Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At folk nå har litt forskjellig gear er jo fordi det er mange fler legendaries som faktisk er brukbare, samt at de faktisk er mulige å finne, det er ikke et resultat av manglende trading.

 

Jeg synes ikke D2 modellen er noe å hige etter. Den vil bare medføre seg den samme driten som den gang med chat-bots, trade spam,3d party sites og pay2win. Men de kunne f.eks satt at items kun kan trades én gang og innen en viss tidsperiode. Så fort itemet forlot din char og ble plukket opp av eller tradet med en annen, så ble den BoA. Da ville man effektivt forhindret at markedet ble oversvømt av items, men man hadde fortsatt hatt muligheten til å trade.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det vil nok komme noen endringer. Først nå må vel Blizz få stengt AH - så kan de vel derfra ta saken videre og "høre" på community og hva de vil.

 

Jeg er uansett glad at man nå får fjerna AH og pay2win statusen spillet hadde, jeg er dog spent på hvilken retning Blizz vil ta etter dette.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan godt adde battletagen min på GamerNO clan om noen gidder :)

 

Daywalker#2357

 

Link til barb

 

 

Det er ingen måte og legge til battletag i clanen. Bare søk opp GamerNO og join clan så får vi addet deg :)

 

Kan legge til at vi til nå er 30 medlemmer i klanen :)

 

 

Will do! Må huske på det neste gang jeg logger på :) Bikket paragon 100 i går :D

 

Noen som vet steder man kan samle greit med XP for tiden? Tenker midt på treet greit bygd karakter som kan takle Torment 2-3.

Ghomruns er relativt kjapp og ta. Velg questen der du skal drepe han, teleporter deg ned til starten, inn og drep.

 

Ellers har jeg fått med meg at man får ca 500k xp per personer man redder i questen før belial på t6. Her er det 20-25 stykk. Eneste man trenger her er skills til å enten løpe fort eller tåler mye.

Barb med sprint og ignore pain greier en runde rimelig fort.

Nå kan det være verdt å nevne at man er nødt til å la en person bli igjen, for ellers får man ikke XP for siste gruppen man redder.

 

 

Jeg har gjort den noen ganger... Fungerer faktisk fortsatt og fungerer best med Demon Hunter :D

Lenke til kommentar

En liten "glad"nyhet:

 

Reset quest og Skeleton King legendary drop har ikke blitt fikset. Grimiku (Blizz CM) sa for 9 timer siden at det ikke kan bli hotfixed, og at det ikke vil bli fikset før en ny patch der droppet blir flyttet til Diablo istedet. Så da er det bare å fortsette å grinde :)

Lenke til kommentar

En liten "glad"nyhet:

 

Reset quest og Skeleton King legendary drop har ikke blitt fikset. Grimiku (Blizz CM) sa for 9 timer siden at det ikke kan bli hotfixed, og at det ikke vil bli fikset før en ny patch der droppet blir flyttet til Diablo istedet. Så da er det bare å fortsette å grinde :)

Hva er fordelen med å grinde skeletonking og resette quest?

Lenke til kommentar

Viss du resetter quests er du garantert å få ein legendary første gong du tar Skeleton King. Dette er ein bekrefta bug, men vil som Feh seier ikkje bli fiksa før ein patch. Tanken er at du skal vere garantert ein legendary når du tar Diablo i staden, samtidig som dei skal sjå på om dei kan endre meir på rewards frå dei andre bossane, utan at noko er bekrefta her.

Lenke til kommentar

For å få SK legendary må man spille igjennom absolutt alle quests på nytt etter en reset. En relativt kjip oppgave, spesielt dersom man går solo. Jeg har ikke gjort dette enda, men jeg og en kompis skal ta det senere i dag siden jeg har 7 lvl 60 chars. Er ikke sikker på om samtlige har tatt alle quests, men tror de fleste har gjort det siden jeg for det meste spillte solo da jeg grindet "2 lvl 60 chars" achiementene. Etter reset må man gjøre absolutt alt på nytt, noe som er ganske kjedelig. Hvor lang tid to personer bruker på å bare løpe gjennom alt uten å drepe noe unntatt bosses vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hva du mener er greit.. :p En kompis som ikke har spillt noe særlig på flere måneder joinet i går og klarte seg greit nok på torment 1-2 med meg og en til i party, men han døde lett. Tok dog ikke lang tid før han fant brukbare upgrades. Søk opp GamerNO communityet ingame så finner du sikkert noen du kan slenge deg på senere i dag når de får akseptert deg.

 

 

Du får de fortsatt ikke, må gjøre questene på nytt.

 

Sikker? Før var det ikkje noko problem å hoppe til ein seinare quest med ein kompis og så starte frå den samme questen åleine seinare.

 

 

For å få reset quest muligheten må du gjøre alt. For å få en quest kan du bare hoppe inn ja.

 

Tipper du bruker rundt 5 timer med normal spilling på solo hvis du har greit gear på en lavere torment.

 

Men må man runde det på torment for å få ny reset quest knapp? Burde vel i prinsippet skulle gå an å bare kjøre normal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...