Gå til innhold

Ninja Gaiden III avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja,faen gleder meg som fy til NGS3.Da håper jeg de tar vanskeligheten fra NGS1 og blodigheten fra ngs1 ogsås og lager med uber grafikk.så får vi endelig se fjeset til Ryu.får håpe det kommer neste år.

 

ja,faen gleder meg som fy til NGS3.Da håper jeg de tar vanskeligheten fra NGS1 og blodigheten fra ngs1 ogsås og lager med uber grafikk.så får vi endelig se fjeset til Ryu.får håpe det kommer neste år.

Lenke til kommentar

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEESSS!!!!!!!!!!!!!!

 

Mer oppløftende nyhet har jeg ikke hørt eller lest på leeeeenge! Håper virklig dette blir på samme nivå som NG2 til 360. Men om jeg husker rett har karen bak NG sagt takk for seg? Isåfall håper jeg dem gjennværende folka klarer å skru sammen et skikkelig NG3.

 

Krysser både fingrer og tær til dette som kanskje kan underholde meg et par hundre timer til :D

Lenke til kommentar

Du klarer fint å runne det om du tar deg tid til å lære kombinasjoner, unnvike effektivft og lære bossene og findenes angrepsmønster. Men helt klart et vanskeligere spill enn mye annet, og kanskje et av de vanskeligeste spillene på den høyeste graden verden har sett.

 

Konge nyhet, gleder meg!! Min favoritt serie, når det gjelder gameplay. Sitter Historien og div annet i 3 ern så blir det ultimat!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...