Gå til innhold

Nattåpent for Lich King (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes en butikk i sentrum også, de har egen inngang

Takk for tips. Du har rett, oppdaterte artikkelen nå.

 

Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se).

Beklager, men det må ha gått oss hus forbi at det var nattåpent over hele landet og offisiell lanseringsfest i forbindelse med utgivelsen av Warhammer Online i Norge. Det beklager vi.

 

World of Warcraft er et gigantisk produkt. Storslått lansering av en tilleggspakke, med over 70 norske nattåpne butikker har nyhetsverdi.

 

 

Hmm Du er jo ikke i nærheten av poenget mitt, snarere bekrefter du litt det som er poenget. Men samme det, ikke så viktig for meg at jeg skal trolle i stykker denne tråden...

Lenke til kommentar

Merkelig at det fremdeles finnes nattopne salg til spill i 2008, vi har jo hatt mulighet til å forhåndsbestille spillet fra sikkert hundrevis av sider i innland og utland i lange måneder (du vet, sånn der internet). Kl 23:59:59 ligger jeg hjemme i senga med en kopp kaffe en en bærbar pc på fanget klar til å logge inn med spillet ferdig installert.

 

Jaja, det er vel noe sjarmerende med å gå rundt i night elf-kostyme i regn og vind og varme slitne gamer-hender over en primus.

Lenke til kommentar

Hvem vil ha det "beste" release party'et da?

Elkjøp MegaStore eller det i Egertorget i byen?

 

Fordelen med MegaStore er jo at festen faktisk varer til salget starter, i byen så er det jo et gap på 2timer fra festen tydeligvis er over til salget starter? :p

 

Elkjøp har jo også et system hvor de første 50 folkene får standard til 99kroner eller CE til 199kroner, er vell ikke noe sånt å finne i byen? Samtidig som jeg mistenker at Spaceworld butikkene osv.. i byen krever blodpris sammenlignet med Elkjøp?

 

 

Vet ikke om jeg skal stå ute i natt eller ikke :p

Siden min pakke fra GameZone skuffende nok ikke kom idag, så må jeg da eventuelt stå av all moroa med kaoset som er i startern og få installert og patchet rundt 13:00 i morgen, eller så får jeg få med meg et av disse release festene og startet spillet klokken 01:00 i natt? :p

 

Merkelig at det fremdeles finnes nattopne salg til spill i 2008, vi har jo hatt mulighet til å forhåndsbestille spillet fra sikkert hundrevis av sider i innland og utland i lange måneder (du vet, sånn der internet). Kl 23:59:59 ligger jeg hjemme i senga med en kopp kaffe en en bærbar pc på fanget klar til å logge inn med spillet ferdig installert.

 

Jaja, det er vel noe sjarmerende med å gå rundt i night elf-kostyme i regn og vind og varme slitne gamer-hender over en primus.

 

Saken er jo at slik som GameZone i mitt tilfellet så kom rett og slett ikke spillet frem i tide..

Tiltross for at det ble sendt tidlig på Mandag, så hva som tar sånn tid aner jeg ikke?

Lenke til kommentar
Hvem vil ha det "beste" release party'et da?

Elkjøp MegaStore eller det i Egertorget i byen?

 

Fordelen med MegaStore er jo at festen faktisk varer til salget starter, i byen så er det jo et gap på 2timer fra festen tydeligvis er over til salget starter? :p

 

Elkjøp har jo også et system hvor de første 50 folkene får standard til 99kroner eller CE til 199kroner, er vell ikke noe sånt å finne i byen? Samtidig som jeg mistenker at Spaceworld butikkene osv.. i byen krever blodpris sammenlignet med Elkjøp?

 

 

Vet ikke om jeg skal stå ute i natt eller ikke :p

Siden min pakke fra GameZone skuffende nok ikke kom idag, så må jeg da eventuelt stå av all moroa med kaoset som er i startern og få installert og patchet rundt 13:00 i morgen, eller så får jeg få med meg et av disse release festene og startet spillet klokken 01:00 i natt? :p

 

Merkelig at det fremdeles finnes nattopne salg til spill i 2008, vi har jo hatt mulighet til å forhåndsbestille spillet fra sikkert hundrevis av sider i innland og utland i lange måneder (du vet, sånn der internet). Kl 23:59:59 ligger jeg hjemme i senga med en kopp kaffe en en bærbar pc på fanget klar til å logge inn med spillet ferdig installert.

 

Jaja, det er vel noe sjarmerende med å gå rundt i night elf-kostyme i regn og vind og varme slitne gamer-hender over en primus.

 

Saken er jo at slik som GameZone i mitt tilfellet så kom rett og slett ikke spillet frem i tide..

Tiltross for at det ble sendt tidlig på Mandag, så hva som tar sånn tid aner jeg ikke?

 

Hvis jeg ikke hadde fått min pakke før i morgen hadde jeg blitt fly forbanna, ringt de opp og kjefta på en masse folk, og så reist inn til byen for å kjøpe spillet i kveld. Endt opp med to kopier. Javel? 300kr er en smal pris for 13 ellers tapte timer med gaming.

 

WOHOOO!

Lenke til kommentar

Dette "de første 50 i køen får CE til 199" på Elkjøp Megastore, hvordan fungerer dette?

Når du er på denne festen å deltar på konkurranser osv så står du vell ikke i denne køen?

 

Så om jeg klokken 21:00 kommer å steller meg i køen så er jeg kanskje foran de fleste som valser rundt der?

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt i en annen tråd, fikk jeg min CE pakke i posten i går :D

(bestilte fra gamezone.no på søndag)

Sitter nå bare å venter på at de skal åpne for oppgradering av konto.

Men en god ting kan ikke vises for få ganger:

post-37554-1226502532_thumb.jpg

post-37554-1226502546_thumb.jpg

 

hva slags "special" kort får man :) er det random :D? og er det pette du får pent XD?

(og er musematta av noe som heter kvalitet :hmmm: )

 

edit: når jeg ser etter er jo den CE sjukt høy?

Endret av Submit
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...