Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det er fordi pressfire vil ha flest mulig clicks på siden sin. De har gjort det samma før. De var også VELDIG tidlig ute, og de innrømma at de hadde spilt en versjon som de hadde kjøpt fra noen andre, ikke en som var blitt tilsendt.

 

Når det gjelder MW3, så spiller jeg det KUN for multiplayer, så blir et kjøp på meg uansett. så lenge det kjører på mer enn 30fps, slik som BF3 gjorde på konsoll.

Lenke til kommentar

Ingen overraskelse i grunn.

Og helt enig i at BF og MW er to helt forskjellige spill, selv om de kan virke like. Dette er det mange som ikke skjønner tydeligvis. For min del holder jeg meg til Battlefield da den stilen passer meg bedre, med masse kjøretøy etc.

 

Men jeg tror nok folk kommer til å spille dette like mye som forgjengeren og ha like mye morro. :)

Lenke til kommentar

Veldig hipt å hate på Modern Warfare har jeg merket.

Jeg som en casual gamer kommer nok til å storkose meg med dette. Eneste minuset jeg kan huske ved serien er de som sprang rundt med 2x avsagd hagle, lightweight++ og knertet hver en jævel.

Ellers er det kjempeflott for min del, spiller det online og offline, med og uten kompiser. Blir nok 2-4 dager i uka â 2-4 timer gaming, og tror det blir tøft :)

Venter bare på at platekompaniet åpner 10.00 så er jeg nede og henter min pre-order!

 

NB: Skjønner at dere kanskje ikke liker at spillet ikke forandrer seg drastisk, men veldig mange misliker spillet uten å ha noen gode grunner og bare følger med strømmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

vel.... etter bare et par timer med online spilling med MW3 har eg kost meg utallige ganger mer enn eg gjorde med BF 3 i flere dager.. BF scorer høyt på mange steder hos meg men på gameplay synes jeg det var rævva... kanskje dette har med at jeg spiller på PS3 og jeg tror jeg ville nytt BF på pc i mye større grad enn på PS3.. ingen fanboy annet enn at jeg liker spillbarheten i cod bedre enn bf

Lenke til kommentar

Veldig hipt å hate på Modern Warfare har jeg merket.Jeg som en casual gamer kommer nok til å storkose meg med dette. Eneste minuset jeg kan huske ved serien er de som sprang rundt med 2x avsagd hagle, lightweight++ og knertet hver en jævel.Ellers er det kjempeflott for min del, spiller det online og offline, med og uten kompiser. Blir nok 2-4 dager i uka â 2-4 timer gaming, og tror det blir tøft :)Venter bare på at platekompaniet åpner 10.00 så er jeg nede og henter min pre-order!NB: Skjønner at dere kanskje ikke liker at spillet ikke forandrer seg drastisk, men veldig mange misliker spillet uten å ha noen gode grunner og bare følger med strømmen.

For de som har spilt MW2, så er jo det tydeligvis nok grunnlag, da dette ikke skiller seg nevneverdig fra det. At de ikke har klart å ha bedre grafikk 2 år etter sist utgivelse, sier vel sitt. Blir ikke kjøp på meg, da jeg personlig synes bf2 var bedre enn mw2, og etter hva jeg har lest, så vil ikke det inntrykket endre seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg spiller på PC og for min del ble MW2 ubrukelig siden det ikke hadde dedikerte servere. Førte bare til juksing og lagging. Så bare dette pluss nye kart er nok til at det ligger an til å bli et rått spill for min del. Alle andre forbedringer, som fjerning av last stand og commando blir bare en bonus.

 

Jeg har også spilt Battlefield BC2 og Battlefield 3, og jeg mener våpenfølelsen er mye bedre i Call of Duty-spillene. Spesielt BFBC2 hadde nesten kun spredning istedet for rekyl ved ADS, noe jeg synes ødelegger hele opplevelsen. Det virker som Battlefield 3 har blitt bedre her, men så langt er jeg så plaget av bugs at jeg venter et par måneder før jeg gidder å prøve igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...