Gå til innhold

Lanserer problematisk Fez-patch igjen (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er råttent gjort av MS (og Sony da de også gjør det) å kreve penger for patcher. Ihvertfall slike summer som 40 000 dollar. Når det er sagt burde utvikler testet spillet bedre før de slapp det. De brukte fem år på å lage det, så å bruke noen ekstra måneder på å finpusse burde ikke vært et problem.

Hvis du hadde visst litt hvordan utviklingen utartet seg, så hadde du nok endret mening. anbefaler å si dokumentaren: Indie Game: The movie hvor de følger denne karen (og andre) gjennom utviklingen og problemene som oppstod (saksmål, oppsigelser div) :)

 

 

Lenke til kommentar

Skuffende at MS ikke lar Polytron få fikse spillet gratis eller til en redusert pris. Det er riktignok en grunn til at de har disse retningslinjene, men i enkelte tilfeller må de kunne gjøre noen unntak.

 

Å herregud. De har brukt 3 til 5 år på dette å klarer ikke fikse de problemene som gjør at jeg holder meg unna.. Så patcher de en ting, gjør alt 5 ganger værre.

 

Neitakk, da går jeg til PSN og Steam om man vil ha stabile indie-spill ;)

Ja, for 1 spill er jo selvfølgelig representativt for kvaliteten til de 500 XBLA-spillene som finnes på XBL.

 

Dersom du hadde lest artikkelen så hadde du kanskje lagt merke til at problemet har blitt eliminert for nye kjøpere av spillet. Og feilprosenten for de som har støtt på glitchen er bokstavelig talt bare en prosent.

 

Jeg har ikke testet patchen ennå, men nå blir jeg nødt til å krype til korset. Får håpe jeg ikke er en av de få som blir rammet av feilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...