Gå til innhold

Noen andre som vil ha Starbucks til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starbucks er veldig populært, men hvor mye tror dere en kopp kaffe vil koste her i Norge hvis det åpner? Ingen nordmenn vil betale over 40 - 50,- for en kopp kaffe. Veit de har mye spennende å by på. Selvfølgelig er det morsomt når det kommer noe nytt på markedet. Men Starbucks i Norge vil være en kjede som går fort rett ned igjen.

 

Norge er et lite land, Starbucks i Oslo. Resten er ikke verdt å satse på.

Det er nordmenn som er villige til å betale over 40 kroner for en kopp kaffe.

 

Trippel Café au Lait med ekstra melk på Kaffebrenneriet: 33 kr for dobbel Café au Lait + 6 kr for ekstra shot + 3 kr for ekstra melk = En kopp kaffe til 42 kr. Jeg kan bekrefte at mange nordmenn kjøper dette.

 

Bredere utvalgt av kaffe enn din nærmeste kaffeautomat som står i ett hjørne på din lokale Narvesen kiosk og lukter spy?

 

Du har altså aldri vore på Kaffebrenneriet, Evita, Stockfleth's etc?

 

Nei. Jeg bor i utkant-Norge og har desverre ikke tid til å lete gate opp eller gate ned etter slike steder om jeg er i hovedstaden. Ikke har jeg lagt merke til de heller.

 

Men ikke missforstå. Jeg er ikke noe særlig for Starbucks heller, men jeg ser fascinasjonen ved det.

Tror ikke det er i utkant-Norge de først og fremst ville slått seg ned heller, beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...