Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Derfor reiser jeg uten, det ble rett over 200kr t/r inkl. skatter og avgifter og håndbagasje opp til 10kg  :)

Under 42x32x25cm som er ganske smått.

 

Ja, men det holder for to dager som er helt perfekt for meg i denne perioden. Jeg er klar over fordeler og ulemper og har tatt de i betraktning, men la oss ikke gå for off topic her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har akkurat handlet flybilletter t/r Bangkok. Som vanlig er ikke Bangkok det endelige reisemålet. (Men jeg skal få med meg Songkran på hjemturen!) Denne gangen er det  Malaysia/Borneo som står for tur. Blir borte ca 5 uker i mars/april. Og så blir det en liten svipptur til Malta i september/oktober...

Lenke til kommentar

I sommer blir det en kjøretur gjennom Europa, til San Marino og Firenze, før vi kjører opp igjen. Besøker flere steder på veien, bl.a. Garda og Garmisch-Partenkirchen. Dette blir med foreldrene mine. Har ikke vært på ferie med dem på flere år, så tror det blir hyggelig.

Etter det har jeg ingen planer før jeg flytter til Skottland i september, men blir nok et par turer derfra. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Da var juleferien bestilt: 3 uker i California, fly t/r San Francisco. Noen som vet om bra nettsider for å finne leilighet til leie i området/staten? Tenkte å være i ro 7-10 dager, og reise rundt resten.

Har fått sansen for https://www.airbnb.no/

 

Min neste tur går også over dammen, 2 uker, lander i Vegas og hjem fra LA .

Etter at jeg har kommet hjem er det 10 dager til London :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...