Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har maxet, men finner bedre items, med mindre du har funnet noen fine recipes. Jeg kan lage skjold med 1200 i armor og 4 random stats. Kan også lage 330 shoulders og en grei hjelm. Så jeg mener det er greit, men du *må* finne recipes. Som koster 30mill på AH

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Jeg har sett den andre steder også i tillegg til her. Når det er sagt så er jeg kun enig i videoen når du møter elitepacks. Da blir det mye flaksing og hyling fra meg. Blir småstressa av det også...

 

Noen som har funnet et bra oppslagsverk på hva hver class burde ha av stats/utstyr i inferno? Skal jeg først kjøpe noe på AH så kan jeg like gjerne farme gold og kjøpe det med en gang fremfor å farme/kjøpe noe for hver act utover. Fant jo fort ut at gearet mitt var for bra for Hell da Diablo gikk ned på første forsøk uten nevneverdige problemer. Rakk jo knapt å angripe meg før fase 2 begynte.. :wee:

Lenke til kommentar

Jada, alle ditcher Witch Doctoren :tease:

 

Finner meg bare grupper på 4 som tar Butcher om og om igjen :p

Setter på Magic Find og Gold Find og leacher litt :innocent:

Gjør ganske grei damage uansett så det blir ikke såååå mye leaching :p

Blir ikke så mye leeching heller, siden du deler magic find med resten av gruppa :)

Lenke til kommentar

Setter på Magic Find og Gold Find og leacher litt :innocent:

Gjør ganske grei damage uansett så det blir ikke såååå mye leaching :p

 

Du slåss ikke med magic find gear på, du switcher til MF sett rett før bossen dør … Som Kevlar nevner er også MF delt på gruppa, om du har 100% MF i en gruppe med tre andre som har 0%, vil alle ha 25%. Men som sagt, en switcher til MF sett rett før bossen dør, noe du også kan regne med at allies gjør.

Lenke til kommentar

Setter på Magic Find og Gold Find og leacher litt :innocent:

Gjør ganske grei damage uansett så det blir ikke såååå mye leaching :p

 

Du slåss ikke med magic find gear på, du switcher til MF sett rett før bossen dør … Som Kevlar nevner er også MF delt på gruppa, om du har 100% MF i en gruppe med tre andre som har 0%, vil alle ha 25%. Men som sagt, en switcher til MF sett rett før bossen dør, noe du også kan regne med at allies gjør.

 

Det har aldri droppet noe bra på bosser for meg, det som har vært "bra" det har droppa ellers, så jeg fløy rundt med det hele veien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...