Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Latterlig mye trololol inne her.. har selv hatt spillet siden lørdag og har spilt campaign, specc ops og noe multiplayer

 

Singleplayer: Akkurat det man kan forvente, en actionfest fra A til Å med mange kule missions. Det meste har sikkert vært gjort før, men underholdningsverdien er det ingenting å si på. Love it or hate it.

 

Specc ops: 16 nye specc ops missions og 16 nye survival missions. Mission moden er det samme som det var i MW2 (med nye missions seff).. og survivalmoden er episk. Vil påstå at med en kamerat i coop og gitt at du ikke hater mw, så er dette verdt spille alene. Satt i 3-4 timer igår og det var bare AWESOME!

 

Multiplayer: ikke fått testa så alt for mye enda pga begrenset tid, men virket ganske kult. Er vel forsåvidt en mer balansert utgave av mw2 med tanke på killstreaks osv. (?)

 

Patch/mw2,5 osv? Greit nok at grafikken begynner å bli litt gammel nå, men det er lett å glemme/ikke så viktig når det er så mye action på en gang.. spillet ser fortsatt meget bra ut og holder 60 fps uten slowdowns enn hvor mye som skjer på skjermen (og i survival skjer det MYE) Hadde alle "patcher" kommet med så mye nytt content skulle jeg gladelig betalt 500 for det.. Men for all del, hver sin smak osv.. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt og nikket og sa meg enig igjennom hele omtalen.Ikke av den grunn at jeg allerede har spillet, men av det faktum at jeg følte det samme når jeg spillte MW2 og Black ops.

 

Nei, MW historien avsluttes når dette fås kjøpt billig på Steam.

Hehe, med tanke på at MW2 fortsatt koster 40euro så tror jeg det tar lang tid før du får avsluttet den historien :)

Lenke til kommentar

Gud e gooooood!Nå skal jeg gå og mobbe fanboys i klassen :)

 

Og hva gjør da deg bedre enn de såkalte "fanboys'ene" i klassen din? Jeg forstår virkelig ikke denne evige debatten mellom BF3 og MW3 spillere. Jeg velger den enkle og behagelige veien, spiller begge spillene med glede. Begge spill har sine styrker og svakheter, selv om jeg gledelig (som hovedsakelig MW- spiller) innrømmer at Dice og EA skapte det beste produktet i år. Jeg har rukket og glede meg mye av Battlefield den siste uka.

 

Allikevel gleder jeg meg til og delta i galskapen Modern Warfare tilbyr. jeg er vel blant de pubertale drittungene som foretrekker å spille som John Rambo fremfor Vassili Zaitsev, men det driter jeg rett og slett i. Battlefield 3 er uten tvil hakket bedre, men Modern Warfare er for min mer underholdende. Sett i gang og "flame" meg med hvor idiotisk jeg er som foretrekker et underlegent spill, men sannheten er at begge to er gode på sin egen måte ;)

Lenke til kommentar

Spillet ser mye bedre ut enn de to forrige mtp. balanse osv. i multiplayer, men de er nødt til å komme med bedre baner. 16 stykk som alle er relativt små og ikke minst TRANGE holder ikke. Virker som de har laget baner ut ifra hva folk IKKE vil ha, som jeg synes er pussig. For all del, det er ålreit med noen trange baner (digga Favela i MW2), men det hadde vært ålreit med 50/50 ihvertfall. Greit med noen baner for sniper/LMG/AR også.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Dama spiller jo detta, hu fikk det i går. Mens jeg satt med battlefield på full guffe på headset :thumbup: Likevell hørte jeg lyder, og det var prikk likt mw2. De samme Speznas (eller hva de het) samme stemmene på fiendene som forgjengeren. Samme lydene på våpen, selv om noe var ulikt (merk: bedre). Likte ikke helt animasjonene der folk ble truffet (ja jeg kikket på litt) men overalt så det helt greit ut. Alle hus er laget av papp. Det så jeg da hun skulle bombe ett sted med airstrike eller noe, også sto hun inne i huset og ble skadet selv :thumbdown: Kjedelige omgivelser, veldig grått og monotont. Menyene er like som i MW2 noe kjæresten likte fordi hu hadde spilt mw2 dagen før :tease: så det kan jo være positivt for noen, at det er kjent og likt. Helicopters er fortsatt OP deluxe. par burst fra den og du er tydeligvis dau.

 

Jeg får vel høre det når jeg kommer hjem hvor teit jeg er som rager på alle CoD-fans på facebook :tease:

Lenke til kommentar

Fikk MW3 i går, og har hatt BF3 siden det kom. Jeg må si at det nesten blir feil å sammenligne disse spillene. I BF er det store opne områder og taktisk krigføring med tanks, fly, etc som gjelder, mens i MW3 er det rask krig på mindre områder og om å gjøre å få flest kills uten å dø for å få killstreaks. Jeg synes begge spillene er supre online og kjøpt begge for å kunne ha noe å velge i mellom vis jeg skule gå lei det ene. Dette er min mening om en multiplayer (X360)

 

Når det gjelder singleplayer må jeg si at MW3 har en bedre single player enn BF3. Jeg må helt erlig si at jeg er skuffa over singleplayer i BF, men multiplayeren er glimrende. Samt at MW3 har en mye bedre COOP del, men alt i alt er jeg glad at jeg har kjøpt begge spill. Alt i alt er begge glimrende spill etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk MW3 i går, og har hatt BF3 siden det kom. Jeg må si at det nesten blir feil å sammenligne disse spillene. I BF er det store opne områder og taktisk krigføring med tanks, fly, etc som gjelder, mens i MW3 er det rask krig på mindre områder og om å gjøre å få flest kills uten å dø for å få killstreaks. Jeg synes begge spillene er supre online og kjøpt begge for å kunne ha noe å velge i mellom vis jeg skule gå lei det ene. Dette er min mening om en multiplayer (X360)

 

Når det gjelder singleplayer må jeg si at MW3 har en bedre single player enn BF3. Jeg må helt erlig si at jeg er skuffa over singleplayer i BF, men multiplayeren er glimrende. Samt at MW3 har en mye bedre COOP del, men alt i alt er jeg glad at jeg har kjøpt begge spill. Alt i alt er begge glimrende spill etter min mening.

Nå må du ikke være så positiv!

Alle på internett vet at CoD suger! Og at BF ruler!

Og at de som liker CoD er fanbois, mens de som liker BF er voksne og modne!

;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk MW3 i går, og har hatt BF3 siden det kom. Jeg må si at det nesten blir feil å sammenligne disse spillene. I BF er det store opne områder og taktisk krigføring med tanks, fly, etc som gjelder, mens i MW3 er det rask krig på mindre områder og om å gjøre å få flest kills uten å dø for å få killstreaks. Jeg synes begge spillene er supre online og kjøpt begge for å kunne ha noe å velge i mellom vis jeg skule gå lei det ene. Dette er min mening om en multiplayer (X360)

 

Når det gjelder singleplayer må jeg si at MW3 har en bedre single player enn BF3. Jeg må helt erlig si at jeg er skuffa over singleplayer i BF, men multiplayeren er glimrende. Samt at MW3 har en mye bedre COOP del, men alt i alt er jeg glad at jeg har kjøpt begge spill. Alt i alt er begge glimrende spill etter min mening.

 

Nå må du ikke være så positiv!

Alle på internett vet at CoD suger! Og at BF ruler!

Og at de som liker CoD er fanbois, mens de som liker BF er voksne og modne!

;)

 

For no' tøys. Dette er stereotypier...Gjør som meg: Kjøp begge spill og nyt det de er gode for på hver sin måte ;)

Endret av Genius-Boy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir for dumt å si CoD suger, BF er best. BF suger, CoD er best. Er 2 forskjellige spill med forskjellige spilletyper. Har spilt begge nå, ikke BF singleplayer (som jeg har sett TB hate xD) Heller ikke CoD MP (siden jeg alltid spiller SP først der)

 

Liker CoD best selv, men BF er ikke et dårlig spill ^^

 

Grafikkmessig synes jeg CoD er helt grei. Trenger ikke bedre grafikk spør du meg. Alt ser bra ut og jeg hadde 5 morsome timer med SP, action fra A til Å som noen sa (selv om noe skuffet meg, MEN det ting jeg bare ble forelsket i og ikke vil spoile for andre.

 

Hører folk klager over at det er de samme gamle russerne og samme gamle våpenlyder blir bare dumt å klage på, siden det fortsatt er samme story :p (og våpen høres vel likt ut uansett hvor gammel de blir :p)

 

7/10 er en helt grei karakter og jeg er sikker på at mange vil ha mange timer med morro foran seg. Så kan trolls få klage så mye de vil :p

Lenke til kommentar

Fikk MW3 i går, og har hatt BF3 siden det kom. Jeg må si at det nesten blir feil å sammenligne disse spillene. I BF er det store opne områder og taktisk krigføring med tanks, fly, etc som gjelder, mens i MW3 er det rask krig på mindre områder og om å gjøre å få flest kills uten å dø for å få killstreaks. Jeg synes begge spillene er supre online og kjøpt begge for å kunne ha noe å velge i mellom vis jeg skule gå lei det ene. Dette er min mening om en multiplayer (X360)

 

Når det gjelder singleplayer må jeg si at MW3 har en bedre single player enn BF3. Jeg må helt erlig si at jeg er skuffa over singleplayer i BF, men multiplayeren er glimrende. Samt at MW3 har en mye bedre COOP del, men alt i alt er jeg glad at jeg har kjøpt begge spill. Alt i alt er begge glimrende spill etter min mening.

 

Nå må du ikke være så positiv!

Alle på internett vet at CoD suger! Og at BF ruler!

Og at de som liker CoD er fanbois, mens de som liker BF er voksne og modne!

;)

 

For no' tøys. Dette er stereotypier...Gjør som meg: Kjøp begge spill og nyt det de er gode for på hver sin måte ;)

 

Sorry. Jeg veet at ironi/sarkasme funker dårlig i skrevet format, selv om man slenger på skjeve smilefjes.

Jeg skulle latt være.

 

 

Jeg er helt enig med deg. Det er gode spill på hver sin måte og kommer til å bli kjøpt når de er gått ned i pris/havnet på Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...