Gå til innhold

Høydepunktene fra Sony-konferansen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joachim, hvordan 3d briller fikk dere utdelt, og hvor stor var skjermen tror du, hvis du fks sammenligner med en kino skjerm av normal størrelse. og til slutt, hvordan satt dere i forhold til lerrete

 

Er litt int å vite det. Fordi har bare opplevd å bli sliten i øyene grunnet elendig 3d briller.

 

Hadde også håpet at bundelen med ps3 var billigere. Jeg mener move pakka koster 99 dollar, og ps3 koster 299, og så koster ps3 med move bundelen 399. Så da betaler jeg 1 dollar mer for move, enn folk med ps3 :p Merkelig

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Førstnevnte koster 49,99 dollar i USA [...]. Man kan også kjøpe en ekstra navigasjonskontroll for Move til 29,99 dollar.

 

Er det egentlig noen forskjell på første- og andrekontrollen? Eller er det bare et slags tilbud, én for $50 og to for $80? Hvor mange slike move-kontrollere kan brukes samtidig, på samme system?

Lenke til kommentar

Er det lommelykt-Wiimote-kopien, forsøket på å gjøre PSN om til Live, eller det ekstra dilldallet til noen multikonsollspill som utgjør disse "spennende og unike påfunnene"? Jeg får ikke helt innholdet i artikkelen til å stemme med lovordene på slutten - for min del virker det som om Sony halter etter de to andre konsollprodusentene, og halvhjertet gjør ting Microsoft og Nintendo hadde på plass for 3-5 år siden.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

"Andre større nyheter inkluderte Valves mye omtalte overraskelse, som viste seg å være en PlayStation 3-versjon av kommende Portal 2. "

 

Nå har ikke jeg fulgt så veldig nøye med. At Portal 2 kommer på PS3 kom sikkert som en overraskelse, men er neppe "the surprise"?

 

Mitt tips er at de avslører noe større senere, Valve har vel sin stand i morra?

 

Skuffende om dette skulle vise seg å være den store overraskelsen.

Lenke til kommentar

henrikrox: Joachim bidro med deler av artikkelen hjemmefra, det var jeg og Øystein som deltok på pressekonferansen. Jeg har ingen anelse om hvor stor skjermen er, men vi satt cirka 20 meter unna og bittelitt til venstre for midten av den.

 

Zealuu: Det var heller villigheten til å skyve ut enda flere eksklusive spill, annonseringen av et stort spekter av Move-titler, måten de poengterte at de akter å ta 3D-spilling på alvor på og kvaliteten på selve showet som ymtet meg til å kalle de unike og spennende påfunn. Microsoft hadde riktignok en hel rekke ålreite ting å komme med de også, men jeg syntes Sony sitt arrangement var et godt hestehode foran deres, gratis Xbox eller ei.

 

Alt-Ctrl: Det var nok bare spekulasjon. Det har vært veldig mye grubling og frem og tilbake i forhold til hva Valve holder på med på E3 i år, så det er selvsagt meget mulig at de kommer med en storannonsering i løpet av de neste dagene :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Det er jo en ganske stor overraskelse at Valve med Gabe i spissen viser PS3 så mye LOVE nå, spesielt etter uttalelsene fra Gabe for et par år tilbake.

 

Syns Sony hadde utrolig mye innhold i presentasjonen sin, det blir nesten for mye, de bør kanskje tenke på å ha to konferanser slik at de hadde tid til å vise alt de har.

 

Syns det var utrolig kult med Twisted Metal! Sony har så sykt mange spill på vei at lommeboka mi begynner å bli bekymret.

 

Veldig bra E3 fra Sony i år, syns Nintendo sin også var veldig bra, med MS et godt stykke bak Sony og Nintendo i år.

Lenke til kommentar

eg synes SONY holdt en fantastisk god presentasjon, kan ikke skjønne at noen her mente microsoft gjorde det bedre med tanken på de spillene de presenterte til natal.

 

var jo stort sett bare sånne casual spill de viste frem, som danse greiene, joyride o.s.v. mens SONY kom jo med alt fra shooters til adventure games til move kontrollen.

 

egentlig så ser eg for meg move får større spill utvalg på tross for at natal er et mer fancy system :p

Lenke til kommentar

Jeg greier ikke helt å se hvordan Sony "slo på stortromma", mens MS var forutsigbare.

Sony kom jo nesten ikke med en eneste ting de ikke hadde nevnt på forhånd, mens MS faktisk kom med en helt ny SKU (selv om det svirret rykter). Det eneste som overraska meg hos Sony var samarbeidet med Valve. Ellers var det mye gammelt nytt.

 

Syntes både MS og Sony var ganske forutsigbare, egentlig.

Lenke til kommentar

Veit ikke helt jeg. Følte Sony ble plassert mellom to stoler. Som flere sier, lite "nytt" de kom med, og i det hele tatt en forutsigbar presentasjon. Microsoft kom med flere interessante ting, men dog også forutsigbart. Har ikke helt troa på det Move prosjektet deres.. 3 kontrollere?!

 

Kinect = 0 kontrollere..

 

Jeg lagde meg noe mat når de begynte å snakke om PSP...

Lenke til kommentar

Zerohero: "Microsoft kom med flere interessante ting, .."

 

LOL!!! Ja, hvis du snakker om hvite poncho's.

 

 

electrofux: "Jeg greier ikke helt å se hvordan Sony "slo på stortromma", mens MS var forutsigbare."

 

Du har kanskje ikke skjønt at E3 bl.a. dreier seg om å vise frem nye spill?

Nintendo og Sony viste frem nye eksklusive spill i bøtter og spann, MS har Fable III, Gears of War 3, Halo Reach og Crackdown.

 

Her slo virkelig Sony på stortromma, de har så utrolig mange eksklusive spill på vei at MS ikke har noe å stille opp med i det hele tatt på dette området.

 

I tillegg har MS kun vist frem EyeToy HD spill til Natal enn så lenge, Sony har faktisk mye spennede på gang med PS Move som de viser frem og lar folk prøve i motsettning til MS som viser frem pre-rendrede klipp av noe de mener Kinect kommer til å klare, men hittil har de kun EyeToy HD spill.

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Du har kanskje ikke skjønt at E3 bl.a. dreier seg om å vise frem nye spill?

Nintendo og Sony viste frem nye eksklusive spill i bøtter og spann, MS har Fable III, Gears of War 3, Halo Reach og Crackdown.

 

Her slo virkelig Sony på stortromma, de har så utrolig mange eksklusive spill på vei at MS ikke har noe å stille opp med i det hele tatt på dette området.

 

Bøtter og spann.. Killzone 3, LBP2, GT5 (som har vært på E3 de siste 5 åra?), Infamous2, Twisted Metal og FF XIV? (jeg valgte å ikke liste opp Move/Konect spill)

Syntes du virkelig det er så mye mer? Ble du overraska over noen av disse spillene?

Personlig syntes jeg en ny SKU (slim xbox360) er mye mer interessant.

Lenke til kommentar

Du har kanskje ikke skjønt at E3 bl.a. dreier seg om å vise frem nye spill?

Nintendo og Sony viste frem nye eksklusive spill i bøtter og spann, MS har Fable III, Gears of War 3, Halo Reach og Crackdown.

 

Her slo virkelig Sony på stortromma, de har så utrolig mange eksklusive spill på vei at MS ikke har noe å stille opp med i det hele tatt på dette området.

 

Bøtter og spann.. Killzone 3, LBP2, GT5 (som har vært på E3 de siste 5 åra?), Infamous2, Twisted Metal og FF XIV? (jeg valgte å ikke liste opp Move/Konect spill)

Syntes du virkelig det er så mye mer? Ble du overraska over noen av disse spillene?

Personlig syntes jeg en ny SKU (slim xbox360) er mye mer interessant.

ja, fy. Xbox har endelig innebygget WIFI! for en nyhet.. (velkommen etter ? )

EDIT: og ja, for å ikke glemme, hele 130GB større harddisk. Veldig spennende :rolleyes:

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...