Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

 

Er ikke noe rykte lenger, når Microsoft har hevdet det på bloggen sin....

http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/06/17/microsoft-lumia-640-xl-available-at-att-starting-on-june-26th/

 

 

Denne saken gjelder vel bare 640/640XL og når den får win10?

Tenkte på ryktene om 940/940XL som bl.a. ligger på phonearena.

 

Ja jeg leste litt for fort der. Beklager, men det er bare AT&T som annonserer at 640XL skal vær til salg i deres butikker og online den 26 juli. Når jeg følger linken til AT&T, så er det med Windows 8.1 den selges og ikke Win10.... (crap)

Beklager så meget...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Hvordan fikk du oppgradert på 530? Jeg får bare beskjed om at lagringsplass er fullt. Har jo ikke mer å slette!

1. Reset til fabrikk innstillinger.

2. Installer Windows insider appen.

3. Søk etter oppdateringer.

 

Da har man nok minne ledig i 530'en som må lagre midlertidig nedlasting på telefonen og ikke minnekortet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Helt tullete at det skal være nødvendig hver gang. Hva tenkte Microsoft??

Jeg får gi det et forsøk.

 

530 ble vel aldri laget med tanke på frihet til fremtidige OS....

 

edit: Glemte å si at man bør ikke gjenopprette telfonen fra en backup, men heller starte med friske ark.

Man bør også ta en fabrikkresett rett etter at os'et er lagt inn.

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Får ikke installert Insider-appen. Den står bare som "working" etter jeg har trykket installer. Har prøvd å gå tilbake til frabrikkinnstilliner igjen. Gir opp telefonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Build 10166 er iaf. MYE bedre enn de jeg har brukt tidl. (Skal sies at jeg tok factory reset på forrige build grunnet mye probl.)

Jeg bruker dog ikke min Lumia 925 til daglig, kun til test.

Alt flyter bra på, færre loading / waiting skjermer nå enn før. Også færre feil og krasj.

Antar ny (beta) build kommer ETTER lansering av PC-versjonen 29. juli, da det er fullt fokus på det nå hos Microsoft.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Programmet som utviklere kan bruke til å overføre Android-applikasjoner over til Windows 10 (Project Astoria) skal angivelig ha lekket, og skal i følge de som har prøvd det fungere svært bra, selv til å være uferdig. Blir spennende å se hva dette blir å bringe til Windows 10 på telefoner.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Leste en artikkel på Windows Central i går om at de fleste funksjonene i mobilutgaven av Windows 10 er ferdig, men at det nå gjenstår optimalisering og finpussing, så ser frem til kommende oppdateringer. Versjon 10166 fungerer foreløpig helt greit på min Lumia 640.

Er det noen release dato og når man kan forvente å få oppdatering på eks. Lumia 640XL?

Lenke til kommentar

 

 

Leste en artikkel på Windows Central i går om at de fleste funksjonene i mobilutgaven av Windows 10 er ferdig, men at det nå gjenstår optimalisering og finpussing, så ser frem til kommende oppdateringer. Versjon 10166 fungerer foreløpig helt greit på min Lumia 640.

Er det noen release dato og når man kan forvente å få oppdatering på eks. Lumia 640XL?

Til uka.

 

Oppdateringen er til alle mobiltelefoner med Windows 10.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...