Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

La merke til en ting idag, fant et par legendary boots.

 

Tok de på og var estatisk som alltid ved å finne et legendary item, men stusset over noe.

Så at når jeg holder over bootsene mine så er noen av de diamantene ved siden av statsene brune, mens de andre er svarte/gjennomsiktige. Noen som vet hvorfor?

 

Skjønner ikke helt hvordan man legger ut bilder her, så sliter med å legge ut screenshot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Great observation! In Reaper of Souls you might notice that some affixes on items have an orange diamond next to it, and they're meant to indicate the affix will not be calculated in the item comparison tool. In other words, any affix with an orange diamond next to it won't change the red or green numbers in the item window.

Lenke til kommentar

 

Har en kompis som opplevde dette mye tidligere. Han fant ut at det hjalp hvis han satt litt lenger ifra skjermen, mye lys i rommet han satt i og vsync på. Håper du får noe ut av det :)

Ellers ser jeg også at folk snakker om at ingefær hjelper :p glhf

 

Ja har prøvd det meste nå, men er ingenting som hjelper. Å hive i meg ingefær-kapsler til 70 kroner pakka hver gang jeg spiller diablo er vel heller ingen god løsning i lengden :D

 

I mitt tilfelle så ser det ut til at problemene er større enn bare diablo 3, for jeg blir "bilsyk" av det meste for tiden, spesielt relatert til data, så jeg vet ikke helt hva som foregår. Om jeg bare rett og slett er syk for tiden eller om det har skjedd noe med synet mitt nylig..

 

Tok uansett kontakt med blizzard og får pengene tilbake for forhåndsbestillingen av RoS. Han jeg snakket med nevnte at de hadde fått mange hendvendelser om at folk ble svimle og småsyke av diablo 3, så det var visst noe de var klar over og muligens prøvde å finne en løsning på i fremtiden.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt siden release, er det vanskelig å sette seg inn i alle modes og vanskelighetsgrader osv?

Eller er det bare å hoppe i det?

 

Adventure mode er jo ikke tilgjengelig før RoS slippes så det er ikke slik at du ikke vil kjenne deg igjen. Loot systemet og den kommende fjerningen av AH er vel den største forandringen akkurat nå.

 

Og det er 10 forskjellige vanskelighetsgrader nå (normal, hard, expert, master og torment 1-6) så det er bare å prøve seg frem til du finner det som passer best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt siden release, er det vanskelig å sette seg inn i alle modes og vanskelighetsgrader osv?

Eller er det bare å hoppe i det?

 

Ganske greit å sette seg inn igjen vil jeg påstå. Hoppe rett inn på min lvl 57 monk, som jeg ikke hadde rørt på et år, og vips så var jeg level 60+noen par paragon levels samtidig som jeg fikk en haug med nytt utstyr som var nice. Nå har jeg bestemt meg for å ta i bruk xp bonusen for å få en Demon Hunter til lvl 60, og etter den blir det vel en Barbarian tenker jeg.

 

Ellers, hvordan blir det med gold i ekspansjons pakken? Ser jo at det ikke er mulig å trade gold for øyeblikket, det vil ikke være mulig i det hele tatt lenger? F.eks hvis noen har en item jeg vil ha, så kan man bare bytte items mot items?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Jeg fikk en oppskrift på en hjelm fra Cain-settet med barbaren min (ca lvl 25 på det tidspunktet), lagde den er fornøyd. Men da jeg logget inn på demonjegeren min (lvl 38) kunne jeg lage både hjelmen og hanskene fra Cain-settet, og monken min (lvl 15-ish) kunne lage hjelm, hansker og bukser fra det settet. Er dette normalt? I så fall, hvordan funker oppskrifter egentlig? Har ikke spilt siden launch, og selv da gadd jeg aldri lære noe særlig. Hadde faktisk ikke en eneste oppskrift da engang.

Lenke til kommentar

 

når du lærer en crafting plan så vil den være tilgjengelig for alle chars du har på kontoen.

Men hvorfor kan de lage forskjellige ting? Hadde skjønt det om de lærte mer når de ble høyere level, men den med lavest level kan lage mer enn hun på høyest level?

 

Sjekk filtreringa på vendoren

Lenke til kommentar

hva mener du med forskjellige ting? den ene oppgraderer gems, og får tilgang til flere oppgraderinger når di lvl han eller finner plans, og den andre lager våpen og armor, og får også tilgang til flere ting å crafte ved å oppgradere og finne plans.

 

den planen du fant er en set item plan, og når du lærer set plans, så får du tilgang til alle delene i det settet med en gang.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Logget inn for første gang på kanskje et halvt år, stakk ned i kjellern og banka Mira(?) og fikk en legendaryamulet som var bedre enn det jeg hadde. Tror jeg kan begynne å like loot 2.0

 

Er det no vits i å grinde paragon nå egentlig?

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...