Gå til innhold

Noen andre som vil ha Starbucks til Norge?


Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

 

Jeg har vært endel i utlandet(bla. Berlin,London og Paris) og der ser jeg Starbucks på hvert eneste gatehjørne. Hver gang jeg har sjansen så stikker jeg innom Starbucks for å prøve en av de mange kaffe typene som de har. Mee av det er ganske godt,også. Så jeg syns det er på høy tid at det etableres Starbucks butikker i Norge også. Så vidt jeg vet så er det ikke Starbucks i noen av nabolandene våre heller(utenom Russland).

 

Starbucks på vei til Norge!

 

Andre som også vil ha Starbucks til Norge?

 

Visste ikke hvor jeg skulle poste denne tråden men en moderator må bare flytte denne tråden viss han ønsker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt ha tenkt meg Starbucks i Norge, etter å ha hatt gode erfaringer med denne kjeden i Filippinene de siste 5 årene.

 

Men om det blir en realitet? Tvilsomt, med de fleste nordmenns sterke holdninger mot amerikanske servicekjeder og med de store økonomiske problemene Starbucks sliter med. Det er rett og slett ikke lønnsomt for dem å drive businessen sin i lille Norge...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Altså, eg drakk min første kopp kaffi på kaffibar i Oslo i 1994, på Rooster Coffee i Østbanehallen. Det har altså vore gode kaffistader i Oslo i minst femten år. Kva er det med Starbucks som er så gjevt?

 

Eg har drukke eit par koppar på Starbucks, men oppfatta det ikkje som spesielt på noko vis.

 

Og Starbucks kan umogleg vera trendy, dei må stengja fleire hundre avdelingar i desse dagar.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med generisk og kjedelig Starbucks når man har så utrolig mange bra både individuelle og kjedetilhørende kaffebarer allerede?
Starbucks på vei til Norge!

 

Andre som også vil ha Starbucks til Norge?

La du merke til at den artikkelen ble publisert 05.06.2001? Jeg tror man kan trygt anta at det ikke ble noe av planene. :D

Ja,jeg så det. :!:

Men jeg har fortsatt troen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...