Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vel bli med, men kjip dato med tanke på eksamen om 6 dager og alt det drittet der. Men jaja, får vel vinne og greier. God som jeg er så burde det vel funke å lese til eksamen MENS jeg spiller, for å gjøre det mulig for motstanderen å vinne mot meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Unnskyld meg, men nå er det ingen som faktisk VET hva som har skjedd her, og hvorfor det skjer. Sånn som stallen til Newcastle ser ut i dag, regner jeg med at Nolan hadde blitt en benksliter. Og det er det jo ikke sikkert han er veldig interessert i. Nolan har vært helt vilt god de to siste sesongene, og jeg ser han gjerne videre i Newcastle. Og han er har vært veldig viktig utenfor banen, men som benksliter er det ikke sikkert han hadde blitt like viktig utenfor banen heller. Men det er ingen av oss som faktisk vet hva som ligger bak det her, så vent med survinga til dere har fakta'n klar. Bitches!

Lenke til kommentar

Han ville bare til en større klubb... :tease:

 

Neida. Tror det ligger i det at med Cabaye inn og flere tilbake, vil det bli mindre spilletid og godt mulig tapt kapteinsbind for Nolan. Han ville også ha 4 års kontrakt, men Newcastle ville bare gi 2. I West Ham får han 4 år og blir kaptein i tillegg.

 

Vi snapper opp Barton til neste år liksågodt.

Lenke til kommentar

Hva slags signaler mener du vi sender med salg av Nolan? Det kan være alfa og omega når det gjelder spillerkjøp i sommer samt å holde på spillere.

 

Idiot. Gidder ikke bruke tid på å svare på det for du vet utmerket hva jeg mener. Ikke spill så forbanna dum, er du snill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Frå Nettavisen

Demba Ba har en klausul i sin kontrakt med West Ham som gjør at han kan forlate den nedrykkede klubben gratis. Sunderland og Everton er angivelig på hugget. Det er også Newcastle, som angivelig har tenkt å betale Bas agent 18 millioner kroner slik at Ba ender på St. James Park.

 

Newcastle nærmer seg en overgang for den sveitsiske landslagsspilleren Tranquillo «Ba» Barnetta. 26-åringen spiller i dag på Bayer Leverkusens midtbane.

 

Og Newcastle har ikke tenkt å gi seg med det. De har nemlig ambisjoner om å hente St. Etiennes Blaise «Bla» Matuidi rett foran nesa på Arsenal for 75 millioner kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...