Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som jeg har flyttet fra Trheim og hjem i ferien, så må jeg taste inn svaret på mitt secret spm hver gang. Noen måte å få vekk dette igjen? Prøvde det andre valget med å unlocke fra websiden, men da skulle de ha meg til å skifte PW, og det er jeg ikke intr i...

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med hell. Begynte akt 4 akuratt når jeg dinget 60, mesteparten gikk greit, noen elites jeg sleit litt med :) På tide og prøve Inferno, men skremmende priser for en som begynte spillet litt senere enn release. Har oppgradert med items rundt 10-20k :p Så skal nok slite i Inferno hehe. Farming er ikke aktuelt, så viss det ikke går får prøve en ny karakter eller noe :)

Lenke til kommentar

Fant et par skuldre som solgte for 10M etter 2 minutter på AH. Kanskje jeg skulle satt enda høyere BO.

 

Jaja, jeg er storfornøyd uansett. Nå skal jeg kjøpe nytt våpen.

 

Kan jeg spørre hvordan shoulders dette var? :)

 

Rare Shoulders

 

+163 Dexterity

+153 Vitality

+49 Resistance to All Elements

+9% Life

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med hell. Begynte akt 4 akuratt når jeg dinget 60, mesteparten gikk greit, noen elites jeg sleit litt med :) På tide og prøve Inferno, men skremmende priser for en som begynte spillet litt senere enn release. Har oppgradert med items rundt 10-20k :p Så skal nok slite i Inferno hehe. Farming er ikke aktuelt, så viss det ikke går får prøve en ny karakter eller noe :)

 

Skremmende billige priser kanskje :p I første uken kjøpte jeg mitt første våpen på AH, rundt 800 DPS til 700k, et par dager sener et våpen med rundt 900 DPS til 500k, så 1k dps til 450k, nå får du slike våpen ned i 5-10k gold.. Armor pieces som kostet 200-300k hver koster også nå ca 5-10k. Sprang rundt i crypts i Act 1 inferno i endløse timer hver dag med fullt +gold gear for det du kan kjøpe etter 5 minutt med grinding nå ^^

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med hell. Begynte akt 4 akuratt når jeg dinget 60, mesteparten gikk greit, noen elites jeg sleit litt med :) På tide og prøve Inferno, men skremmende priser for en som begynte spillet litt senere enn release. Har oppgradert med items rundt 10-20k :p Så skal nok slite i Inferno hehe. Farming er ikke aktuelt, så viss det ikke går får prøve en ny karakter eller noe :)

 

Hvis grinding ikke er aktuelt, så har du valgt feil spill. :)

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med hell. Begynte akt 4 akuratt når jeg dinget 60, mesteparten gikk greit, noen elites jeg sleit litt med :) På tide og prøve Inferno, men skremmende priser for en som begynte spillet litt senere enn release. Har oppgradert med items rundt 10-20k :p Så skal nok slite i Inferno hehe. Farming er ikke aktuelt, så viss det ikke går får prøve en ny karakter eller noe :)

 

Hvis grinding ikke er aktuelt, så har du valgt feil spill. :)

 

Da er det isåfall mange som har valgt feil spill.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke spille mer i dag. Har grinda i utallige timer på Act 1.. Får aldri noe god loot, uansett hvor mye jeg oppgraderer, så er Act 2 driiit vanskeligt.

Ah er jo så sinnsykt overpriset at man må jo spille i 3 år dersom man skal ha så dårlig flaks som jeg har med lootet som dropper. :(

Lenke til kommentar

Skremmende billige priser kanskje :p I første uken kjøpte jeg mitt første våpen på AH, rundt 800 DPS til 700k, et par dager sener et våpen med rundt 900 DPS til 500k, så 1k dps til 450k, nå får du slike våpen ned i 5-10k gold..

Er det 2h du snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...