Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg forstår ikke hvorfor han er sint på meg?


Anbefalte innlegg

Bordplate: På en eller annen merkelig måte, må vel ditt innlegg bryte anonymiteten, og på den måten være helt uønskelig i diskusjonen?

 

Jeg nevner bare fornavn så anonymiteten brytes ikke. Problemet er at denne dama minne SKREKKELIG mye om min eks og jeg var i NØYAKTIG samme situasjon for ett år siden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bordplate: Situasjonen virker også prikk lik på en jeg har vært i, men jeg spør da ikke for det. Hvorfor? Til slutt svarer de, eller på en eller annen måte er vi fiks nok til å se hva svaret er. Kanskje den ene til slutt driter i anonymiteten, der den andre ikke gjør.

 

Om det er fornavn eller ikke, trenger jo ikke å spille noen rolle. Agree? :thumbup:

 

 

 

FBI agent bordplate har avslørt dere.

:tease:

 

 

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Bordplate: Situasjonen virker også prikk lik på en jeg har vært i, men jeg spør da ikke for det. Hvorfor? Til slutt svarer de, eller på en eller annen måte er vi fiks nok til å se hva svaret er. Kanskje den ene til slutt driter i anonymiteten, der den andre ikke gjør.

 

Om det er fornavn eller ikke, trenger jo ikke å spille noen rolle. Agree? :thumbup:

 

I morgen...kontakter jeg...eksen min. :omg:

Lenke til kommentar

Bordplate: Situasjonen virker også prikk lik på en jeg har vært i, men jeg spør da ikke for det. Hvorfor? Til slutt svarer de, eller på en eller annen måte er vi fiks nok til å se hva svaret er. Kanskje den ene til slutt driter i anonymiteten, der den andre ikke gjør.

 

Om det er fornavn eller ikke, trenger jo ikke å spille noen rolle. Agree? :thumbup:

 

I morgen...kontakter jeg...eksen min. :omg:

For å skvære opp eller for å finne ut om det er de du tror det er?

Lenke til kommentar

 

Streng stremme på msn? Jeg var hyggelig. Og hvorfor ringer du meg 11 ganger når jeg enten ignorerer eller avviser?

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Nei, streng stemme da vi snakket tidligere på dagen.

 

Fordi jeg ikke skjønte hvorfor du logget av! Jeg ville spørre om hva som var galt! Jeg skjønte jo ingenting. Du logget av og nektet å svare.

"Hva skjer", tenkte jeg. "Jeg må få snakket med ham."

Jeg ville bare ordne opp. Jeg spurte også om du kunne logge på igjen.

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

Lenke til kommentar

63brukere leser tråden and counting? lolwtf?

er dette det beste en forumbruker kan bruke tiden sin på?

 

ts. slutt og send flere en 1 melding vær 2time og ikke ring mer en 2 ganger per 3 time. case closed.

Du dekker for skjermen :(

Endret av Noreply
Lenke til kommentar

"Hva skjer", tenkte jeg. "Jeg må få snakket med ham."

Jeg ville bare ordne opp. Jeg spurte også om du kunne logge på igjen.

 

Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0

 

Din trang til å orde opp og få snakket med han, virker fullstendig mot sin hensikt. Hva med å la mannen få ta en runde på toalettet, om det er det han skal? Nei, du vet ikke hva han skal eller gjør, som gjør at han ikke snakker med deg, og det er hele poenget: Personen kan være opptatt, eller har noe som faller mye høyere på ønskelisten over gjøremål. Enten du vil det eller ikke, så utnytter du at personen føler et ansvar over å snakke med deg.

 

Dette fører, nesten uten unntak, til at personen vil føle en "farsrolle" ovenfor deg, fremfor venn eller kjærester, eller hva nå enn dere er. "Hvorfor skal han passe på deg hele tiden, kan du ikke oppføre deg skapelig?" Jeg vet ikke om han tenker dette, men det er ikke usannsynlig at dette går rundt i sirkuset.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, streng stemme da vi snakket tidligere på dagen.

 

Tvilsomt, kan jeg ikke huske.

 

Fordi jeg ikke skjønte hvorfor du logget av! Jeg ville spørre om hva som var galt! Jeg skjønte jo ingenting. Du logget av og nektet å svare.

"Hva skjer", tenkte jeg. "Jeg må få snakket med ham."

Jeg ville bare ordne opp. Jeg spurte også om du kunne logge på igjen.

 

Når du ringer og ringer og ringer, så er det jo opplagt hvorfor jeg kutter kontakten. Jeg sa også hvorfor på sms.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

Lenke til kommentar

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan Anonym nummer to fant denne tråden, jeg.

 

Jaha, hun skriver jo her fordi hun antar at jeg leser her. Er heller ikke første gangen hun oppretter en slik tråd.

 

Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d

 

Hvordan fant du tråden under 5 minutter etter den er laget? Høres merkelig ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...