Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg forstår ikke hvorfor han er sint på meg?


Anbefalte innlegg

 

Når du ringer og ringer og ringer, så er det jo opplagt hvorfor jeg kutter kontakten. Jeg sa også hvorfor på sms.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Da jeg ringte første gang, skjønte jeg jo ingenting. Og når du ikke ville svare, skjønte jeg ingenting. Og da du sendte melding, skjønte jeg egentlig ikke så mye da heller.

 

Jeg synes det var rart at du ikke svart på msn og logga av, og jeg ville vise deg noe, så jeg ringte.

Jeg tenkte det var greit. Jeg tok feil.

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det virker ikke som om noen kommer noen vei:

tumblr_lesdeykLuF1qfuldoo1_400.gif

 

Jeg stiller meg i bås med resten som har lyst til å høre vitsen btw. Mistenker dog at den ikke blir postet i frykt for å skape globalt latteranfall. :hmm:

 

Og jeg begynte å spille Zelda: Ocarina of Time. :new_woot:

 

Endret av cuadro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du... Har du lest tråden? Problemet er jo at han ikke vil snakke med meg, så jeg får ikke forklart og bedt om unnskyldning!

:cry:

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

 

Du snakker jo med "han" i denne tråden.

 

Ja, og nå er han sint for at jeg laget tråden, men det var den eneste måten jeg kunne få forklart meg.

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar

Du... Har du lest tråden? Problemet er jo at han ikke vil snakke med meg, så jeg får ikke forklart og bedt om unnskyldning! :cry:

Han svarer da her i tråden? Hvor mange muligheter må du ha? Ikke fortsett med klagingen og spørsmålene og å grave i fortiden, men forklar hva som er galt og si unnskyld!

 

madmatsoutdoorrugsonly.JPG

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nei, du kunne sendt ham en melding og forklart deg, eller tatt det på PM her.

 

Når det er sagt virker det ikke som om noen av dere har gjort noe galt. Jeg heier derfor på TS, mye pga. underholdningsverdien på denne tråden, som hun startet. :yes:

Lenke til kommentar

Trådstarter burde trekke seg tilbake, sove godt, og snakke med fyren igjen først når hun er glad og har en gladmelding å sende, eller når hun vet at hun trenger å stille opp litt. Er det så at hun ikke får sove fordi "han er sint på henne", ja for pokker, da utnytter trådstarter igjen denne dumme psykologien som ligger hos de fleste av oss.

 

Får du ikke sove? Sitt oppe hele natten å finn ut av noe AWESOME(!!), ikke bry anonym-nummer-to med en så ufattelig liten bagatell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk synes dette er så jævla interessant.

 

Trodde livet mitt var patetisk, men her er jeg visst omringet av likemenn. :new_woot:

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Jeg leser igjennom nå jeg, vet ikke om noen har kommentert det, men det er interessant fordi det er såpass unikt at to anonyme diskuterer et sånt "drama" live her på diskusjon, spesielt når det er så "tilfeldig".

 

Edit2; ah, resonnement, nvm :p

Endret av fjell0ter
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. Alle bilder med Dr. Phil eller andre blir brent på bålet fortløpende.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...