Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har aldri holdt meg oppdatert på AllRes siden jeg spiller DH og blir 1shot av så og si alt som finnes og jeg orker ikke å ofre all DPSen min for å kanskje tåle 1 hit til ^^ Noen som har litt peiling på verdien av AllRes som kan hjelpe meg å price de her?

 

 

stashd.jpg

 

 

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kollega av meg kommer på jobb idag og sier at de vil nerfe co-op slik at mobs ikke gjøre mer damage for hver spiller i multiplayer. Hva faen, det kan vel ikke stemme? Det gjør jo inferno latterlig enkelt i forhold til nå.

 

Det måtte vel skje, antar jeg. Sa akkurat til en venn i går at det siste de bør gjøre er å nerfe Inferno.

Men de nerfet elite packs. Ser ikke på det som et like stort problem, siden noen elite packs er nærmest umulige for noen klasser. Det er ikke alle som har 60k hp, 75% DR og 25% dodge slik som de fleste bra gearede barbs. Blir fort et helvete i inferno når man er 4 ranged DPS uten tank. ^^

Lenke til kommentar

Kan ikke samtlige i denne tråden legge av seg den litt usmaklige debatteknikken å karakterisere ting som en er uenig med som "syting" eller "whine"?

 

AtW

 

Nei. Kan ikke du heller finne deg et annet sted å oppholde deg, evt?

 

Neppe, om det da ikke er sånn at folk ønsker en dårlig debatteknikk her inne, da kanskje jeg skal vurdere det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulighet for macro eller noe slikt for equipment, da det er meget slitsomt å bytte mellom MF gear og Dps gear ?

hehe nei, da kunne man likegodt hatt 200% MF default om man bare kunne trykke på en knapp for åbytte rundt :p

 

Dette er fullt mulig å gjøre med et enkelt script.

Hva mener du med et enkelt script? Et som injecter Diablo 3-prosessen, eller noe som feks "styrer musa med lynets hastighet" typ script? :p

 

Tja, rører da ikke musa og equiper så raskt at du ikke legger merke til det. Autohotkey med script.

Link til scriptet (ikke jeg som har laget det): http://pastebin.com/banrcn5b

Lenke til kommentar

Ganske drøyt hopp i vanskelighet fra Act IV NM til Act 1 Hell, egentlig. Klarte meg fint før, nå kan jeg dø av en liten mobb normale fiender.

 

Møtte nå en liten mobb Aracane Enchanted Knockback Desecrator. Sliter. :p

 

Burde vel skaffe meg bedre gear, men det har jeg ikke råd til...

Lenke til kommentar

Dersom de nerfer Inferno så kommer det da noe godt ut av det. Å grinde Act 1 i flere uker for å begynne på Act 2 ( hvis du grinda nok da) er jo bare tåpelig. Men å nerfe det skikkelig håper jeg ikke, da håper jeg heller de gjør hoppet mellom actene mindre. Men fortsatt vrient.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bare det. Nå har jo allerede noen affixes (immune minion og shielding) blitt nerfa, og Blizzard har gått langt i å avsløre at act ii, iii og iv skal gjøres noe med på inferno (nerfes) da de ikke er balanserte. I tillegg skal den beste looten også kunne droppe i act i, så alt i alt ser det ut til at Blizzard skal fucke opp spillet sitt for å tilfredsstille sytefjes som ikke tåler utfordringer allerede i patch 1.0.3.

 

når og hvordan har de nerfet immune minion? Mistet selv ganske nylig min 60 HC monk til en rare teleport mob i slutten av act3 med denne modden.

Lenke til kommentar

De prøver å gjøre det likt. Om du spiller SP eller MP skal ikke ha noe å si.

 

når og hvordan har de nerfet immune minion? Mistet selv ganske nylig min 60 HC monk til en rare teleport mob i slutten av act3 med denne modden.

Shielding Mobs skal ikke få skjold så ofte som de får nå, og Immune minions har en svakere "main guy".

Lenke til kommentar
Det er riktig. De vil ikke lenger få mer skade per spiller i gruppe. Det er også mange andre nerfs og slikt som kommer.

 

så med andre ord lønner det seg å spille MP nå da?

 

Det er nok, som Slimda sier, et forsøk på å jevne det mer ut. Jeg har jo ikke prøvd ut denne endringen selv, men det virker litt for drastisk.

 

Det å fjerne multiplier på damage i forhold til spillere i motsetning til å kanskje senke den noe virker i overkant mye. Da man som en gruppe på 4 har mye flere defensive ferdigheter enn en har som solo. Resultatet blir at MP blir mye enklere enn SP.

Lenke til kommentar

Jeg synes allerede MP er enklere enn SP - joina en Barb som tanka og jeg hadde liten annen bekymring enn å bare nuke. Alt gikk lettere enn SP. Dette var Inferno Act 1.. Etter min mening er det liten vits i å nerfe hverken Mp eller rare/champs da bl.a. immune minions og shielded var en av de gruppene jeg elsk/hatet å møte :)

Lenke til kommentar

bra blizzard! nå har jeg facerollet igjennom normal, nightmare, og hell. det har endelig begynt å bli litt hardt i inferno, stått litt fast på butcher, da jeg har hatt så lav dps at han enrager.. så skal dere nerfe det?! altså, hva faen?! det skal jo være hardt..

 

helt ærlig så syns jeg act1 var for lett. så jeg skjønner ikke hva de tenker med. God..

Lenke til kommentar

bra blizzard! nå har jeg facerollet igjennom normal, nightmare, og hell. det har endelig begynt å bli litt hardt i inferno, stått litt fast på butcher, da jeg har hatt så lav dps at han enrager.. så skal dere nerfe det?! altså, hva faen?! det skal jo være hardt..

 

helt ærlig så syns jeg act1 var for lett. så jeg skjønner ikke hva de tenker med. God..

 

Det er vel ikke primært act1 de har sagt de skal forandre?

 

AtW

Lenke til kommentar

bra blizzard! nå har jeg facerollet igjennom normal, nightmare, og hell. det har endelig begynt å bli litt hardt i inferno, stått litt fast på butcher, da jeg har hatt så lav dps at han enrager.. så skal dere nerfe det?! altså, hva faen?! det skal jo være hardt..

 

helt ærlig så syns jeg act1 var for lett. så jeg skjønner ikke hva de tenker med. God..

 

 

de ksal lage en mer balansert kurve fra act1-act4. Slik det er nå er overgangen mellom Act1 og Act2 veldig høy, og ikke så høy til act3 og act4. De skal vell jevne denne ut, og forsåvidt ikke røre act1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...