Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg forstår ikke hvorfor han er sint på meg?


Anbefalte innlegg

Jeg har en venn som jeg pleier å snakke med på msn, siden vi bor langt fra hverandre.

 

I går kveld kopierte jeg inn en vits, og han svarte ikke. Jeg skulle til å spørre om han var der, da jeg så at han plutselig var avlogget.

 

Jeg ville fortelle ham noe, så jeg prøvde å ringe ham.

Han tok ikke telefonen, men så sendte han etterhvert en melding der det stod at jeg oppførte meg som en idiot så han gadd ikke snakke mer med meg.

 

Jeg skjønte ikke helt hva jeg hadde gjort, så jeg spurte hva han mente.

 

Han svarte bare at jeg var en idiot. Han vet at jeg blir lei meg når han nekter å svare og sånn.

Jeg klarer ikke sove eller spise, jeg vet ikke hva jeg har gjort galt.

 

Jeg vet at jeg har fortjent dette, jeg skjønner bare ikke hvorfor.

 

Hvordan kan jeg få ham til å snakke med meg og fortelle hva som er galt?

 

Postet av anonym: 44efd366359bc83967772333b832e3f8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ga beskjed om at hun ikke skal ringe, og etter det tikket det inn ikke mindre enn 11 anrop på halvannen time.

 

Postet av anonym: 11d0d59f380021fa0a0d6f3bdafc02e2

 

Hvorfor svarer du ikke da?

 

Var det vitsen du ikke likte? Kunne du ikke bare ha sagt det?

 

Jeg skriver her fordi jeg ikke skjønner hvorfor du er sint, og håper noen kan hjelpe meg før jeg dør.

 

Postet av anonym: 44efd366359bc83967772333b832e3f8

 

Jeg svarer ikke fordi jeg ga deg beskjed om å ikke ringe. Svarer jeg, så sier jeg egentlig at du kan drite i hva jeg sier.

 

Jeg var fortsatt pålogget da du begynte med ringinga, og jeg avviste alle anropene dine. Likevel ringte du meg 11 ganger og spammet innboksen min. Alt var greit før du bestemte deg for å gå berserk, helt ut av det blå.

 

Du vet utmerket godt hva du har gjort feil, og egentlig burde jeg ha revurdert hele vennskapet.

 

 

Postet av anonym: 11d0d59f380021fa0a0d6f3bdafc02e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du vet utmerket godt hva du har gjort feil, og egentlig burde jeg ha revurdert hele vennskapet.

Trådstarter er tydeligvis litt usikker. Er det så alvorlig at du ser deg nødt til å avslutte vennskapet?

 

amd_drphil.jpg

 

Hun kan umulig være usikker, vi har tatt denne praten utallige ganger før. Hver gang later hun som at hun ikke forstår.

 

Er ikke første gangen hun gjør dette, og 11 ganger er ikke så ille når hun fort kan finne på å ringe meg 30 ganger på en time eller to.

 

Postet av anonym: 11d0d59f380021fa0a0d6f3bdafc02e2

Lenke til kommentar

Hun kan umulig være usikker, vi har tatt denne praten utallige ganger før. Hver gang later hun som at hun ikke forstår.

Det kan hjelpe hvis du forteller hvor gamle dere er, og hva slags vennskap dere har.

 

Vi er i 20-årene, men skulle tro vi gikk på ungdomskolen. Min skyld siden jeg ikke har satt henne ordentlig på plass.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...