Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

50% mer XP frem til lansering av RoS er jo en grunn til å drive å grinde litt.

En annen grunn er jo at all paragonlevler du har gir deg jo poeng å dele ut på forskjellige stats som gjør det mer klar for veien til 70 når RoS lanseres.

 

Ah, får kanskje ta noen grinderunder.

Tips til gode xpruns?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

50% mer XP frem til lansering av RoS er jo en grunn til å drive å grinde litt.

En annen grunn er jo at all paragonlevler du har gir deg jo poeng å dele ut på forskjellige stats som gjør det mer klar for veien til 70 når RoS lanseres.

 

Vil fortsatt tro at det går fortere å levle paragon på lvl 70, enn nå på 60 med 50% XP. Jeg kan jo selvsagt ta feil, men grunnen til at jeg spiller nå er for legendarys, ikke paragon ^^

Lenke til kommentar

hva mener du med forskjellige ting? den ene oppgraderer gems, og får tilgang til flere oppgraderinger når di lvl han eller finner plans, og den andre lager våpen og armor, og får også tilgang til flere ting å crafte ved å oppgradere og finne plans.

 

den planen du fant er en set item plan, og når du lærer set plans, så får du tilgang til alle delene i det settet med en gang.

Jeg mener en karakter på lvl 20 kan lage hanskene og buksene fra Cain-settet, mens en på lvl 40 bare kan lage buksene fra det samme settet. Hvis vi får mer når vi går opp i level, hvorfor kan karakteren på lvl 40 ikke lage hanskene også?

Lenke til kommentar

Vil fortsatt tro at det går fortere å levle paragon på lvl 70, enn nå på 60 med 50% XP. Jeg kan jo selvsagt ta feil, men grunnen til at jeg spiller nå er for legendarys, ikke paragon ^^

Det kan du ha helt rett i for alt jeg vet, men frem til man har mulighet til å levle opp en eller flere karakterer til 70 kan man jo bruke tiden til å komme seg til en høy paragonlevel og nyte fordelene dette har.

 

Er det noen spesiell run som er å anbefale for å farme legendary's eller er dette hipp som happ?

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell run som er å anbefale for å farme legendary's eller er dette hipp som happ?

 

For min del spiller jeg bare gjennom hele storyline. Syns det er morsommere enn å farme cota eller tilsvarende. Får kanskje litt mindre xp/loot, men det skal være gøy å spille ^^ Også får man jo legendary fra SK

Lenke til kommentar

Hvordan er beste måten å levle opp ny char solo for tiden? Lite oppdatert på de nye endringene. Er det slik at man kan begynne på høyere vanskelighetsgrad?

 

Har tilgang på hellfire ring og leorics signet :)

Jeg startet en demon hunter på normal, og gikk over til hard i starten på act 4. Endte på lvl 38 da jeg banket sistebossen. Startet deretter en barbar rett på hard, og er foreløpig lvl 41 i act 2. Start på Hard, du. Kan jo prøve expert også, om du har spilt en stund.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Okey, skal gjøre det! Prøver på hard, så får vi se hvordan det går! Har 2 på 60 fra før, uten at det er noe kvalitetsstempel.

 

Må si diablo ble veldig moro med denne patchen. Langt bedre drops. Tror dere det vil bli nerfet i RoS? Blir spennende å se hvertfall!

Lenke til kommentar

Det kan godt hende. Jeg har ikke spilt på veldig lenge så det kan jo ha noe med saken å gjøre :)

 

Er det forøvrig noen som vil være med å spille?

Er i akt3 og skal akkurat til å gå ned i den kjelleren som kommer etter man har heist opp disse katapultene.

Spiller på torment 2.

 

Gulrotsaft#2573

 

Edit: Skal spille videre på historiedelen til rundt midnatt en gang.

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Den hjelmen har vært lenge i spillet :)

 

Ganske interessent med sånne stats egentlig, gir litt mer muligheter.

Elsker sånne stats i rollespill og 4X-spill, der man velger perks osv når man lager karakter eller imperie. Å velge negative ting gjør at man får råd til flere gode perks. Til en viss grad er jo set-items noe lignende. Man kan få bedre hansker, men da mister man en bonus-greie fra å ha tre biter i settet, og så videre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...