Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg forstår ikke hvorfor han er sint på meg?


Anbefalte innlegg

Nei, jeg synes det var en veldig mild melding å sende. Jeg er overbevist om at ingen andre ville vært like tålmodige.

Da kommer vi tilbake til det jeg spurte om i starten: Hvorfor har du «holdt ut» så lenge hvis trådstarter er så umulig?

 

dr-phil.jpg

 

Håper egentlig at du tuller, men det er så ulikt deg ;)

Sikter du til meg eller trådstarter?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg ikke klarer å sove eller spise før vi er venner igjen.

 

Og jeg får ikke sagt unnskyld eller forklart meg når jeg ikke får noe kontakt.

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

FÅr du ikke spise pga et forhold? Et tips, Oppsøk en lege !

Lenke til kommentar

Tja. Er dette et klassisk tilfelle av en kjæreste, eller fortsatt venne-eks som har psykiske problemer, gjerne selvmordstanker eller manisk depressiv på Gud vet hvor mange ganger?

 

"Jeg får ikke pusterom og jeg er nødt til å lytte hver eneste gang hun vil si noe, for om ikke kan hun gå å svelge noe skarpt"?

 

"Av og til trenge jeg litt tid, av og til er det jeg som er lei, eller har noe å tenke på, og jeg har da for pokker ikke tid eller ork til å være lyttemaskin den ene veien mens verden (eller bare småting for den del) kræsjer rundt meg også"?

 

Jeg hopper kanskje tidlig til konklusjoner, men dette her har jeg sett før.

 

Postet av anonym: 3c62cd59985d9270be8bbfdcae335152

Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke pleier å droppe folk, det er en svakhet som hun utnytter. Men plutselig har jeg fått nok, vi får se når.

Hjelper det hvis hun forklarer seg og ber om unnskylding, som hun sier her hun ønsker? Eller har toget forlengst gått?

WOW, WOW, WOW..Runar ta det litt med ro'a , den kom litt tidlig , syns du ikke? jeg har ikke engang gått tom for poppkornet :cry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønner alt det, men jeg skjønte ikke hvorfor du logga av uten et ord. :no:

 

Det her har vi allerede snakka om, og jeg har sagt til deg at jeg ikke logga av selv før du begynte med ringinga.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Det sa du jo først nå i denne tråden...

På min msn var du avlogga før jeg ringte.

 

Jeg hadde jo ikke ringt hvis du var på msn, for du sa at jeg ikke skulle, med streng stemme. :no:

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...