Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk på West Ham forumene mener at han ikke har nok erfaring og at jobben hans i Newcastle var for enkel til at han har bevist nok.

 

Hvordan tror dere Newcastle hadde klart seg i Championship med f.eks Allardyce? Han var jo ikke noe spess da han fikk prøve seg i klubben. Kjøpte riktignok Jose Enrique og Joey Barton, men de ble ikke fremtredene før Hughton tok over heller. Han klarte å shippe ut Dyer til oss for £6m da, men det samme for Parker.

 

Skikkelig spennende tid nå, selv om vi er i nedgang for øyeblikket. Tror vi kan få revitalisert litt gammelt tradisjon og resultater på lik linje som dere har gjort nå de siste 2 årene.

 

EDIT: Det klages også på kjøpene til Hughton, men Tiote for £3m og Ben Arfa for ikke så mye mer... Er du gal mann?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Nå var det sterk tvil i om vi kom til å rykke rett opp igjen, siden såpass mange forlot skuta, og alt i klubben var kaos. Her gjorde CH noe jeg tviler på at Sam hadde klart, nemlig å bygge et lag ut av det som var igjen, bygget laget sammen igjen og fikk moralen opp, opp, opp. Jeg tvilte selv på at vi skulle rykke opp, men vi gjorde det. Med klubbrekord. Og hva CH gjorde i Premier League før han fikk fyken var utrolig bra gjort. Jeg tror han er rette mann til å bygge opp skuta og få den opp igjen, og deretter la den holde seg der. Samt at han er West Hamsupporter da, mener jeg. Ikke hundre prosent sikker der, men å ha en bak roret som elsker klubben er heller ikke dum.

 

Hughton er legende. Allardyce er en sytende bitch.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er helt med deg på det. Hughton er født i Stratford London, altså i West Ham området. Og er etter sigende West Ham supporter.

 

Han spiller også en MYE mer positiv fotball enn Allardyce, og jeg tror han kan gjøre det bedre på nivået også. Men hvem var det dere mistet på vei ned? Martins og Owen?

Lenke til kommentar

Vi kommer til å miste: Parker, Green, Hitzlsperger, Ba, Upson, Bridge, Keane, Obinna... Vi får se. Er sikker på at Hughton kan klare å fikse opprykk på første forsøk. Kanskje han også kan stoppe overgangen på £7m for Carlton Cole til Newcastle, og bli enda mer helt i Tyneside. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hughton hadde forresten fint lite med kjøpene av Tiote og Ben Arfa å gjøre. Der var det Graham Carr som var mest involvert. Kjøpene til Hughton var mer Best og Perch. Tipper egentlig at Allardyce er en bedre på taktikk-biten enn det Hughton er, men Hughton klarte jo å lage en ekstremt sammensveisa gjeng av de vi hadde. Det er nok viktigere for West Ham nå enn all idrettsteknologien til Allardyce.

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt Llambias og Ashley som sier at Hughton hadde lite med de kjøpene å gjøre. De hevdet også noe lignende ved en tidligere anledning (tro om det var da Keegan dro?). Så det havner litt i samme kategori som Carroll, hvor det ikke er så lett å si hva som er sant.

 

Hughton over Allardyce ihvertfall, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar

Da holder vi oss i PL, det er jo bra.

Men kjipt vi tryna i kveld, hadde vi vunnet hadde vi vel endt på 9 plass og foran Sunderland.

 

Veldig kjipt og tryne i dag. Hadde kommet før mackems, også røk bonusen til de ansatte siden det ikke ble sier i dag. Men 12. plass er over all forventning, og jeg hadde sagt meg fornøyd uansett så lenge Newcastle holdt plassen. Handle inn noen spillere så er Newcastle klare for neste sesong.

Lenke til kommentar

No Magpies deal for Barton

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6951316,00.html

 

Barton's agent, Willie McKay, has confirmed Newcastle have decided not to offer the 28-year-old a new deal after holding talks with club officials over his future.

 

"I had a meeting with Newcastle managing director Derek Llambias and club secretary Lee Charnley and they have indicated Joey will not be offered a new contract," McKay told skysports.com.

 

"Joey will continue to be a Newcastle player next season and then he will leave on a free transfer at the end of his contract.

 

Haha! Fy faen, jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Sitter på skola nå. Og om en og en halv time kommer det er fyr og leverer ei Newcastle-drakt til meg, i klasserommet. Fjorårets bortedrakt. Hoihoi! Det kaller man service, ja! :D

 

Et lyspunkt i en ellers så kjip, dævv og mongoloid hverdag. Skal sitte forran speilet og sikle på meg selv i mange timer i dag mens jeg heller nedpå Newcastle Brown Ale og sitter i den nye, fantastisk drakta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...