Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Imo er ingen fotballspillere verken verdt det de kjøpes for eller det de tjener, men det er tilbud og etterspørselen som bestemmer. Liverpool var villig til å betale £35mill for han. Så for Liverpool er han vel verdt det. Ellers er det noen som tar avgjørelser i klubben som bør få fyken.

Er ingen villige til å betale de summene som kreves, så er jo spilleren ikke verdt summen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bry seg om Carroll? Han er skadet, og hadde uansett ikke spilt den kampen her. Akkurat nå går det rykter om at han er ute resten av sesongen, selv om Dalglish sier 2-3 uker. OM dette stemmer så er jo salget av Carroll helt fantastisk, like det eller ei.

 

Første omgang i går er det desidert pinligste jeg har sett. Men det er glemt, for andre omgang er det desidert beste! Gå fra go nærmest gråte av sorg til å gråte av glede på 45 minutter.

 

Barton var banens beste, tett etterfulgt av Tiote. Det var jo også de eneste Newcastle-spillerne som prøvde i første omgang, selv om de sleit veldig de og.

 

Målet til Tiote var virkelig pent. Det snakker vi drømmetreff av dimensjoner!

Lenke til kommentar

Problemet med Carroll-salget er at han er ein svært god spelar som ville være i klubben. At han er skada ein periode betyr lite. Me må ha nokre profilar på eit høgt nivå i laget. Ikkje fekk dei på plass ein erstatning heller. Liverpool solgte Torres og kjøpte Carroll, Newcastle solgte Carroll, men hadde ingen backup. Me hadde ein god spelar, men ingen veit kva ein får ved eventuelle kjøp. Det er sjølvsagt ikkje lett å halde på gode spelarar, men om laget skal ha planar om å heve seg må dei på plass.

 

Kva Carroll-kronene skal gå til vil vise seg, for laget har bruk for forsterkningar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Stuka mot Stoke :dontgetit: . Jeg så ikke kampen, er usikker på hva som skjedde. Men en dårlig dag har alle en gang i blant.

 

Jeg gleder meg til sommeren og hva slags spillere vi kjøper. Er nødt til å punge ut for en klassespiss og bedre bredde i stallen. Men eierene er nødt til å vise at de vil satse og tenke på klubbens beste, det sportslige.

 

 

Jeg syns faktisk det er helt latterlig at vi selger unna en spiss som betyr så mye for oss. :dontgetit:

Endret av Swampthing
Lenke til kommentar

Etter første omgang hadde vi helt klart fortjent å ihvertfall ha 1-1, så den var ikke så ille. Alt gikk til helvette i løpet av de tre første minuttene i andre, først ved total blackout av Harps, samt generelt dårlig/uheldig forsvarsspill, deretter ved et frisparkmål etter et billig frispark. Etter det blir det jo selvfølgelig veldig vanskelig å få noe ut av kampen. Siste målet kom helt på tampen, men var vel ikke noe veldig fortjent.

 

Altså, brukbar førsteomgang, total blackout første tre av andreomgang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nye drakten:

 

nufchomekit.png

jrsmc6.jpg

 

Når jeg så noen småbilder av Nolan i sta synes jeg den så sykt stygg ut. Men når jeg så det bildet der, og spesielt av Ben Arma, så likte jeg den veldig godt. Ser bra ut!

 

PS: confirmation of the second and third kit designs, colours and release dates are awaited, but an orange change shirt and black third shirt are predicted by the same sources who successfully trailed the home kit - no photos of either have yet appeared though.

 

frå nufc.com

 

Oransje høres JÆVLIG bra ut. Gleder meg sykt til å se den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...