Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine små tips som DH_

 

1. Jeg bruker Chakram for å gjøre skade, da jeg er drittlei Rapid Fire osv. Alle bruker det jo, enten det er DH eller Wizard. Dette bruker jo en del hatred, men får det igjen med Hungering Arrow. Den skyter raskt og gir helt grei Hatred tilbake, så bruker den bare for Hatred regen.

 

2. I tillegg til dette bruker jeg Preparation, da det gir meg Hatred i bytte mot Discipline. Bruker den mest i nødsfall, men er kjekk å ha.

 

3. Jeg har også Fan of Knives, med en mod som gir 1200% skade. Som sagt bruker jeg Chakram for å gjøre så mye skade som mulig, og Huntering Arrow/Preparation for å få tilbake Hatred. Men når fiendene blir for nærgående tar jeg en FoK. De fleste fiendene er allerede svekket en del på dette tidspunktet, og 1200% skade til alle fiendene rett rundt deg merkes, for å si det sånn. :p

 

4. Ellers har jeg Vault for å komme meg unna i en fart.

 

5. Sist, men ikke minst, har jeg Shadow Power, i ekstra nødstilfeller. Denne gir meg 15% av alle skade jeg gjør som helse. Kjekk å ha, spesielt når man fyrer av Chakram inn i en gruppe fiender. :p

 

Som du kanskje merker er Vault og Preparation i samme gruppe (Hunting), så sett på Elective Mode (eller hva det nå heter) for å få mer frihet i hvilke skills du bruker. Ellers kan du kun ha ett skill pr gruppe.

 

Dette er bare mitt eget lille oppsett. Funker helt fint på T1 som lvl 43, men jeg vil nok endre det litt når jeg nærmer meg lvl 60 og 70. Hva som funker for deg får bli opp til deg. Skader ikke å eksperimentere litt. :)

 

(btw, jeg har med vilje utelatt det meste av mods, da disse som regel ikke gjør så stor forskjell at noen er et must. Å velge mellom dem er som å velge mellom enhånds- og tohånds armbrøster. Begge er effektive nok, så det er mest hva du foretrekker å bruke.)

Lenke til kommentar

Jeg bruker en svært agressiv DH spec, kans sees i min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bifrost-2432/hero/35671204

 

Jeg har litt problemer med at jeg fortsatt kan dø på T2, men for det meste sprenger cluster arrow så hardt at ting ikke kommer frem. Om jeg bruker mark of death+wolf companion aktiv, sammen med passiven fra beltet mitt får jeg opp mot 1M dmg (awwww yea), og champ packs smelter på 2-3 skudd. Med 60% crit når de critsa gjør rundt 5M og kan spammes er det lite som overlever ^^

Lenke til kommentar

Huff, har spilt 2.0.3 ifra Para 70 til 100 på T5/T6 nå og har kun droppa en Legendary.... Trodde det var gale FØR patchen men ja....er jo like ræva nå.

Det er jo slik RNG fungerer. Bare fordi det er galt for DEG, betyr ikke det at ting ikke fungerer. Har selv fått ~25 Legendaries fra paragon 15 til 73 og mange andre får legendaries like ofte.

Lenke til kommentar

Huff, har spilt 2.0.3 ifra Para 70 til 100 på T5/T6 nå og har kun droppa en Legendary.... Trodde det var gale FØR patchen men ja....er jo like ræva nå.

Mer effektivt å farme loot på på lavere torment. Høy torment er vel bare effektivt for å farme xp enn så lenge.

 

Litt merksnodig, som jeg håper tilhører tilfeldighetene, var når jeg skulle ta act 3 med nydinget WD så valgte jeg normal bare for å rushe igjennom så jeg hadde questene til å fare med keep og ned til azmodan. Da droppet det leg og set ganske ofte i forhold til hva det har gjort når jeg har spilt T1-3 med oppegående wiz.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg leg dropraten nå er helt prima. Kanskje tom. for høy. Virker som mange fortsatt sammenligner med D2, men den store forskjellen er at i D2 så droppet baal på hell normal og exceptional uniques, selv på questdrop, mens nå er man faktisk garantert å få et item som er lvl 60+ så lenge man spiller på T1 eller høyere. Og i tillegg er sansynligheten relativt stor for at det faktisk er noe som passer til karakteren din.

 

Eneste jeg har å klage på er at legendary vs. set fordelingen er litt skjev i fordel legendaries. Har funnet xx antall legs etter patch, men kun 4-5 set pieces.

 

 

Huff, har spilt 2.0.3 ifra Para 70 til 100 på T5/T6 nå og har kun droppa en Legendary.... Trodde det var gale FØR patchen men ja....er jo like ræva nå.

 

Hvor har du spillt fra 70 til 100? Jeg har spillt fra 40 til 70 etter patchen (T2-3) og tipper jeg har funnet minst 30 legendaries til nå. Pluss 4-5 set items og to gode lvl 60 set plans, samt ymse lavere lvl legendary plans. I motsetning til mange andre har jeg dog funnet de fleste fra champions, rares og keywardens og veldig få fra trashmobs og destructables/chests. Jeg har også spillt fra plvl 70 til 80 med T6 CotA runs, men der fant jeg ikke en dritt :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det er med uberbossene/infernal machine nå etter endring i vandsklighetsgradene? Hvis jeg setter gamet til normal vansklighetsgrad vil det da være walkover å drepe ubers?

 

Eventuelt noe med erfaring med å drepe de som har lyst til å hjelpe meg? Spiller på hardcore så det er ikke bare å teste seg fram med vansklighetsgrad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...