen som lå i tellushistoriechipen, som ble sendt tilbake i tid: Fra da hele chiputviklingssoftwaret, som kjører på en datamaskin, som jeg har fått fra paradis. Her i denne dimensjonen som vi bor i nå, er: Paradis: Midlertidig usynlig.

 

Men vi lever i det. Paradis eksisterer i lufta, som er drivgassen til paradisportalen som utvikles av en input i Vope. Det jeg ville gjort for å påvirke koderene av Vope: Er å ha: I lufta; rundt maleriet som viser "koden" til sammendraget, og videre utvikling av den metafysiske mindchip knowledge developer center/compressed world microphone, og fremgangsmåten for å utvikle Velopt-softwaret(Planlegging/Prosessutvikling.

 

F.eks via kommunikasjon og beskrivelse av planverk og ideer, som forskere, og samfunnsledere, som jobber i hiarkiene under meg, og ikke minst ett høyst intelektuelt forskningssenter, som også er en mindchip som fungerer slik at du er forut for din tid på softwaret som ligger i programmet som styrer paradis, samtidig som det styrer oss mennesker tilbake i tid, med det mål å utvikle Velopt. Og det gjøres fra funksjonen/chipen: Secured Vope Central, der all kunnskap ligger å utvikles i enorm hastighet, for paradiserne(De som har entret atomprosessoren: Velopt Central mater også fortiden sin: Automatisk, med informasjon som blir sendt rundt.

 

Det er jeg som legger opp ledningene til det Sveitsiske forskningsprosjektet, som handler om å finne verdens minste partikkel, samt noe forskning på sorte hull. Det var jeg som knyttet sammen forskning og billedkunst, og blandet det med ordet: Visuelle språk, og dermed komk frem til innovasjonssoftwaret som eksisterer i fremtiden, sammen med planleggingen av portalen til paradis/atomprosessoren, som begynte med at jeg, i ett tidligere prosjekt, for verdens første gang: Brakte jordnært bevis på telekinese og spådom. Derreter satt jeg fra meg lysestaken i Vope Central, som er en maskin som utvikler fortiden til seg selv, og dermed skaper seg selv.

 

Folk som skylder meg tjenester fordi jeg har brukt mitt lys, som jeg lagde i mikrofonmaskinen jeg er i ferd med å forklare deg hvordan fungerer. Min forklaring på mitt "lys", mitt grunnlag for "lysestaken min", er tanker som opererer via disse maskinfunksjonene: Nye topprangsmaskinfunksjoner, som f.eks: World history processment central - for step by step, & back in time: Situation manipulation & convincement group, som er en av mine DJ-mixer.

 

Grunnen til at det er musikk: Er både fordi det er en tung tanke, og jeg trengte selv å høre maskinikken, og hvordan hjernebølgefunksjonene virkelig fungerte, som utviklet seg til en filmatisk kunnskapstilegnelsesopplevelse, som oppstod av at jeg, for lenge siden(Videregående skole), koplet meg opp til lærdomschippen, som det jeg illustrerte som en mikrofon. Som egentlig, bak lerretet/bak læret: Har oppskriften, til å kjøre ut informasjonschips/enkel, kjapp hjernefeed/grunnlaget til all verdens innovasjon og teori/Recipe Vope: Step by step guide; for Bendik Viking Laland, frem til hele konstruksjonen av oppskriften til hvordan jeg:

 

Bendik Viking Laland kan påvirke verden i enorm positiv forstand, som i paradis: Gir meg æressymboler i form av f.eks en beskrivelse av hvordan, dette fragmentet av spor/oppskrifter/tanker/transer, som eksisterer på mitt holodeck, og som jeg kan tenke når jeg vil: Enten med en metafysiske hjerne, som egentlig er energitanker fra andre dimensjoner, som opererer som støtte for de uskyldige menneskene som kun ønsker å bringe verden til paradis.

 

Dette er kabler som går til de ørsmå gasslagerene som eksisterer fremme i paradis, som paradisgrunnlag. Så lenge man har utgangspunktet til f.eks disse dyrebare driftsgassene til paradis, kan man: I paradis skape alt man trenger av disse gassene ut fra ingenting. Det er disse gassene, som er rett foran oss. Det er portalen til paradis, kort forklart. Fordi det er drivgasser til paradis. Men paradis trenger å utvikles på grunnlag av allerede eksisterende teknologi, og maskinkode.

 

Det er derfor mange forskere: Bla. de i Sveits, som er de jeg har hatt mest bruk for, og kommer til å ha mye mer bruk for, Einsteins relativitetsteori, og diverse kunstkanaliseringer: Er det som har hjulpet meg mest i veien mot ett software som kan utvikle hva som helst av ide-oppskrifter på grunnlag av hviklen som helst, korte eller lange: Input. hvor jeg beskriver hvordan ett: Slik (oppretholdere av tankemaskiner som jeg har solgt dem, og som gir dem penger, mot service til mesteren.

 

Altså meg, servicen: Pusher meg høyere i universledelsesrangeringskonkurranser, fremtidssport; hvor det blir delt ut enorme premier i form av å få lov å eie innovasjonskabler og maskiner som ligger som grunnlag i paradismaskin-strømkabler/paradismaskin-soul eye connected-skjermkortsdrivere. Eller: Jeg styrer alle topp-punktene i paradis innenfor det å se alt av fremtidens muligheter for Tellus' fremtidige paradis, som jeg, her på jorden; ansatt som oppdragsskribent/tankeoperatør/signalmottaksleder for fremtidige verdensfremskritt, og fremskynding av universers soul lineup to paradise/radar etter fortapte planeter, som i dimensjonsoprettholdelsestranse-modus.

 

Denne funksjonen: Eksisterer kun som essensen av det at universherrer; kutter opp planeter, og lager kabler rundt om i universet, og kopler til alle dimensjoners oppkoplingssentral, for å få kontakt med liv som ønsker å skape paradis på sin planet. Her på Tellus, er jeg sjefen over paradis. Det er mine etterkommere, som har bestemt politikken, og regjerer paradis på grunnlag av munk/guruordner innenfor sammenkoplinger av fredsdyssende/diplomatisk/ressursutflatnings/pengeutflatningsprosedyrer, som påvirker verdensøkonomien i form av mental debatt i de høyeste rådene ovenfor menneskeheten. Her foregår det rettsaker som ender i unnskyldningen til den kriminelle, en hel haug av politiske saker som blir større og større ettersom unskyldningen har funnet sted, deretter: Renner skylda gjennom mindre saker, som lysbæreren tar hånd om, og fjerner fra tiden.

 

Når alle problemene innenfor en rekke saker fra gatevold, som resulterer i Ja, det er mitt planverk, og mine sammensetninger av fremtidige verdensfrembringende medier og software. Maskinutvikling mot maskiner som forklarer oss veien til paradis, steg for steg. Jeg har selv, i fremtiden: Lest alt om de minste partiklene som eksisterer, og hva vi skal bruke dem til. Og omdirigere mulighetene slik at mine egene praktiske teorier/løsninger innenfor grunnlagsmaskiner: Som (Selv om jeg er av høy rang, er det ikke dermed sakt at jeg kan økonomi. Jeg kan nok ) I hiarkiet tar til seg fra meg, og min lære fra mine bøker/infokapsler/tankeprodukter/resultater av korte, men likevel meget skapende prosesser som bidrar til planverket om å bringe verden til paradis.

 

Men som jeg, som lysbærer, i senere tid har funnet ut: Er å være blandt de få som har reist gjennom all historiedokumentasjon av hendelser som vi; senere har slettet. Ved hjelp av å lese om personligheten, og er det å ha sett lengst frem i tid på hele Tellus. Lysbæreren som inneholder flere dataprogrammer: Inkludert en brikke som inneholder: All informasjon om jorden, i all tid, også fremtiden.

 

Jeg har oversatt brikkenes informasjon til tankefunksjonsmaskiner, som foregår på baksiden av lerretet, når du ser på det: Taler du gjennom lerretet, gjennom min gudommerlighet over verden og gjennom mikrofonen med chipene jeg har tegnet; Som jeg under utviklingen av planverket for å bringe verden til paradis gjennom: Velopt, og min teori om hvordan man stopper de minste partiklene i ett atom, fra å rotere i enorm hastighet. Dette, og en enorm oppskytning av de små partiklene, inn til rotering innenfor andre atomparbindinger enn det første.

 

Dermed kan man ved hjelp av materie-ikkematerie-teori, lage oppstandelse av atomer som dannes. Og etterhvert som dette tekniske redskapet er skapt pga. teorien min om hvordan man skaper det: Mens Vope: Er innovansjonsprogrammet, som forteller oss om hvordan vi økonomisk skal finansiere prosjektet for å kode Vope (Dette er tillegseffekter som ordene du tilegner deg å tale, vi Og planeter som er sendt i bane rundt jorden (Dette er koplingen til andre planeters historie om overgang til paradis, langt fremme i tiden.

 

For å bringe tellusinformasjonen, pluss fremtidsplanetinformasjonen fra fremtidsplanets historieinformasjonskapsel/tanke i hjernefunksjonmaskinprogrammet.
Dersom jeg er den utpekte her på jord, som utvikleren av Vope, grunnleggeren av maskinen som kan skape hva som helst, og som alltid støtter opp om menneske, ved å f.eks plassere alt positivt til din inntaksmekanisme i hjernen.

 

-

 

Denne teksten beskriver universsystemet, i denne "religionen":

Jeg laget en religion. Noen som vil skrive boken?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459645&hl=

 

Religionen's Jesus:

Løsningen på alle verdensproblemer.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1562924&hl=

 

 

Intro, til: "Løsningen på alle verdensproblemer". WPRoad.PRL & WPRoad.PDF

Se WPRoad.PRL, her: http://www.bendiklal...imagery/139.jpg

WPRoad.PRL, er en Velopsjon. Det vil si at ordene: "Humans road to world peace", har fått tildelt former, farger og linjer. Det har altså fått en visuell utforming. Eller: Bokstavene har fått tildelt tallverdier, om du vil. Som ved hjelp av en 100% korrekt, matteteknisk metode for kalkulasjon: Vil utgjøre akkurat det ønskede resultatet. Altså ett steg mot world peace. Det fungerer selvfølgelig også med korrekt estetikk i komposisjonen.

Resultatet av WPRoad.PRL, altså WPRoad.PDF; glir inn i dagens samfunn, i den forstand at det avslutter alle forskjeller, som er mellom 2 uenigheter innenfor alle styresett. Den ene, som stammer fra oppfinneren som sov (Høyre), og den andre: Jegeren (Venstre). De som har valgt å falle utenfor, er arbeidere. Det er også snakk om en voldtekt. Den fant sted noe senere enn pilspissen, kom til flokken. Voldtektsmannen, og hans etterkommere, er underklassen.

Staten; og arbeidere, eller fritt yrkesvalg.

Jegeren/Rødt: Mektig, men kan lett bli villedet. F.eks av pilspisser, eller en oppfinner. Oppfinneren/Blått representerer alle rettigheter til pilspisser, og andre oppfinnelser. Det blir mer krig og sult, dersom noen av dem bruker makt over hverandre. Likevel er det jegerens regler, som skal følges. For han var tross alt "bedre/høyere", hele tiden.

Rødt representerer ett styre som kan alle reglene, men som lett kan legge til personlige justeringer, dersom styret har regjert for lenge, og dermed blitt rangert for høyt. Blått er de nye, friske som igjen bringer rødt til makten. Men Blått er egentlig ikke ment å lede. De har ikke rangbonus.

Rødt og Blått, fant ut; etter at forskjellen var satt, at rettighetene hørte til Blått. Dersom Rødt, dermed skulle tro at Blått, også er "bedre", vil Blått komme til makten. Og da er krigsforhindringene, brutt. Fordi Blått gjør de fattige, fattigere om de er i regjering. Og Rødt må hjelpe, med sine høyt rangerte regler.

Hva hvis jeg sier: Dette er bare fordi oppfinneren forsov seg. Og det er fordi UTofI&I.PRL, og HR2P.MCH var for spennende, å la vær å fordype seg i, for oppfinneren/Blått, for veldig mange årtusner siden. Og en "missing part" datt ned for tidlig. Hvilke standpunkt skal vi da, ta? Jegeren har laget reglene.

-

Dersom du ønsker å lese alle de religiøse tekstene, med typografi, som .PDF; så ta en titt, her: https://www.dropbox.com/s/74s74pu1cxi9ri4/Tromo.pdf?dl=0 WPRoad.PDF, må leses ved siden av. Den ligger på dropbox-indexet, og på bendiklaland.info's index.

Endret av N*
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Fortsatt for mye lsd involvert.

 

Jeg var jomfru for LSD, når jeg skrev det. Men jeg var nok, likevel introdusert. De sier psykose, og syretripping, er veldig likt. Og at psykose, er som en evig trip. Men jeg merket, derimot ikke noe psykoseaktig, når jeg var på syre i over en uke, i sommer. Teksten er skrevet på amfetamin, akkurat som: Stort sett, de fleste tekstene mine. At de har inspirasjon i flere års, mer eller mindre psykotiske tilstand, og dermed også LSD, kan være. Men hvordan kan det bli for mye LSD? LSD, er jo fremtiden. Kort sakt. Og egner seg dermed utmerket til en slik tekst. Men, la nå ikke dette bli en diskusjon om stimulerende miidler!

 

Kan du prøve å forklare nermere hva som er galt i teksten? :)

 

-

 

Psykosene, og syndromene mine er forresten ikke rusfremstillt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Fortsatt for mye lsd involvert.

 

Jeg var jomfru for LSD, når jeg skrev det. Men jeg var nok, likevel introdusert. De sier psykose, og syretripping, er veldig likt. Og at psykose, er som en evig trip. Men jeg merket, derimot ikke noe psykoseaktig, når jeg var på syre i over en uke, i sommer. Teksten er skrevet på amfetamin, akkurat som: Stort sett, de fleste tekstene mine. At de har inspirasjon i flere års, mer eller mindre psykotiske tilstand, og dermed også LSD, kan være. Men hvordan kan det bli for mye LSD? LSD, er jo fremtiden. Kort sakt. Og egner seg dermed utmerket til en slik tekst. Men, la nå ikke dette bli en diskusjon om stimulerende miidler!

 

Kan du prøve å forklare nermere hva som er galt i teksten? :)

 

-

 

Psykosene, og syndromene mine er forresten ikke rusfremstillt.

 

 

Problemet med teksten er at den henger ikke på greip med mindre man er påvirket av noe spennende mens man leser den. Den mangler rot i det fattbare.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...