Gå til innhold

AMD Fusion er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at dette blir veldig bra i bærbare enheter og lignende. Stasjonære PC-er.. Njaah, kanskje etter en stund. Ikke ennå i hvertfall.

 

Sandy bridge og enkelte core 2010 produkter har allerede innført dette i stasjonære pcer. Integrering er jo flott, hvorfor ha igp i NB når man kan ha det "on die"?

Lenke til kommentar

Her er detaljert produktinfo om det hovedkortet Goodall linket til. :dribble:

 

3713.jpg

3712.jpg

 

E-350 dobbeltkjerne på 1,6 GHz (overklokkingsmulighet)

DDR3-1333 (8 GB)

SATA 6 Gbps

HDMI

SP-DIF

Gbit LAN

1080p glatt

 

Med tanke på at Gigabytes lignende hovedkort med Atom D525 og ellers mye dårligere spesifikasjoner koster fra 638 kr så regner jeg med at Fusion-hovedkortet havner rundt 1000 kr.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Gigabyte Releases Their First AMD Fusion-Based Motherboard At CES

 

 

http://hothardware.com/News/Gigabyte-Releases-Their-First-AMD-FusionBased-Motherboard-At-CES/

Praktfullt! Denne lekre saken kommer sannsynligvis til å havne rett i mors "nettbankPC" slik at jeg kan spille av HD-materiale på TVen når jeg er på besøk. Har på følelsen av at jeg kommer til å investere i flere Zacate-system hvis den slår til slik jeg ser for meg.

Lenke til kommentar

Her er detaljert produktinfo om det hovedkortet Goodall linket til. :dribble:

 

 

 

Med tanke på at Gigabytes lignende hovedkort med Atom D525 og ellers mye dårligere spesifikasjoner koster fra 638 kr så regner jeg med at Fusion-hovedkortet havner rundt 1000 kr.

 

Jøss, ser veldig bra ut , det eneste jeg ikke helt likte var den minimale vifta da jeg kan se for meg at den støyer, men sikkert lett å fjerne og sette til en større med mer effekt og lavere støynivå.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...