Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Hmmm diablo er drept... Er level 30. Hva nå? :)

Spillet begynner ikke før du er max level :)

Ah ok. Har akkurat startet en ny game, på nightmare(?), og Hard... Men virket litt lett, så jeg må nok øke difficultien litt. Hva skjer når jeg når level 70 da? Ser at jeg går glipp av mye snacks siden jeg ikke har reaper of souls, da jeg spiller på xbox360.

 

Forresten... Act4 var ufattelig kjedelig... Og virket lite gjennomført, og sistefighten med diablo var altfor lett (i allefall på normal-hard). Datser på mere action på nightmare!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de ikke fjernet normal/nightmare opplegget? Om du tok Diablo på lvl 30 skjønner jeg at du ble skuffet. Normalt ved gjennomspilling på PC er jeg et sted mellom lvl 50 og 60 når jeg kommer dit.

 

Du kommer deg forøvrig ikke til lvl 70 uten RoS eller "Ultimate Evil Edition" som de kaller det som lanseres 19. august til alle konsoller (inkl 360). Det vil bli mulig å overføre karakterene dine fra vanilla til reaper of souls, tom. hvis du skulle finne på å oppgradere til XBOne.

 

Det som skjer når du er lvl 70 og har drept malthael i RoS er at du får tilgang til "Adventure mode" med nephalem rifts, tonnevis av nye legendary items og mye stæsj. Det er jo da spillet begynner, alt før er jo bare en transportetappe man vil få unnagjort fortest mulig :p

Lenke til kommentar

Er nok fortsatt en god stund til vi får se den virker det som. De driver stadig å iterer på forskjellige ting de innfører, og enkelte ting er fortsatt bare i startfasen. Desverre for min del ser det foreløpig ikke ut som noe stort mer enn et blaff når det kommer. QoL blir nok noe forbedret, kanskje også class-balance, men som den første store content-patchen så mangler den nettop det. IMO har de hatt for stor fokus på alt mulig annet enn selve innholdet. Seasons og leaderbords er kanskje gulrot nok for mange, men det bringer fortsatt ikke med seg særlig mye nytt innhold.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke noe nytt om når den kommer, men de driver stadig og patcher på ptr. Hadde håpet det skulle komme ut i august, men blir sikkert ikke før i september. Du er ikke hivi ut. :) Vi har ryddet opp litt, men da er det folk som ikke har spilt siden mars/april. Har bra med ledig plasser nå, så satser på at aktiviteten stiger nå som sommeren snart er over og patch 2.1 kommer. :) Hvis noen har blitt kastet ut og begynner og spille igjen er det bare og joine på nytt.

Lenke til kommentar

Ingen flere nyheter rundt 2.1? Nå har jeg ikke vært logget på de siste 2 månedene, sånn ca.

Sikkert hivi ut av klanen å :)

 

Kommet en del PTR patcher, men så langt virker det ikke som at de nærmer seg release ready. Siden de valgte seasons fremfor content er det nok ganske mye som må testes over litt lengre tid. Items som må balanseres/redesignes, skills redesignes over en lav sko etc. Er kommet for mye til nå til at jeg gidder å ramse opp, og veldig mye endres mellom hver patch så det minst smertefulle er nok bare å vente på release og official patch notes :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg er 930 levels bak..gjort på en dag?

 

 

Gikk ganske fort før de fiksa Malthael buggen. Denne buggen er en av grunnene til at Gabynator plutselig gikk opp 300 paragon leveler på kort tid. Man kunne klare opp mot 250 billioner på en dag.

 

Nå går det i bountie runs eller T6 Rift farming som gir ca 2 til 2,5 billioner pr time.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...