Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet og solgt items for 19M i dag. Snakk om flaks. Har allerede brukt opp alt.

 

Har funnet et belte til noen Mill også, men har ikke fått solgt det enda, da jeg satt BO for høyt og må vente til i morgen.

Jøye meg.. du er i siget.. Hvordan får du det til? Hvor(dan) famer du? :)

 

Grattis!!

Lenke til kommentar

Kanskje fjerne link, så slipper vi spre den enda mer? :)

 

Tenkte på det, med siden tråden om det kom opp som aller første treff på google så jeg ikke helt vitsen :p

 

Begynner å bli dritt lei av å farme rumford at the gates questen nå. Snart lvl 59 iløpet av en times tid til tenker jeg, ca. halvveis. Men har vel tjent ca. 120k gold på en halvtime så er ikke så ueffent likevel mtp at det er hell. Er det noen andre plasser man kan farme slike korte, enkle quests med høy xp bonus, solo?

Lenke til kommentar

Noen som tør gjette på om jeg bør selge unna items før jeg drar på ferie? :p

 

Har jo items for en del millioner nå, men mistenker at når jeg kommer hjem fra ferie så har en av to ting skjedd:

 

1. Mine items er fortsatt bra

2. "en del millioner" som jeg kunne fått har blitt til lommerusk og jeg får ikke en dritt for det.

 

Sjansespill å selge unna, men kan komme godt ut av det og. I alle fall legendaries som blir buffet..

Lenke til kommentar

Legendaries blir ikke buffet om de allerede har droppet, kun nye drops som blir bedre. I hvert fall det jeg har lest tidligere. Så når de blir buffet blir de "gamle" tilnærmet verdiløse :p

 

 

Feh: Zoltun kulle går fort og gir mye xp. Siste del av Act2 Q8, bare å wp inn, løpe inn til boss og drepe, levere quest i byen -> leave -> repeat.

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Ja det stemmer at de gamle blir værende som de er. Er langt ifra alle items som får buff, men jeg ser for meg spesielt våpen får en buff.

 

Og det er akkurat det jeg mener, prisen på mine legendaries er mye høyere nå enn det de er om en måned.. Men spørsmålet er hvor mye prisene generelt har steget samtidig ^^

Lenke til kommentar

Goddammit! Har ventet 6 timer på at serverene kommer opp igjen har US client av en eller annen grunn... Så kan jeg så klart ikke spille på europa serverene siden patchen ikke er oppe der enda. Så nå må jeg avinstalere og reinstalere D3. Må jeg vente på patching igjen &--#62;.&--#60;

 

Edit: Og så klart trengte det andre spillet jeg spiller en patching og :s

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...