Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjikk ut nå ja!

Men var egentlig på veg ut...

Må ha ein pause etter at eg lykkes på 2. forsøke på butchern på inferno, og det med eit slapt våpen! under 500 dps.

 

 

Heile gulve på butcher boss fighten blir i fyr og flamme om du bruker for lang tid på den, så på slutten måtte eg springe fra livbrønnt til livbrønn for å ikkje daue, pga våpene mitt ikkje har så hissig dps.

Speler barb.

Skal oppgradere våpenet nuh.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten ha en sticky tråd for status om serverene er oppe eller ikke, med tanke på at det er 50/50. Istede for å kaste bort tid på å prøve å logge inn kan man bare sjekke den tråden.

 

Forresten, noen som er med på Diablo 2 mens serverene er nede?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Fant ikkeno feilmelding-tråd for D3..

 

Har noen fått "ERROR: The file "X:\Diablo III\Updates\d3 bla bla blabla" appears to be corrupt. You may need to download this file again."?

 

Må jeg nå installere hele spillet igjen? O.o

Står at du må laste ned en dene filen, ikke hele spillet.

 

-

Synd jeg ikke fikk de raresa jeg plukket opp fra butcher istad før det crashet.. :S lagres kanskjei kke så fort som jeg ønsker da :p

Lenke til kommentar

Ett innlegg som kommenterte moderatormeldingen tidligere i tråden, har blitt slettet. Kommentarer tas på PM, som det også sto i moderatormeldingen. Hvis dere har spørsmål rundt bruken av den andre tråden, tar dere dette med moderatoren/veilederen, så vil han, hvis nødvendig, poste et avklarende innlegg i denne tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser.

Lenke til kommentar

problemer med å spille i dag også?

 

jaja tilbake til soffan og kose meg med dama da :) Glad det finnes annet her i verden enn Diablo 3

 

Heldig du er, da. Dama mi bor i Stockholm. Yay..

min bor i california. reiser dit natt til mandag, 3 uker uten d3!

får håpe de ordner opp i problemene frem til da.

 

men ingen som har topaz å selge meg? :(

Lenke til kommentar

Må nesten ha en sticky tråd for status om serverene er oppe eller ikke, med tanke på at det er 50/50. Istede for å kaste bort tid på å prøve å logge inn kan man bare sjekke den tråden.

 

Forresten, noen som er med på Diablo 2 mens serverene er nede?

 

Tar like lang tid å sjekke tråden som å prøve å logge inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...