Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn, og det kommer opp patching. Så står det i infofeltet på siden at serverene er ute;) Så er nok idag.

 

Du spiller helt sikkert på US region :p

 

Jeg er litt forvirret her. Er det noen grunn til å botte gull om man runder inferno? Hva er vitsen med å spille mer eller få mer gull, om man ikke spiller for å farme items selv, og vanskelighetsgraden ikke blir høyere?

AtW

 

Du vet at med dagens spill så kan man lage flere enn 1 karakter, oh well.. har vært slik ganske lenge på de fleste spill.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulighet for macro eller noe slikt for equipment, da det er meget slitsomt å bytte mellom MF gear og Dps gear ?

hehe nei, da kunne man likegodt hatt 200% MF default om man bare kunne trykke på en knapp for åbytte rundt :p

 

Går fort på secret level :p

 

Noen 58-59 som vil grinde til 60? barbarian her, grind går mest sannsynlig via secret level.

ville du ha betalt noe om jeg boostet deg via mish rewards?:p Burde ikke ta mange minuttene

Lenke til kommentar

Har såpass overpowered 59 barb at jeg kunne sikkert begynt med inferno om det var mulig :p men er boring å booste meg selv :D

 

fortsatt mulighet for å værme?

 

*svarte på feil inlegg, men du forstår tegninga :p

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulighet for macro eller noe slikt for equipment, da det er meget slitsomt å bytte mellom MF gear og Dps gear ?

hehe nei, da kunne man likegodt hatt 200% MF default om man bare kunne trykke på en knapp for åbytte rundt :p

 

Dette er fullt mulig å gjøre med et enkelt script.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulighet for macro eller noe slikt for equipment, da det er meget slitsomt å bytte mellom MF gear og Dps gear ?

hehe nei, da kunne man likegodt hatt 200% MF default om man bare kunne trykke på en knapp for åbytte rundt :p

 

Dette er fullt mulig å gjøre med et enkelt script.

Hva mener du med et enkelt script? Et som injecter Diablo 3-prosessen, eller noe som feks "styrer musa med lynets hastighet" typ script? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

En diskusjon rundt dette ble tatt opp på incgamers også. Dette med botting vil nok være et problem hele veien og inflasjonen vil bare øke og øke utover intill blizz finner opp en brukbar goldsink.

 

Hvis D3 fungerer, selv i den misnte grad, som D2 vil det være umulig for de å ta botterne. De kan prøve å legge inn tilltak, og fange opp noen typer, men botterne vil alltid (som i D2) bare finne på nye countermeasures for å ikke bli oppdaget. Men så ble aldri botting nevnt som et online only argument heller, snarere ble det nevnt for å motvirke duping og priatkopiering. Duping fungerte i beta, men tror de fikk tatt det meste til release, så har ikke funnet/sett noen metoder der etter launch.

 

Uansett vil nok økonomien utvikle seg slik at gold blir tradet i helt sinnsvake kvanta. Det blir vanskelig/umulig for en ny spiller noen måneder ut i gamet å få kjøpt så mye som en dritt av high-end gear siden prisene vil være astronomiske for gold, og tilsvarende vil bli lavere og lavere i RMAH. Men ett sted vil det uansett flate ut, med mindre det blir en slags almenn aksept for en annen currency som ikke er gold eller $. Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å få tak i de gemene med høyest kvalitet, men om de er uhyre sjelden/vanskelige å få tak i kan det jo fungere.

Angående dette med boting, så har jeg lest på det. Denne såkalte "immortal"-boten inneholder ikke Antiwarden. Hvorfor? Fordi blizzard har sagt at Antiwarden ikke er sluppet enda. Dette innebærer at så fort de får dette sluppet vil mange bottere bli filtrert. Ikke med en gang såklart, men ban kommer i grupper slik som blizzard alltid har gjort. Kanskje fjerne link, så slipper vi spre den enda mer? :)

Lenke til kommentar

Når koster det bare 2 gems for å oppgradere til en bedre type? Har det kommet en dato på det?

Vil fremdeles koste 3 gems, men vil bli mye billigere. Blir billig helt opp til Flawless Square, etter da, så blir det normale priser som de er fra før.

 

Var ikke det det sto i bloggen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...