Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh, den virket genial! Vet du av en til barbarian også?

Er vel egentlig ikke noen forskjell? bruk Strength isteden for intelligence, og sett Glass cannon etc til No.

Eventuelt kan du likevel bruke de bonsene hvis barbarian har tilsvarende passive +X% dmg.

Glass Cannon er 15%

Magic weapon/FW er 30% (men egentlig 15%)

Sparkflint er 12%

 

http://armadagaming....scalculator.php

 

Denne er bedre. Og ser ikke ut som et excel-ark.

Overlegen redigering\input, underlegen statistikk...

Upgrade paths er feks veldig kjekt.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Hvor er det best å skaffe seg gull Romis? hvis du farmet NM, hva var det beste stedet? Tenkte jeg skulle teste det på Hell :p

 

Var det noen som ønsket boosting i dag?

 

Argoniel#2159

 

Hvis du er interessert i å gi meg act 3 waypoint på normal så blir jeg strålende fornøyd :)

Bare add meg :)

 

Jeg farmer Act 2 Desolate sands.

Lenke til kommentar

10hi. "alle andre kan bli hacket men det skjer aldri med meg så jeg gidder ikke ha authenticator!".

 

 

"Jeg er flink med å ikke surfe på "lugubre sider" så det kan ikke skje med meg!

 

Sucks to be you :) Recent players er folk man har spilt med i public som ikke er friends-lista.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

10hi. "alle andre kan bli hacket men det skjer aldri med meg så jeg gidder ikke ha authenticator!".

 

 

"Jeg er flink med å ikke surfe på "lugubre sider" så det kan ikke skje med meg!

 

Sucks to be you :) Recent players er folk man har spilt med i public som ikke er friends-lista.

 

Ok. Og vitsen med de to sitatene var? Latterliggjøring? :huh:

Lenke til kommentar

Jeg har også en ny linje i friends-list som heter "recent players" hvor det står en spiller ved navn "star". Hva er recent players?

 

Hva er forresten rettighetene ved hack? Kan man få igjen noe?

Det er en liste av de spillerene du spillte sist med.Om du spiller på en public game, så blir du plutselig disconnectet, så kan du lett finne dem igjen, feks. :)
Lenke til kommentar

Det er litt som folk som påstår de har "så peiling på data" at de ikke trenger antivirus og brannmur, for de får aldri virus likevel. Så er PC'n fullstappa av faenskap men de ser det aldri.

 

Men seriøst, bare kontakt blizzard så åpner de en investigation på kontoen din og du får alt tilbake ganske kjapt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er litt som folk som påstår de har "så peiling på data" at de ikke trenger antivirus og brannmur, for de får aldri virus likevel. Så er PC'n fullstappa av faenskap men de ser det aldri.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke om det er rettet mot meg, så hvis poenget ditt er "skaff authenticator" så si da for guds skyld bare det. Men ihvertfall godt å høre at man kan få tilbake noe :thumbup: Skal få rapportert til Blizzard.

Lenke til kommentar

Jepp, alt du har på deg er jo lagret hos blizzard, de går bare inn i databasen og sjekker og gir det tilbake. Det er ganske lett å se at en konto er blitt "hacka", de bare ser om alt av penger og gear plutselig er flyttet vekk til en fremmed person helt plutselig, f.eks.

Lenke til kommentar

men føler jeg har satset noenlunde riktig på stats (+int, +vit +%attack speed og +dmg primært). Noe jeg har oversett? Må jeg ha +res også? +life regen på en eller annen måte?

Resistance gir en damage reduction (DR) på samme måte som armor. 100 all resist gir deg kanskje en DR på 26%, og det er det samme som du ville fått fra 1000 armor.

 

Med en DR på 25% fra res og 25% fra armor, så vil du totalt ha 43.75% DR. Det vil si at du i praksis har 1.77 ganger mer health. 10k health blir til 17.7k.

Går du fra 10k til 15k så har du i praksis 26.5k.

Går du fra 25\25 (res og armor) til 30%\25%, så har du i praksis 19k (om vi holder max health på 10k). 30% DR fra resistance tilsvarer for DEG 120 res.

 

Som du kanskje forstår finnes det altså en balansegang for hva du bør fokusere på, som avhenger av hvor mye health, resistance og armor du har fra før.

Om du passer på at du holder resistance rundt 10% av armor, så vil det være den teoretisk beste fordelingen (uten å ta hensyn til kostnad).

 

 

Dmg vs Armor\res\vit er naturligvis en trade off som er mer avhengig av spillestil.

 

Jeg har 36.81% dmg reduce, 10% dodge og 145 all resists. Kjøpte noe low-end +res gear på AH så har litt mer enn istad. Og et nytt våpen så er oppe i 34k health og 7k base dmg. Føler meg i grunn som en glass-sprettert når det kommer til champs og rares. Ikke gjør jeg dmg, og ikke overlever jeg mer enn noen få slag.

 

Jeg har hvertfall en del å gå på med +armor fra pants, bracers og helmet, men må farme som faen før jeg får råd til noe som har tilsvarende stats av det jeg har, bare med mer armor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...