Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har kanskje mistet en del av farten og kondisjonen, og han kan ikke spille to kamper i uken lenger, men i noen kamper syntes jeg at han mirakuløst nok var like god som før. Kanskje ikke på det jevne, jeg tok litt hardt i, men i visse enkeltkamper var han helt rå. For å si det sånn, han var bedre forrige sesong enn han var i sin siste sesong forrige gang han spilte for oss.

Lenke til kommentar

Han har kanskje mistet en del av farten og kondisjonen, og han kan ikke spille to kamper i uken lenger, men i noen kamper syntes jeg at han mirakuløst nok var like god som før. Kanskje ikke på det jevne, jeg tok litt hardt i, men i visse enkeltkamper var han helt rå. For å si det sånn, han var bedre forrige sesong enn han var i sin siste sesong forrige gang han spilte for oss.

Sol hadde absolutt en sesong over alles forventninger i Arsenal-comebacket, men det var i all hovedsak grunnet at han innså sine mange begrensninger, satte egoet til side og spilte så trygt som overhodet mulig. Han har alltid hatt et godt fotballhode, noe som er grunnen til at han gang på gang var framme med en lang tå for å forhindre et oppspill. Men det er likevel på det rene at Campbell har mistet mange kvaliteter teknisk og fysisk, og mens han fremdeles kan temme en brukbar spiss, gi han en Drogba eller en Torres, og han vil bli avkledd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...