Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, noen som vet hvor man kan få screenprotector til Diamond, maken til den som følger med?

Greide å få støv under der, så den protectoren er litt fucka :p

Før i tråden så står det at du kan vaske den, og så luft tørke den og den funker like fint.

Ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Hmm, noen som vet hvor man kan få screenprotector til Diamond, maken til den som følger med?

Greide å få støv under der, så den protectoren er litt fucka :p

Før i tråden så står det at du kan vaske den, og så luft tørke den og den funker like fint.

Ikke prøvd det selv.

 

JEg bomma litt da jeg satte den på første gangen og måtte derfor ta den av også på igjen. Men selvom jeg var forsiktig så fikk den en brett i kanten, og nå er den ødelagt i kanten(den sitter ikke ordentlig i kanten). Tviler på at den tåler så veldig mye, uten at jeg er sikker.

 

Slenger meg på og spør om noen vet om du er mulig å få tak i ny ordinal skjermbeskyttelse...?

Lenke til kommentar
Hmm, noen som vet hvor man kan få screenprotector til Diamond, maken til den som følger med?

Greide å få støv under der, så den protectoren er litt fucka :p

Før i tråden så står det at du kan vaske den, og så luft tørke den og den funker like fint.

Ikke prøvd det selv.

Den fester ihvertfall seg når jeg tar fingeren på den. Så nå får den tørke ifred. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Hmm, noen som vet hvor man kan få screenprotector til Diamond, maken til den som følger med?

Greide å få støv under der, så den protectoren er litt fucka :p

Før i tråden så står det at du kan vaske den, og så luft tørke den og den funker like fint.

Ikke prøvd det selv.

Den fester ihvertfall seg når jeg tar fingeren på den. Så nå får den tørke ifred. Takk for tipset :)

Nei, funket ikke det. Noe av limet ble borte, så det ble stygt når jeg tok den på.

 

Noen som har screenprotectoren enda og vil selge/gi den bort?

 

Stian89, er Martin Fields gode skjermbeskyttelse?

Lenke til kommentar

HTC Touch Diamond 1340mAh extended batteri: http://www.idedata.no/indeks.asp?p=butikk/...C71AC57E2A15063

 

Ultra Clear Screen Film HTC Touch Diamond/Touch Pro: http://www.idedata.no/indeks.asp?p=butikk/...C71AC57E2A15063

 

 

Syns dette kan være verdt pengene;)

 

Jeg fant batteri der inne til Diamond, forstår ikke hvorfor jeg ikke får opp forskjellige linker. men let så finner du batteri til Diamont på 1340 eller hvor stort det nå er:)

Endret av bjorne83
Lenke til kommentar
HTC Touch Diamond 1340mAh extended batteri: http://www.idedata.no/indeks.asp?p=butikk/...C71AC57E2A15063

 

Ultra Clear Screen Film HTC Touch Diamond/Touch Pro: http://www.idedata.no/indeks.asp?p=butikk/...C71AC57E2A15063

 

 

Syns dette kan være verdt pengene;)

 

En lapp man skal ha på skjermen skal man ikke betale neste 300 kroner for(frakt regnet). Da skal det være noe helt spesielt.

 

det står at de ikke har batteriet på lager. Noen som vet når det kommer, eller har fått tak i det?

Endret av Libra1988
Lenke til kommentar

Prisene på frakt hos Idedata er sykt dyrt. Bestilte Hjem på Døren, men ingen kom igår. Så ble den sendt i Oslo igjen i natt så var den på lokale postkontoret idag. Var borddock jeg bestilte, men den sender jeg tilbake. Prisen var 180 for hjem på døren, utrolig dyrt og når jeg til og med ikke fikk det så.

Lenke til kommentar
Prisene på frakt hos Idedata er sykt dyrt. Bestilte Hjem på Døren, men ingen kom igår. Så ble den sendt i Oslo igjen i natt så var den på lokale postkontoret idag. Var borddock jeg bestilte, men den sender jeg tilbake. Prisen var 180 for hjem på døren, utrolig dyrt og når jeg til og med ikke fikk det så.

 

Skulle til å kjøpe den skjermbeskytteren de har der, men nesten 100 kr for å frakte den med vanlig postgang, hell no. latterlig

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man sletter internett-tilkoblingene?

Ble litt rot hos meg når de ble lagt inn først manuelt og etterpå automatisk av telefonen.

 

Ved å trykke på reset knappen der stylusen ligger, hva som resettes da?

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man sletter internett-tilkoblingene?

Ble litt rot hos meg når de ble lagt inn først manuelt og etterpå automatisk av telefonen.

 

Ved å trykke på reset knappen der stylusen ligger, hva som resettes da?

 

Når du trykker på den restarter mobilen(soft reset), som en pc I suppose

Lenke til kommentar
Noen som har et brukbart alarmprogram (som også fungerer hvis telefonen står i standby) å anbefale. Helst freeware.

 

Den såkalte alarmen som følger med fungerer jo overhodet ikke.

 

Denne fungerer flott hos meg, STOR klokke med STOR snooze knapp. Trial versjon paa 30 dager, men den koster nesten ingenting aa kjoepe, og jeg synes den er verdt det!

 

http://handheld.softpedia.com/get/Business...arm-10819.shtml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...