Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, skal gjøre det! Prøver på hard, så får vi se hvordan det går! Har 2 på 60 fra før, uten at det er noe kvalitetsstempel.

 

Må si diablo ble veldig moro med denne patchen. Langt bedre drops. Tror dere det vil bli nerfet i RoS? Blir spennende å se hvertfall!

Liten update. Spiller witch doctor lvl 22 i Halls of Agony, og startet på Hard. Byttet over til Expert og går solo. Det er fullt mulig, og XP blir sikkert en del bedre. Men fiendene tåler en del mer og slår hardere, så jeg trenger lengre tid på å ta dem, og bruker en del potions. Jeg går derfor tilbake til Hard, da jeg synes XP er rimelig bra i forhold til hvor kort tid det tar å ta fiendene. Om du synes Expert er verdt det, er det nok fullt mulig å starte der. Det er nok opp til hver enkelt, heldigvis. :) Har ikke prøvd det i en gruppe ennå på så lavt level, så det kan nok gå bedre.

Lenke til kommentar

så de har fucka med andariels visage nå da. tidligere så fikk du jo bådde AS 8-9% og 4,5 CC, nå ser det ut til at CC er random rulling, kjipern.

 

forøvrig så ruller den hjelmen alltid 5-25% more firedamage taken, så 9% er ikke så ille, men ikke kjempebra heller. har hatt noen av de og jeg pleier å sette max 7% som øvre grense.

Lenke til kommentar

Spillet i sin nåværende utgave var langt mer underholdende.

 

Synes 50% xp var givende, spesiellt på HC. Dør karakteren din er det et stort tap, men du kan ihvertfall komme deg tilbake til hektene innen sånn passe tid. Jeg har ikke spillt noe særlig med HC før.

 

Kommer nok til å spille en del når jeg komme hjem fra jobb igjen, gjøre klar for RoS.

 

Savnet jeg kjenner mest på nå, er det å kunne trade items. BoE er en bedre løsning for min del :)

Lenke til kommentar

Hvordan skalerer gear bonus (gem/ring/etc) med dette da?

Er det multiplikativt med vanskelighetsgrad, eller additativt?

 

Gear (cain, gem og ring) er additivt. Shrine er multiplikativt. Usikker på pools of reflection da det ikke vises i character screen :)

Lenke til kommentar

Pool er additiv den også. Det er en fast +25% xp bonus som kun skalerer med hvilket plevel du er, ikke hvor mye % xp gain du har fra før. Du kan stacke intill 10 pools of reflection, men de er alle additive og tilsvarer ca. 10% av den xp som trengs for å nå neste lvl. 10 stacks gir ikke +250% xp, men +25% xp over en lengre og lengre periode etter hvert som du får flere stacks.

 

Såvidt jeg vet er det kun den 50% xp bonusen de har satt på nå samt shrines og strength in numbers som er multiplikativ. Sistnevnte gir da total xp gain (fra charsheet) * 1.X (X=1-3) avhengig av antall spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...