Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg forstår ikke hvorfor han er sint på meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss holde tråden ren for off-topic. Vennligst ikke skriv som om dette er en slags form for "epic thread" og dere skriver bare for å ha den i Mine Innlegg.

 

BackOnTopic:

Dette er et interessant tema, og jeg er veldig interessert i å få vite hvorfor trådstarter og "han" har en konflikt. Om ikke "han" er interessert i å fortelle henne hva hun har gjort galt fordi hun tydeligvis "vet utmerket godt hvorfor", så synes jeg han kan i det minste fortelle oss andre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg minner om at det er mulig å skille anonyme brukere fra hverandre, og at IP-adresser logges. Misbruk lik det vi nå ser i tråden vil straffes, så jeg anbefaler at du slutter umiddelbart.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

 

Hvis du hadde sjekka IP-adressen, hadde vi ikke trengt dette innlegget.

 

At dere plutselig bytta nummer, er ikke mitt problem. Er hverffall logga inn med samme bruker som i starten. Og det er min tråd, så jeg svarer hvis jeg vil.

 

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar

BackOnTopic:

Dette er et interessant tema, og jeg er veldig interessert i å få vite hvorfor trådstarter og "han" har en konflikt. Om ikke "han" er interessert i å fortelle henne hva hun har gjort galt fordi hun tydeligvis "vet utmerket godt hvorfor", så synes jeg han kan i det minste fortelle oss andre det.

 

Du må prøve å følge med. Hele problemet er at hun ringer meg hundre ganger når jeg gir henne beskjed om å ikke ringe meg i det hele tatt. Vi snakket sammen på msn og alt var helt greit, så startet ringehelvetet.

 

Godt mulig at jeg stod som frakoblet, det merket jeg ikke selv, men hun må fortsatt skjønne at det ikke er greit å terrorisere. Hvis hun absolutt måtte få tak i meg så kunne hun ha sendt en mld, eller ventet til jeg var tilbake.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

Lenke til kommentar

At dere plutselig bytta nummer, er ikke mitt problem. Er hverffall logga inn med samme bruker som i starten. Og det er min tråd, så jeg svarer hvis jeg vil.

Send meg en PM og kutt ut de spydige svarene, så forblir kanskje tråden åpen utover natten.

Lenke til kommentar

 

Godt mulig at jeg stod som frakoblet, det merket jeg ikke selv, men hun må fortsatt skjønne at det ikke er greit å terrorisere. Hvis hun absolutt måtte få tak i meg så kunne hun ha sendt en mld, eller ventet til jeg var tilbake.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Jeg prøvde først å ringe tre ganger, men det gikk ikke, så da sendte jeg en melding.

Vet ikke om du fikk opp de første som anrop.

 

Men så sendte du hvertfall en sinnamelding og da skjønte jeg ingenting. Og når jeg ikke får forklart meg, blir jeg lei meg for jeg ville bare snakke med deg.

Det vet du.

 

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar

Jeg skjønner den med at hun ringte mange ganger, men grunnen til at hun fikk beskjed om å ikke ringe er uklar.

 

Hun hadde først spurt om hun kunne ringe, fordi hun ville snakke litt på telefonen. Jeg orka ikke, og drev i tillegg med andre ting. Så jeg sa ifra på en hyggelig måte at jeg ikke ville snakke med henne på telefonen.

 

Da fortsatte vi med å snakke på msn, og hun hadde tilsynelatende godtatt at jeg ikke ville snakke i telefonen.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

Lenke til kommentar

Til TS:

Hvis du har gjort dette før, så burde du i hvert fall lære. Kan hende vil du ha kontakt akkurat da og føler at du ikke kan vente. Men det du driver med er kanskje noe av det dummeste du kan gjøe i en slik situasjon. Hvis du tror han blir sint av at du maser, tror du det kommer til å hjelpe at du ringer 8 ganger til? Det gjør det ikke. Som andre har sagt, send én melding eller ring én gang. Telefonen er lagd slik at mottakeren kan velge å ikke snakke med deg, så antall oppringninger betyr lite.

 

Jeg ville venta. Slutt å mase, slutt å lage tråder som dette. Ring ham på fredag isteden. Da burde han forklare hva du gjorde feil.

 

Men av en aller ennen grunn har jeg en stygg mistanke om at det ikke kommer til å bli orden her

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[quote name='AnonymDiskusjon' timestamp='1307570736'

Da fortsatte vi med å snakke på msn, og hun hadde tilsynelatende godtatt at jeg ikke ville snakke i telefonen.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Ja, men så logget du av.

 

Og jeg holdt på med noe som jeg ville fortelle deg, og så ble jeg så ivrig at jeg ringte for å høre hva som skjedde siden du ikke var på msn.

 

Det skulle jeg aldri ha gjort... :cry:

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar

Da fortsatte vi med å snakke på msn, og hun hadde tilsynelatende godtatt at jeg ikke ville snakke i telefonen.

Hva med den sinte meldingen trådstarter sier du har sendt?

 

Jeg skrev: "Ja vel, du oppfører deg som en ape ute av kontroll. Vi kan snakke mer i morra. God natt"

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

Lenke til kommentar

*Grabs popcorn*

 

Jeg håper ikke dette er et elendig forsøk på en fleip.

 

Edit: Ser at det kom advarsel om å holde alvorligheten i denne tråden.

 

Basert på det jeg har lest, så virker det som TS maser, gi det tid, hvis vedkommende nekter å svare på deg msn/telefon, er det nok en grunn til det.

 

Bare vent litt, tro meg, tid hjelper mye ^^

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Det skulle jeg aldri ha gjort... :cry:

Såså, ingen grunn til å bli for negativ.

 

 

Jeg skrev: "Ja vel, du oppfører deg som en ape ute av kontroll. Vi kan snakke mer i morra. God natt"

Du skjønner vel at dette kan ha blitt oppfattet som unødvendig «sint» av trådstarter? Jeg forstår du blir frustrert, men å selv miste kontrollen hjelper ikke. :)

 

3118Dr.Phil2-320.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det skulle jeg aldri ha gjort... :cry:

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

 

Dropp gråtende smileys, at han vil bli kvitt deg osv. Dårlig samvittighet er fy fy!

Han har ikke sagt noe ille om deg. Du er masete og det er ikke verdens ende. Bare ta det med ro og begynn fra nå av :)

 

*Grabs popcorn*

 

Jeg håper ikke dette er et elendig forsøk på en fleip.

 

Ja :)

Lenke til kommentar

Du skjønner vel at dette kan ha blitt oppfattet som unødvendig «sint» av trådstarter? Jeg forstår du blir frustrert, men å selv miste kontrollen hjelper ikke. :)

 

Nei, jeg synes det var en veldig mild melding å sende. Jeg er overbevist om at ingen andre ville vært like tålmodige.

 

Håper egentlig at du tuller, men det er så ulikt deg ;)

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...