Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Må finne deg mer critical hit chance og critical damage. Du har jo ikke mer enn 11% fra gear + 5 base + 5 fra archery = 22% crit chance. Du har jo et hav av toughness så jeg tror du med fordel kan ofre en del toughness for damage, spesielt CC og CD. Burde prøve å komme deg opp på minst 35-40%. Gloves og bracer er et godt sted å begynne siden du der kan få tilsammen 16% cc med max stats. Vet ikke hva slags plans du har hos blacksmith, men archon gloves of dexterity og razorspikes of dexterity gir som regel gode stats.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må finne deg mer critical hit chance og critical damage. Du har jo ikke mer enn 11% fra gear + 5 base + 5 fra archery = 22% crit chance. Du har jo et hav av toughness så jeg tror du med fordel kan ofre en del toughness for damage, spesielt CC og CD. Burde prøve å komme deg opp på minst 35-40%. Gloves og bracer er et godt sted å begynne siden du der kan få tilsammen 16% cc med max stats. Vet ikke hva slags plans du har hos blacksmith, men archon gloves of dexterity og razorspikes of dexterity gir som regel gode stats.

Ja, jeg er fullstendig klar over at jeg trenger bedre stats/gear. Som sagt er det at det ikke dropper det som er så irriterende :wallbash:

Tror jeg har archon gloves plan, så kan jo starte der. Common debris har jeg ikke akkurat flust av for øyeblikket :p

Lenke til kommentar

 

*snip*

Common debris har jeg ikke akkurat flust av for øyeblikket :p

 

Bare å ta runs i halls of agony eller der hvor warden spawner. er tonnevis av "torture tool" stands der som dropper hvite items. Går fort.

 

Edit: Sorry for dobbelpost.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ny expansion betyr nye spillere. Tror nok de bryr seg mye om lvl 1 til 60. Dessuten er det ikke alle som er lite "elite" som dere, som kan alt dere har av stats i samtlige karakterer i hodet. Jeg spiller utelukkende for å ha det moro, og synes levlignen er noe av det morsomste. At paragon kan gå til xxx gir jeg en lang faen i. Vi får så lite for det uansett før vi har et tresifret antall paragon-levels at jeg ikke ser poenget. Det eneste må vel være show-off faktoren, og den bryr jeg meg enda mindre om enn achivements.

Lenke til kommentar

Di glemmer en ting da! Jo mer paragon levels man har, jo mer kan man leke seg med nye builds som man kanskje ikke kunne ha gjort uten det lille ekstra man får av PL

Jeg har ikke glemt noe. Det nytter ikke å gi en helt ny spiller alle skillsene og modsene til klassen, og si han må klare seg selv. Å gå veien fra lvl 1 til 70 får vi regelmessig nye skills, så det er mye enklere å sette seg inn i hva de gjør, og hva man liker. Trenger ikke paragon-level før man er ferdig med de vanlige skillsene. Det kan ta månedsvis for en casual spiller.

 

Så lett som Blizzard har gjort 1-60 så burde det si "ding", fokuset er ikke i 1-60 lenger, men muligheten er der for de som ikke ønsker å oppgradere karakterene sine.

Det er lett for deg, men det betyr ikke at det er like enkelt for alle andre også. Og for den saks skyld kan du jo starte rett på Master med en solo-karakter på lvl 1 og se hvor lett det er. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...