Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg forstår ikke hvorfor han er sint på meg?


Anbefalte innlegg

Problemet er at jeg ikke klarer å sove eller spise før vi er venner igjen.

 

Og jeg får ikke sagt unnskyld eller forklart meg når jeg ikke får noe kontakt.

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Du må huske på at dere fortsatt er venner selv om han ikke vil snakke med deg på telefon en kveld.

 

Prøv å isoler tankene om at dere ikke er venner. Kast de og erstatt de med at dere er gode venner, men akkurat nå trenger din venn noen timer for seg selv, det passer bedre å snakke med ham i morgen kveld. Alle trenger litt tid for seg selv av og til. Dette er en fin situasjon å øve seg på å erstatte negative tanker med positive tanker :) Klarer du å endre tankene du tenker forsvinner nok problemene med å sove eller spise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. Eivind. Droppe ei som er glad i deg fordi ho prøver å ringe deg ein kveld? seriøst? skjerp deg.

Problemet er ikke at hun prøver å ringe han, men fordi hun krever hans oppmerksomhet uavhengig av om han er opptatt eller ikke, og direkte ignorerer når han sier at han ikke er tilgjengelig på telefon. Det er også tydelig at dette er langt fra første gangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

.

 

Jeg vet at jeg har fortjent dette, jeg skjønner bare ikke hvorfor.

 

Postet av anonym: 44efd366359bc83967772333b832e3f8

 

:ermm: Du vet at du har fortjent dette, men du spør oss på forumet om hvorfor han er sint? Gir ikke mening :hmm:

 

Edit: Ser at jeg ikke er den eneste som har kommentert dette siatet.

Endret av DrunkRattleHead
Lenke til kommentar

Altså. Eivind. Droppe ei som er glad i deg fordi ho prøver å ringe deg ein kveld? seriøst? skjerp deg.

Problemet er ikke at hun prøver å ringe han, men fordi hun krever hans oppmerksomhet uavhengig av om han er opptatt eller ikke, og direkte ignorerer når han sier at han ikke er tilgjengelig på telefon. Det er også tydelig at dette er langt fra første gangen.

 

Om det er første gong eller ikkje, skal eg ikkje legge meg bort i, men så lenge han berre er ignorerande og nektar å snakke med ho om det, så får han heller ikkje mange sympatipoeng av meg. Det er jo tydeleg at ho blir såra og vil snakke om det, så eg kan i grunn forstå at ho blir fortvila og desperat.

 

TS og Anonym2(la oss kalle dei Berta og Eivind) er gode vener.

 

Du har ikke skjønt noe som helst.

 

Mvh

"Anonym2"

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Opplys meg. Du har jo tydelegvis ikkje større problem med ho enn at ho har prøvd å ringe deg ein del gonger. Så lenge du ikkje er villig til å vere imøtekommande overfor ho og diskutere det på ein skikkeleg måte, så framstår du ikkje som spesielt sympatisk.

 

Eg kan forstå at begge sider blir oppgitt over den andre, men still. Ho er tydelegvis klar over at ho er needy, vil seie unnskuld og vil snakke om det. Ho framstår i det minste som at ho vil ordne opp i ting og forbetre seg. Drøy grunn til å avslutte eit vennskap imho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det er første gong eller ikkje, skal eg ikkje legge meg bort i, men så lenge han berre er ignorerande og nektar å snakke med ho om det, så får han heller ikkje mange sympatipoeng av meg. Det er jo tydeleg at ho blir såra og vil snakke om det, så eg kan i grunn forstå at ho blir fortvila og desperat.

Hvorfor skal hun kunne kreve hans umiddelbare oppmerksomhet når som helst?

Er det riktig at hun skal mer eller mindre etterlyse han offentlig på nettet bare etter en time eller to. Tidslinjen er kraftig uproposjonal med reaksjonene.

 

Jeg mener, det må da virkelig være lov til å ikke ha lyst til å snakke med noen en dag, og det burde respekteres når man sier i fra.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...