Gå til innhold

Nattåpent for Lich King (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikkverket Ålesund Storsenter skal ha nattåpent.

På Amfi-senteret, mener du? Sjekket med dem nå, de har ikke nattåpent.

 

Det finnes en butikk i sentrum også, de har egen inngang, så det kan gi mening at de kan ha åpent siden det ikke innebærer mer vakthold på senteret.

 

Sakset fra musikkverket sine sider:

Ålesund Storsenter

6002 Ålesund

Tlf.: 70133707

Faks: 70133706

Lenke til kommentar
Det finnes en butikk i sentrum også, de har egen inngang

Takk for tips. Du har rett, oppdaterte artikkelen nå.

 

Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se).

Beklager, men det må ha gått oss hus forbi at det var nattåpent over hele landet og offisiell lanseringsfest i forbindelse med utgivelsen av Warhammer Online i Norge. Det beklager vi.

 

World of Warcraft er et gigantisk produkt. Storslått lansering av en tilleggspakke, med over 70 norske nattåpne butikker har nyhetsverdi.

Lenke til kommentar
Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se).

 

Hvorfor er folk som spiller nisje-MMO-er så hårsåre når det handler om medieoppmerksomhet? :)

Lenke til kommentar
Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se).

 

Ting som blir laget for barn og som slår ann ; WoW, pokemon et cetra selger vanvittig bra og genererer mye penger - klart alt som kan krype å gå har nattåpent for å karre til seg litt av disse pengene.AT 70 butikker har nattåpent for MMOenes Donald Duck er verdt en artikkel da ;)

Lenke til kommentar
Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se).

 

Ting som blir laget for barn og som slår ann ; WoW, pokemon et cetra selger vanvittig bra og genererer mye penger - klart alt som kan krype å gå har nattåpent for å karre til seg litt av disse pengene.AT 70 butikker har nattåpent for MMOenes Donald Duck er verdt en artikkel da ;)

 

Dakar, har World of Warcraft vært slem med deg?

 

Fra spøk til alvor er det vel nok offtopic i denne tråden?

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...