Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at vi mister Carroll ja, kjipt.

Hadde ikke trodd han skulle dra nå. Hadde regnet med han skulle bli ut sesongen.

Husker jeg så et intervju med han på Sky Sports rett før en eller annen toppkamp. Han fortalte om helten Shearer, og at han en dag ville bli like stor i klubben som forgjengeren. Så sånn sett ble jeg ganske overrasket da han la inn søknaden, men forundrer meg ikke ettersom det er veldig få som faktisk lever opp til det de i sier i dagens fotball.

Lenke til kommentar

Overraska? Nei. Klubben har nok langt igjen før den kan halde så gode spelarar.

"Merkelig" at han gidder å gå til Liverpool da. Dette er nok ikke noe han gjør hovedsaklig grunnet sportslige ambisjoner.

Uenig. Liverpool viser at de har kapital med de nye eierne, og jeg tror fort de kan blande seg inn i topp fire igjen etter dette vinduet. Spesielt hvis topplagene fortsetter å avgi poeng like hyppig som de har gjort hittil. I tillegg vil jeg tro Liverpool, sammen med United, er en klubb som står høyt i respekt hos de fleste engelskmenn grunnet deres historie.

Endret av Shlaps
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Overraska? Nei. Klubben har nok langt igjen før den kan halde så gode spelarar.

"Merkelig" at han gidder å gå til Liverpool da. Dette er nok ikke noe han gjør hovedsaklig grunnet sportslige ambisjoner.

Uenig. Liverpool viser at de har kapital med de nye eierne, og jeg tror fort de kan blande seg inn i topp fire igjen etter dette vinduet. Spesielt hvis topplagene fortsetter å avgi poeng like hyppig som de har gjort hittil. I tillegg vil jeg tro Liverpool, sammen med United, er en klubb som står høyt i respekt hos de fleste engelskmenn grunnet deres historie.

Jeg tror Liverpool kommer til å gjøre det skarpere enn Newcastle, men det er fortsatt et risikabelt valg. De trenger tid på å bli gode igjen. Dette er selvsagt bare spekulasjoner, men jeg tror nok ikke han hadde dratt hvis han ikke hadde tjent fett på å gjøre det.

Lenke til kommentar

Absolutt risikabelt ja, og hadde noen sagt til meg tidligere i sesongen at han kom til å ende opp i Liverpool, så hadde jeg ikke trodd dem. Men det ble til slutt en meget spesiell siuasjon, med Liverpool som eneste alternativ til å bli værende i Newcastle. Gjorde nok ikke saken noe verre at lønna hans nå er i en annen dimensjon. :)

Lenke til kommentar

Carroll ville ikke bli solgt.

 

Dersom dette stemmer, synes jeg Carroll fortjener en unnskyldning for bemerkninger om judas og lignende. Vet ikke hvor sikkert dette er, men dersom det som står i artikkelen er riktig, så er det Newcastle som er den store skurken her. Presse fansens yndling til å gjøre seg hatet hos folket han elsker? Det hadde vært skittent spill, om det er tilfellet.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Carroll ville ikke bli solgt.

 

Dersom dette stemmer, synes jeg Carroll fortjener en unnskyldning for bemerkninger om judas og lignende. Vet ikke hvor sikkert dette er, men dersom det som står i artikkelen er riktig, så er det Newcastle som er den store skurken her. Presse fansens yndling til å gjøre seg hatet hos folket han elsker? Det hadde vært skittent spill, om det er tilfellet.

Alan Pardew ble lovet at ingen av "profilene" skulle bort også.

Lukter Mike Ashley lang vei dette.

 

Ellers har NUFC hentet midtbanespilleren Stephen Ireland.

Lenke til kommentar

– Vi la inn et par bud seint i går kveld, men vi fikk altfor store summer slengt tilbake. Det var helt latterlig.

 

Er bra det ikke ble noen kjøp. Nå er det bare å trene å spille så godt man kan med det mannskapet man har . Irland kommer inn på lån, vet ikke mye om denne spilleren

 

 

Newcastle har jo spill bra uten caroll en stund nå så tror det ordner seg.

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...