Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye damage bør en barb ha? Har nå 51k ubuffet, og føler det er altfor litte :/

 

Crit chance vil vel øke det betraktlig?

 

Har nemlig bare 8

 

Vanskeleg å seie kva ein bør ha, jo meir jo betre så klart. 51k er jo masse eller lite alt etter kor lenge du har spelt på den karakteren. Viss du sjølv føler det er for lite er det ikkje så mykje anna å gjere enn å senke vanskegraden og så heller få deg litt betre utstyr til du klarer å spele meir effektivt på høgare vanskegrad.

 

AH er framleis oppe så det er sikkert mogleg å få tak i eit billeg legacy Immortal King set som ein ok start viss du har litt gull :)

Lenke til kommentar

Mye damage bør en barb ha? Har nå 51k ubuffet, og føler det er altfor litte :/

 

Crit chance vil vel øke det betraktlig?

 

Har nemlig bare 8

 

Alt er avhengig i hvilken vanskelighetsgrad du kjører. Men husk å kombinere "Crit chance" og "crit damage" riktig, sånn at du får mest mulig ut av begge stats.

Lenke til kommentar

 

 

Mye damage bør en barb ha? Har nå 51k ubuffet, og føler det er altfor litte :/

 

Crit chance vil vel øke det betraktlig?

 

Har nemlig bare 8

Alt er avhengig i hvilken vanskelighetsgrad du kjører. Men husk å kombinere "Crit chance" og "crit damage" riktig, sånn at du får mest mulig ut av begge stats.

Jeg klarer å ta t1 (ikke prøvd hele t2)

Men sliter med noen elite packs og tar litt for lang tid å ta bossen(han enrager :p)

 

Fikk kjøpt litt på ah igår, så nå har jeg 74k ubuffet(om jeg husker riktig) og litt over 35% crit chance. Kjører også mye fire damage i gearet og builden, og etter det jeg forstår blir ikke elemental damage beregnet inn i "sheeten"

 

Stemmer det?

Lenke til kommentar

Ahaaa. Da lærte jeg noe der også! :)

 

Et annet spm mens vi er på g her. Er det sånn at det dropper bedre og oftere legendary hvor høyere tornament(riktig skrevet?) jeg spiller? Eller er det bare gold og xp det går på?

 

Selv om det ikke står spesifisert i beskrivelsen har blizzard bekreftet at høyre torment gir høyere legendary drop rate (regner med det inkluderer set items også). Hvor mye mer pr. lvl har de dog ikke gått ut med.

 

Nå spiller jeg Demon Hunter på hard-hardcore med noen venner, Noen tips?

 

Alltid sørg for å ha mye toughness. Er ikke helt på nett med DH skills siden jeg aldri spiller det, men man setter gjerne opp færre offensive skills og flere defensive når man spiller HC. Ellers er det vel ganske enkelt: Ikke dø. Fjellvettregel #8 er vel også en god regel: Snu i tide...

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på gearet spørr du meg. 90% spiller hardcore på T1 og folk er såpass godt gearet nå at man stortsett bare pløyer gjennom som på softcore. Jeg har bare offensive skills på barben min. Hender jeg må bruke warcry med impunity på act 3 og 4. Ser det samme gjelder for DH, spesielt når man har vault tilgjengelig.

 

Alt handler egentlig om å bare ha 1 skill som gjør at man kan komme seg vekk, eller "breake" jail, frozen osv.

Tror folk er redde for å miste charactern sin rett før ros og man skal opp på level 70. Fler kommer nok til å kjøre høyere torment level etterhvert.

Lenke til kommentar

 

Ahaaa. Da lærte jeg noe der også! :)

 

Et annet spm mens vi er på g her. Er det sånn at det dropper bedre og oftere legendary hvor høyere tornament(riktig skrevet?) jeg spiller? Eller er det bare gold og xp det går på?

 

Selv om det ikke står spesifisert i beskrivelsen har blizzard bekreftet at høyre torment gir høyere legendary drop rate (regner med det inkluderer set items også). Hvor mye mer pr. lvl har de dog ikke gått ut med.

 

Jaggu.. jeg trodde det ikke var slik.. Det er jo gode nyheter etterhvert som man tåler høyere Torment...

 

Har du en lenke til informasjonen, for øvrig? :)

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...