Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Et par ting jeg synes er litt rart. Hvorfor har de ikke klart og overføre prosenten på batteriet fra touh til diamond. Synes det er greit at en kan se hvor mange prosent som gjenstår. En annen ting som er rart er at jeg ikke får endret på skjermstyrken. Den står liksom midt i, men det går likevell ikke ann å endre på noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv batti. Ypperlig batterimåler med prosent, og diverse andre funksjoner.

 

Genialt program! Men kan man fjerne den stygge "linjen" som kommer oppe paa skjermen? Har haket vekk "Skjerm Ramme", men den er der enda.....

 

EDIT: Jeg satte bare forgrunn og bakgrunn fargenen til sort, VOILA!

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar

Sett colors - foreground / background til helt svart. Så ser du den ikke. Å fjerne linjen helt vet jeg ikke om du kan, men da forsvinner mye av poenget med batti. Hvis du drar fingeren/stylusen nedover over linjen, åpnes batti. Under colors har du også valg for "battery critical" osv, som endrer en liten del av linjen til f.eks rødt når batteriet er farlig lavt osv.

 

Edit.

 

Er enig i at default fargen er uhorvelig stygg. :p

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Sett colors - foreground / background til helt svart. Så ser du den ikke. Å fjerne linjen helt vet jeg ikke om du kan, men da forsvinner mye av poenget med batti. Hvis du drar fingeren/stylusen nedover over linjen, åpnes batti. Under colors har du også valg for "battery critical" osv, som endrer en liten del av linjen til f.eks rødt når batteriet er farlig lavt osv.

 

Edit.

 

Er enig i at default fargen er uhorvelig stygg. :p

 

Trenger jo ikke den linjen for min del, har det nye batteri ikonet som jeg trykker paa naar jeg vil se hvor mange prosent som er igjen!

Lenke til kommentar
Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange?

Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten.

Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange.

 

Jeg bruker min mot exchange. Ca 2 dager batteri. Det holder lenge, lader den bare om natta uansett

Lenke til kommentar
Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange?

Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten.

Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange.

 

Har ekstra batteri som jeg kjoepte billig paa eBay, greit aa ha i bakhaand, men jeg har ikke hatt bruk for det enda ihvertfall!

 

Finnsnes jente her forresten, Senjakongen! :)

Lenke til kommentar
Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange?

Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten.

Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange.

 

Jeg bruker min mot exchange. Ca 2 dager batteri. Det holder lenge, lader den bare om natta uansett

 

Høres jo greit ut, så lenge den holder gjennom en dag så er det jo greit. De flester sover vell hver natt og kan lade da :)

 

__________

 

Hyggeli Darkannie, Grunnfarnes her :)

Lenke til kommentar

Måtte ta en Hard reset på min tlf ettter et program som låste hele sms funksjonen, men uansett, trodde at før hard rreset at jeg kunne velge bilder direkte i Fotografier og Video og velge meny å velg som bakgrunn, men nå kan jeg ikke det, må inn via utforsker og der får jeg ikke se bildene i miniatyr engang, er det jeg som er inne feil plasser?

Noen som har en enkle å grei måte å endre bakgrunnen på???

Lenke til kommentar

Ser i bruksanvisningen at i Comm Manager er det bryter for et par ting som ikke er på min Diamant. Det gjelder "flymodus" og "MicrosoftDirect Push". Er min versjon nyere eller for gammel.?

Savner litt "flymodus", eller kommer muligens til å savne neste gang jeg skal fly. Eller det er muligens meningen at man skal skru av BT, telefon og Wlan ?

 

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...