Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt problemer med å finne ut hvilket telefonnummer en melding er sendt ifra, hvis en person har to forskjellige nummer lagret på navnet sitt. Er det kun jeg som har folk jeg kjenner med fler enn ett nummer? Er dette uvanlig? :D Vil da tro at flere har dette, og vil oppleve dette som et problem hvis de mottar melding fra denne kontakten?

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt problemer med å finne ut hvilket telefonnummer en melding er sendt ifra, hvis en person har to forskjellige nummer lagret på navnet sitt. Er det kun jeg som har folk jeg kjenner med fler enn ett nummer? Er dette uvanlig? :D Vil da tro at flere har dette, og vil oppleve dette som et problem hvis de mottar melding fra denne kontakten?

 

Jeg har ingen med 2 nummere på et navn(trur jeg ihvertfall :p), men vis du trykker på navnet på det stedet der du leser meldingen, navnet lyser grønt.

Da står vel kanskje det telefon nummeret han/hun sendte fra? eller kommer begge numerene opp da og?

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt problemer med å finne ut hvilket telefonnummer en melding er sendt ifra, hvis en person har to forskjellige nummer lagret på navnet sitt. Er det kun jeg som har folk jeg kjenner med fler enn ett nummer? Er dette uvanlig? :D Vil da tro at flere har dette, og vil oppleve dette som et problem hvis de mottar melding fra denne kontakten?

 

Jeg har ingen med 2 nummere på et navn(trur jeg ihvertfall :p), men vis du trykker på navnet på det stedet der du leser meldingen, navnet lyser grønt.

Da står vel kanskje det telefon nummeret han/hun sendte fra? eller kommer begge numerene opp da og?

Det kommer kun opp sammendraget for denne kontakten, og det skilles ikke på nummer :(

 

Jeg klippet denne fra en review av Touch:

"Another unacceptable flaw in the "contacts" interface is the absence of multiple mobile phone entries for a single contact name. The multiple mobile-entry is impressively well-implemented in other brand names, like Nokia and Motorola. The HTC Touch only allows the assignment of one mobile phone number per contact. What a sad, frustrating limitation for a business phone! Are HTC and Microsoft both oblivious to the present world where it is commonplace to find a single person owning two or more mobile phones with several discrete mobile numbers?"

 

...så det virker som om det er noen mangler på dette området ja :thumbdown:

Lenke til kommentar

Der har vi en ny rom update på htc.com

 

6/30/2008

 

Touch Diamond ROM update

 

An updated ROM is now available for HTC Touch Diamond users to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.

 

Datoen er vel litt feil da, siden dette kom i dag skulle det vel vært 7/30 men :p

 

 

Download siden er visst nede da ...

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Innstalerte TCMP nå, og overførte en epesode av family guy, får programmet til å spille av fila men bilder hakker en god del.. Klare å spille av fint noen sekunder men så stopper bildet opp noen sekunder. Noen fler som har hatt dette problemet, evt hvordan dere løste det?

 

 

JEPP akkurat samme problemet! Loeste det med aa bruke WM player. Den hakker ikke.

Lenke til kommentar
Innstalerte TCMP nå, og overførte en epesode av family guy, får programmet til å spille av fila men bilder hakker en god del.. Klare å spille av fint noen sekunder men så stopper bildet opp noen sekunder. Noen fler som har hatt dette problemet, evt hvordan dere løste det?

 

 

JEPP akkurat samme problemet! Loeste det med aa bruke WM player. Den hakker ikke.

 

For TCPMP, hvis du velger Video -> Raw Frame buffer burde det gå noe bedre.

Lenke til kommentar
Heh, naa vet jeg hvorfor de gjorde at skjermen gikk i svart naar man prater, har fiksa det saann at den holder seg paa, og akkurat naa da jeg var ferdig aa prate var WM player startet, kalenderen, kabal og alarmklokken...... irriterende......

Hehe jeg også har den tweaken på tilfelle jeg ska ha på høytaler eller taste inn et nummer, men skrur den alltid av rett etterpå/når jeg snakker sånn at jeg slipper og åpne alt mulig av programmer :p

Lenke til kommentar
Noen som har lasta den ned enda og fått instalert den?

Nedlastningssia har vært nede i en liten stund nå, men den var oppe tidligere i dag trur jeg.

 

Ja, jeg dro den tidligere i dag via HTC Partner side, den lå tilgjengelig der et par timer før den ble tilgjengelig på E-club, men har ikke fått testet den enda.

Lenke til kommentar
Innstalerte TCMP nå, og overførte en epesode av family guy, får programmet til å spille av fila men bilder hakker en god del.. Klare å spille av fint noen sekunder men så stopper bildet opp noen sekunder. Noen fler som har hatt dette problemet, evt hvordan dere løste det?

 

 

JEPP akkurat samme problemet! Loeste det med aa bruke WM player. Den hakker ikke.

 

For TCPMP, hvis du velger Video -> Raw Frame buffer burde det gå noe bedre.

 

Har proevd det, og ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Noen som har lasta den ned enda og fått instalert den?

Nedlastningssia har vært nede i en liten stund nå, men den var oppe tidligere i dag trur jeg.

 

Ja, jeg dro den tidligere i dag via HTC Partner side, den lå tilgjengelig der et par timer før den ble tilgjengelig på E-club, men har ikke fått testet den enda.

 

Ok, vis noen instalerer den snart, si hvordan den er da, forventer at den er mye raskere, ihvertfall etter hva jeg har hørt den engelske 1.93 var.

Lenke til kommentar
Noen som har lasta den ned enda og fått instalert den?

Nedlastningssia har vært nede i en liten stund nå, men den var oppe tidligere i dag trur jeg.

 

Ja, jeg dro den tidligere i dag via HTC Partner side, den lå tilgjengelig der et par timer før den ble tilgjengelig på E-club, men har ikke fått testet den enda.

Hmm...kanskje noen kan legge den ut for nedlasting? :) Har prøvd, men både Europe, US og Asia siten er nede/funker ikke... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...