Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er preview på W10 for mobiler åpen for alle til å laste ned og teste når de slipper dette?

Ja, du må registrere deg og ha appen

Phone Insider for Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=ed2b1421-6414-4544-bd8d-06d58ee402a5

 

Må jeg være i utenlands-region for å laste ned insider-appen? Finner den ikke store på telefonen.

Gleder meg til Win10 både på telefonen og PCen. :)

Lenke til kommentar

min telefon står til uk (grunnet cortana) og der fikk jeg ikke lastet den ned når jeg trykket på linken.

"stod not available in your region", men så klikket jeg der teksten stod og jeg fikk lastet ned fra UK :)

 

Så spørs om du får lastet ned hvis telefonen din er satt til norsk lokasjon.

Du kan dog sikkert bytte til us/uk, laste ned, og deretter bytte tilbake :)

Lenke til kommentar

Windows 10 vil være Cross platform, det vil i dette tilfelle si at man i teorien skal kunne kjøre samme programmer med små forandringer, på alt fra Xbox one til smartmobiler.

 

Mon tro om dette kan åpne for løsninger som gir tilgang til "skrivebordsmodus" på mobil?

 

Ikke at det vil være særlig brukervennlig i den størrelsen, men koblet til en større skjerm kunne noen kanskje hatt nytte av å bruke telefonen som PC?

Lenke til kommentar

http://www.windowscentral.com/phone-insider-app-windows-10-updated-renamed-windows-insider-microsoft-account

Phone Insider app for Windows 10 Preview updated, renamed to Windows Insider

 

 

The major change to the app is the name to Windows Insider, matching the name of the desktop preview program. Besides the previous domain account support, there is also the ability to now log in the Insider service using your Microsoft Account.

 

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Some context on why we chose these and not higher end phones like the 930/Icon or 1520: We have a feature that will be coming soon called “partition stitching” which will allow us to adjust the OS partition dynamically to create room for the install process to be able to update the OS in-place. Until this comes in, we needed devices which were configured by mobile operators with sufficiently sized OS partitions to allow the in-place upgrade, and many of the bigger phones have very tight OS partitions.

 

Regner med det blir tilgjengelig på flere telefoner når de har fått fikset dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja jeg så det der, og va derfor jeg gikk for en alternativ tutorial istede for den "orginale" :p

Windows insider ser jo ut til å ha fungert da jeg fikk Denim, og siden han prøver å laste ned windows 10.

Gikk i instillingene å valgte at skjermen aldri skulle slå seg av, å det kan se ut til å virke. Har kommet seg helt til 70% nå uten å vise feilmelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...