Gå til innhold

Warhammer Online pre-order pack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så det er ikke noe form for /duel i spillet? Så om jeg vil trene sloss med noen kammerater så er ikke dette mulig?

Endret av Nitrius
Skrevet
Så det er ikke noe form for /duel i spillet? Så om jeg vil trene sloss med noen kammerater så er ikke dette mulig?

Kommer sikkert senere, men poenget er at du ikke skal sloss mot din egen allianse når det er krig, gå ut og sloss mot fienden heller.

Det, og at klassene ikke er lik på hver side, så du kan ikke øve deg å fighte Sorceress som Chosen, siden du ikke vil møte klassen i en kamp. Spillet er heller ikke 1v1 orientert, spillet fokuserer på grupper.

Skrevet

Du kommer jo til å slaye mange flere motstandere enn du ville valgt å battla venner + at du trenes bedre av å drepe en enemy...

Skrevet
Er jo gøyt for det om :)

jaja, men jeg tror selv jeg kun kommer til å gjøre det når vi venter for groupen til group quests osv?

Skrevet (endret)

Skjønner poenget. Men alikavel så gir det deg noe form for trening vil jeg si, for til syvende og sist så er en tank en tank, og en dmg dealer en dmg dealer, selv om det er forskjeller.

Endret av Nitrius
Skrevet

Ja folkens, klasse balanse er ikke nøvendigvis myntet på 1vs1 "dueller" opplevelser men rollen i en gruppe / warband. Etter release vil man se mye whine om dette fordi noen folk ikke helt skjønner Warhammer og at det er nettopp det det er. WAR.

Skrevet

Er det noen som har fått kommet noen vei med pre order packen sin?

Adressen som står i coveret eksisterer jo ikke på siden.

Er redd jeg skal gå glipp av CE her :p

Er det bedriften vi kjøpte pre order fra som skal tilby oss den?

Eller er det EA/Mytich?

Skrevet

Jeg sendte mail til MPX om dette, og de sier at de får inn like mange CE som pre-order packs, så om du legger en ordre på pre-order packen og kjøper CE så er du sikra en.

Skrevet (endret)

Foreslår man holder et øye med http://www.war-europe.com . GOA som håndterer drifting, vedlikehold og kundesupport i europa for WAR har uttalt at vi kommer til å få det samme tilbudet som de i nord-amerika. Men så er de kjent for å være en ganske ræva tjenestetilbyder også (DAoC europe).

Endret av LordjOX
Skrevet (endret)

Sendte mail til gamezone og spurte og fikk som svar at de som har bestilt CE pre order pakka er garantert en CE. Tipper det gjelder over hele fjøla.

Om produsenten har produsert og sendt spillene til butikk er vel tvilsomt. Det har vel ikke gone gold enda?

Endret av Skrekkugle
Skrevet
Sendte mail til gamezone og spurte og fikk som svar at de som har bestilt CE pre order pakka er garantert en CE. Tipper det gjelder over hele fjøla.

Om produsenten har produsert og sendt spillene til butikk er vel tvilsomt. Det har vel ikke gone gold enda?

Nei, ikke enda ser det ut som. Men du kan regne med at spillbokser og innhold er produsert og trykket opp. Eneste som gjenstår vil da være å trykke opp DVDene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...