Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser bare ikke helt hva problemet her er. Bare fordi dere har vært lvl 60 i snart to år, betyr det ikke at alle andre også er det. Det vil alltid være folk på forskjellige levels, og folk har forskjellig måte å spille på. Noen mener spillet ikke starter før de er maks level, andre går lei når de når maks level. Er det virkelig så vanskelig å skjønne? Dere har deres måte å spille på, men det er ekstremt arrogant å mene at alle andre også skal mene det samme som dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste problemet nå er at du prøver å fremstille oss som arrogante.

 

Ingen tvinger deg til å spille om du ikke liker hvor fort det går å levle nå. Ingen tvinger deg i å være 60 allerede. Ingen tvinger deg til å kunne alt om spillet i det heletatt.

Selv etter mye spilling bruker jeg fortsatt mye tid på å sammenligne gear, skills, spillestil samt det å bruke mye tid med å lese på nettet hva andre mener og har erfart i forhold til klasse, build og gear. Og det vet jeg andre og gjør som har spilt mye mer enn hva jeg har gjort.

 

Jeg greier bare ikke å se deres negative fremstilling av XP-boosten man har nå før RoS, særlig siden dere argumenterer at det er så vanskelig å lære når du får alle skillene rett i fanget.

 

Tidsbruken du bruker på å sette deg inn i og lære de forskjellige skillene og teste build tar like lang tid uavhengig om du gjør det underveis til level 70 eller drøyer til du faktisk er 70.

Endret av Hansien
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Trenger bare slenge inn nøkkelen på battle.net kontoen din. Har du spilt spillet før i dag så er klienten oppgradert.

 

 

Diablo III will be available the night Reaper of Souls goes live and there will be no need to patch or exit the game once the clock strikes GO!
Lenke til kommentar

Det smarteste i dag er nok å logge inn på forhånd. For de som allerede er inne vil nok opplevelsen være grei siden blizzard har satt opp køsystemer både for login og game creation slik at det ikke blir overload. De skrev det selv i prep guiden at alt unlocked automatisk mens man er ingame og de oppfordret folk til å logge inn på forhånd. Så de som skal spille i kveld bør nok prøve å logge inn etter jobb, og enten bare spille, eller sjekke innom spillet innimellom så man ikke får timeout.

 

Jeg trenger skjønnhetssøvnen min så jeg legger meg heller litt tidlig i dag så jeg får en time i morra tidlig før jobb :p

Lenke til kommentar

Revolver på Battle.net EU forumet kommenterte dette i forhold til 100% XP buffen:

 

I highly recommend u guys to look US forums, there were a hotfix before %100 community buff: " Reduced the amount of experience granted by monsters with lower than average health pools.* "
so here is the data:
monster's exp lowered %70, community buff increased %50,
lets do math(example) :
monster exp = 100 exp(old no buffed exp. gain),
community buff %50 = multiplier 1.5,
total exp with com. buff = 100*1.5 = 150 exp.
here is your %100 buff :
monster exp = 30 exp(new),
community buff %100 = multiplier 2,
total exp with new com. buff = 30 * 2 = 60 exp.
so u can see they lowered experience by %60 overall. and the thing is we have a multiplier 2 right now, its going to finish in 2 days.
Here is the real data:
Pre-hotfix level 60 risen: Base EXP was 18700
Post-hotfix: Base EXP is 5716
Overall decrease of about 70%.
science b.ch!
well played blizzard well played...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...