Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Er det noen som sender masse meldinger her, jeg er en som sender masse sms/mms så jeg har dette gratis.

 

Det jeg lure på er om jeg har valgt feil telefon for dette, er skikkelig slit og komme in i det med og skrive sms med denne.

 

Ellers liker jeg alle funksjonene og alt med telefonen.

 

Så vist det er noen drevne her som vet om man blir skikkelig vant med denne telefonen til og skrive meldinger fort med.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Er det noen som sender masse meldinger her, jeg er en som sender masse sms/mms så jeg har dette gratis.

 

Det jeg lure på er om jeg har valgt feil telefon for dette, er skikkelig slit og komme in i det med og skrive sms med denne.

 

Ellers liker jeg alle funksjonene og alt med telefonen.

 

Så vist det er noen drevne her som vet om man blir skikkelig vant med denne telefonen til og skrive meldinger fort med.

Er noek redd du har valgt feil, ja. For å skrive raskt trenger du fysiske knapper, og aller helst fullt tastatur (HTC TyTn II).

Lenke til kommentar
Heisann

 

Er det noen som sender masse meldinger her, jeg er en som sender masse sms/mms så jeg har dette gratis.

 

Det jeg lure på er om jeg har valgt feil telefon for dette, er skikkelig slit og komme in i det med og skrive sms med denne.

 

Ellers liker jeg alle funksjonene og alt med telefonen.

 

Så vist det er noen drevne her som vet om man blir skikkelig vant med denne telefonen til og skrive meldinger fort med.

Er noek redd du har valgt feil, ja. For å skrive raskt trenger du fysiske knapper, og aller helst fullt tastatur (HTC TyTn II).

Heller diamond pro enn tytn II

Men touchpal er ganske bra til å skrive meldinger med, etter litt trening der, kan du skrive fort, du finner det på cootek.com

Lenke til kommentar

Hvilket tomtom kart har dere gått for? Skal til å kjøpe kart nå, men i tomtom home får jeg bare opp valget mellom og kjøpe kart til navigator 6. Har innstallert navigator 7 på telefonen. Har dette noe og si?. Synes 900 mb pakken over hele vest-europa var litt for drøy.

Lenke til kommentar
Vel da har jeg bestilt Touch Diamond!! :new_woot:

Jeg regner med at jeg må oppdatere Rom versjonen når jeg får den,noen som vil anbefale noen custom ROM eller burde jeg gå få de offisielle ROm versjonene til HTC?

Jeg ville gått for den siste offisielle, den skal visstnok være en av de aller raskeste.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg leser på sidene til Garmin at deres Mobile XT er et micro card som skal inn i telefonen, men det finnes ikke noen plass for et card i Diamanten! Er det i virkeligheten en cd som innstalleres på pc og overføres til tlf? Kjøp av kort blir ganske dyrt for import til Norge mht toll og avgifter. Noen som har andre forslag til nedlastninger/kartkjøp? Har en gammel Garmin fra før, kan disse kartene innstalleres i Diamanten eller må kartene som kan brukes være laget for smart-phones?

 

Disse kartene skal kunne installeres på Diamanten uten problem. Mine kart kom på CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...